smile Skrevet 27. august 2003 #1 Skrevet 27. august 2003 Jøss, nå synes jeg det begynner å bli litt alvorlig og det nærmer seg tydelig med stormskritt! Her er et litt referat fra en flott dag: Jeg ble tatt kraftig på senga gitt! Jeg skulle jo på gårdsbesøk rundt omkring (skal bygge nytt fjøs) og dermed hadde jeg på meg fjøsklær! Heldigvis fikk min kjære avleda meg til å ikke ha på støvler som jeg ville. Jeg fikk meg en herlig frokost hos ei venninne som henta meg. Så dro vi til Oslo og møtte mange gode venninner. Første oppdrag: gå til nærmeste fretex butikk og finn dagens antrekk. Trenger vel ikke si annet enn at det var grusomt!!!!! Så måtte jeg klippe vaskelappen av bokseren til alle kjekke menn. Jenter, jeg håper ikke jeg tok deres kjære. Heldigvis var folk villige og det var ganske gøy. (Tro det eller ei. Det eneste jeg ikke liker er hårete rumpesprekker og de så jeg jo…) Så måtte jeg synge noen barnesanger og spille gitar. Noen tilskuere var gal nok til å gi penger! Resten av dagen kosa vi oss i parker, restauranter og toppetasjen på Oslo plaza(i baren) Det var kos. Jentene hadde med en liten symbolsk pakke fra seg hver som jeg skulle tippe hvem det var fra. Det var utrolig morsomt og koselig! Jeg hadde en toppers dag. Godt at vi bare tok det med ro på slutten av dagen! For meg var opplegget alle tiders og det er jo det beste. Nå gleder jeg meg til neste happening!
nessi Skrevet 28. august 2003 #2 Skrevet 28. august 2003 Hørtes ut som om du hadde en kjempefin dag. Det er godt å høre. Liker ikke utdrikkningslag hvor det er om å gjøre å drite ut bruden så mye at hun til slutt ikke har det gøy. Gleder meg til mitt utdrikkninglag, men er faktisk litt bekymra for kjæresten min sitt. Kameratene hans er ikke tamme. :-?
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 28. august 2003 #3 Skrevet 28. august 2003 Hørtes ut som et veldig hyggelig utdrikningslag! Jeg gleder/gruer meg til mitt eget, når det kommer... håper det blir utdrikning og ikke utdritning.... :-?
Gjest Tex Skrevet 28. august 2003 #4 Skrevet 28. august 2003 Heldiggris som har det overstått. Skulle ønske jeg slapp hele greia...
minniepus Skrevet 28. august 2003 #5 Skrevet 28. august 2003 Heldiggris som har det overstått. Skulle ønske jeg slapp hele greia... En koselig jentekveld hjemme hos en av venninnene mine hadde vært bra...
smile Skrevet 28. august 2003 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2003 Hvis forlover kjenner deg godt nok så vet hun vel hva du liker og hater????? Det klaffa for oss iallfall! Men følelsen av å bare bli henta og ha null kontroll var helt grusom!!! Jeg tror også det blir verre for min kjære, er det ikke sånn det bruker å være?-at gutta finner på mye mer skummelt og dristigere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå