Gå til innhold

Dere som bruker Urban Decay Primer Potion

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar dere øyenskyggen rett på denne, eller bruker dere pudder i mellom? Spør fordi den er i kremkonsistens, og tenkte kanskje at øyenskyggen ikke vil legge seg jevnt da...

Videoannonse
Annonse
Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg bruker en annen base, men den er også kremkonistens så kanskje jeg kan hjelpe. Tar øyeskygge rett på ja, venter til det har trekt seg inn litt, men ikke helt. Funker veldig bra for meg i alle fall, men jeg bruker den øyenskyggebasen fra ArtDeco jeg da..

Skrevet

Ok :-) Siden begge er kremkonsistens så gjelder sikkert det samme for Urban Decay primeren.

Skrevet

Jeg gjør begge deler, har UDPP og Art Deco sin. Noen ganger tar jeg øyenskygge rett på hvis jeg vil ha en mer intens farge, og noenganger bruker jeg en fluffykost og påfører et tynt lag hudfarget øyenskygge først, da blir det lettere å blende :)

Skrevet
Jeg gjør begge deler, har UDPP og Art Deco sin. Noen ganger tar jeg øyenskygge rett på hvis jeg vil ha en mer intens farge, og noenganger bruker jeg en fluffykost og påfører et tynt lag hudfarget øyenskygge først, da blir det lettere å blende :)

Jeg har art deco base, men vurderer å kjøpe UDPP, siden det er så mange som skryter den. Hva er dine erfaringer, er UDPP bedre en Art Deco?

Gjest Heidie
Skrevet

JA, veldig. Art Deco striper seg , det gjør ikke UDPP :)

Skrevet

Jeg opplevde at et flak av ArtDeco sin datt av på byen (!!) Satt da med et hvitt område midt i det mørke området: ikke pent! Har ikke stolt på ArtDeco siden da. UDPP er super, påfører rett på uten noe mellom.

Gjest Heidie
Skrevet
Jeg opplevde at et flak av ArtDeco sin datt av på byen (!!) Satt da med et hvitt område midt i det mørke området: ikke pent! Har ikke stolt på ArtDeco siden da. UDPP er super, påfører rett på uten noe mellom.

Haha, det kan jeg faktisk forestille meg. Vittig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...