Gjest Gjest_Line_* Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Hei! Håper noen av dere her inne kan hjelpe meg. Første litt fakta om håret mitt: Jeg har ganske slitt hår, den naturlige hårfargen min er brun, men jeg har farget det noen ganger og nå er det nesten samme fargen som mitt naturlige hår. Håret mitt er veldig glansfullt og skinnende selv om det er slitt. Håret mitt er ikke pinnerett, men det er heller ikke krøllete. Det er litt fall i det, men ikke mye. Jeg bruker Aussie Miracle Moist Shampoo og Conditioner, og i tillegg bruker jeg Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor som hårkur. Så over til spørsmålene: Jeg liker ikke at håret mitt er så veldig skinnende og glansfullt. Jeg vil at det skal bli litt mer matt, hvis dere skjønner. Sånn er håret mitt nå: http://www.hairstyleslog.com/wp-content/up...4_122_238lo.jpg Sånn vil jeg at håret mitt skal være: http://images.showhype.com/uploads/photos_...randaKerr06.jpg Jeg vil at det skal bli litt mer matt. Hva kan jeg gjøre for å få til dette? Skal jeg finne en ny sjampo, balsam og hårkur? I så fall, hvilken? Jeg vurderer og stripe håret mitt, sånn at jeg får to eller tre farger til i håret mitt. Hvilke farger skal jeg ta? Hva tror dere om å ta en som er litt mørkere enn håret mitt, en som er litt lysere og en som er enda lysere? Håper noen kan hjelpe meg. Hilsen Line.
Gjest Raptuza Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Bruk ein dårleg/billeg sjampo, så skal du nok sjå at håret blir matt...!!
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Bruk Bjørn Axen Mattifying Volum Spray (Svart flaske med gull/bronsje på) og Bjørn Axen Salt Water Haze (saltvannsspray). Begge kjøpes på Vita! Saltvannssprayen sprayer du i røttene og littegrann i lengdene, føn med hodet opp med og gre håret når det er helt tørt. Volum Sprayen sprayer du litt i lengdene og litt over hele håret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå