lillesol20 Skrevet 27. august 2003 #1 Skrevet 27. august 2003 Noen som har erfaringer med dette stylingproduktet? Tenkte å sette det opp på julegavelista, fant det rimelig på lookfantastic. Det er en sånn ting de fleste jenter ville like å få, ikke sant?
orakel Skrevet 27. august 2003 #2 Skrevet 27. august 2003 Personlig er jeg ikke glad i Wella High Hair-serien. Synes ikke jeg får den ønskede virkningen på mitt hår ihvertfall.
Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2003 #3 Skrevet 28. august 2003 Nei, denne er jeg også skuffet over, den gir ikkeno glans, gjør bare håret fett..... :-? Glansspray fungerer mye bedre for meg iallefall
lillesol20 Skrevet 29. august 2003 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2003 Hmmm. :-? Jeg har en pumpeflaske med noe High Hair- greier som funker helt kjempefint på mitt hår... Men så er håret mitt tykt og fullt av fall da... Ikke særlig tynt, nordisk hår nei.. Kanskje det funker på noen hårtyper og ikke på andre? Jaja, fikk sakene i posten i dag, så jeg skal straks til å prøve denne hår-glossen. :blunke: Bestilte nemlig 2... En til meg, og en til gaveskuffen... :blunke:
orakel Skrevet 29. august 2003 #5 Skrevet 29. august 2003 Akkurat denne glossy gelen har ikke jeg prøvd. Men jeg synes generelt at High Hair produktene inneholder altfor mye alkohol, parfyme og andre uhumskheter. Jeg sverger til Paul Mitchell og Redken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå