L'anémone sylvie Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Tar dere øyenskyggen rett på denne, eller bruker dere pudder i mellom? Spør fordi den er i kremkonsistens, og tenkte kanskje at øyenskyggen ikke vil legge seg jevnt da...
Gjest strykebrett Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Jeg bruker en annen base, men den er også kremkonistens så kanskje jeg kan hjelpe. Tar øyeskygge rett på ja, venter til det har trekt seg inn litt, men ikke helt. Funker veldig bra for meg i alle fall, men jeg bruker den øyenskyggebasen fra ArtDeco jeg da..
L'anémone sylvie Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2009 Ok :-) Siden begge er kremkonsistens så gjelder sikkert det samme for Urban Decay primeren.
Gjest Heidie Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Jeg gjør begge deler, har UDPP og Art Deco sin. Noen ganger tar jeg øyenskygge rett på hvis jeg vil ha en mer intens farge, og noenganger bruker jeg en fluffykost og påfører et tynt lag hudfarget øyenskygge først, da blir det lettere å blende
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Jeg gjør begge deler, har UDPP og Art Deco sin. Noen ganger tar jeg øyenskygge rett på hvis jeg vil ha en mer intens farge, og noenganger bruker jeg en fluffykost og påfører et tynt lag hudfarget øyenskygge først, da blir det lettere å blende Jeg har art deco base, men vurderer å kjøpe UDPP, siden det er så mange som skryter den. Hva er dine erfaringer, er UDPP bedre en Art Deco?
Gjest Heidie Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 JA, veldig. Art Deco striper seg , det gjør ikke UDPP
Perledrøm Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 Jeg opplevde at et flak av ArtDeco sin datt av på byen (!!) Satt da med et hvitt område midt i det mørke området: ikke pent! Har ikke stolt på ArtDeco siden da. UDPP er super, påfører rett på uten noe mellom.
Gjest Heidie Skrevet 3. januar 2010 #8 Skrevet 3. januar 2010 Jeg opplevde at et flak av ArtDeco sin datt av på byen (!!) Satt da med et hvitt område midt i det mørke området: ikke pent! Har ikke stolt på ArtDeco siden da. UDPP er super, påfører rett på uten noe mellom. Haha, det kan jeg faktisk forestille meg. Vittig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå