Gå til innhold

Bifile damer og sjalusi

Anbefalte innlegg

Gjest negasjon
Skrevet

Min beste vednninne som jeg ikke har sett på to år, er sjalu, hun svarer ikke - men det er bare en halv time jeg har sendt sms om at jeg kommer til hennes bror som jeg også har hatt et forhold til.

Hun sover vel. Jeg regner med at hun er null sjalu, men hun har når vi har snakket i telefonen, sagt at han der må du holde deg unna, og det vet du.

Hun får snakke for seg selv.

Men uten hennes støtte blir jeg usikker. Jeg vil ikke såre hennes bror, som bare er snill og grei.

Ser at det er natt, og må vel vente, men hun kan vente meg på døra i hennes store bygning allerede imorn.

Vi har ike sett hverandre på to år, men hun har levd kun på rikdom og sex og jeg er mer hippie typen.

Hun kan se, og kan hun ikke så er det ikke min feil at hun ikke er klarsynt nok.

Huset er i alle fall stort nok, så noe har hun jo.

Videoannonse
Annonse
Gjest negasjon
Skrevet

Vi har hatt et forhold før, jeg og henne, men da var vi tenåringer. Vi har ikke samme smak ang menn, heldigvis.

Jeg håper hun våkner, men vet hun sover minst til nesten solsnu.

Kan hun bli sjalu på meg, når jeg blir og får oppmerksomhet fra hennes bror? Jeg og henne er det samme som at vi er ett. Sånn har det alltid vært, men vi har hatt menn selvsagt.

Jeg tuller, men går jeg for langt når jeg roter og prøver å få hennes bror i senga?

Skrevet

Er han mannen du vil ha for livet?

Om ikke, hvorfor gå igjennom dette?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Tja... Har hun følelserfor deg? Vil hun bare kontrollere deg? Har du følelser for henne? Hva er motivet ditt for å pule broren hennes? Osv...

Uansett, alt er lov så lenge en er villig til å stå for sine handlinger. Pul i vei.

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Negasjon, du skriver så merkelig at jeg ikke forstår en døyt av hva du prøver å få frem...

"Sover minst til neste solsnu"?

:klø:

Skrevet

heh jeg skjønte heller ikke så mye av dette

Du vil være med broren hennes men er redd hun blir sjalu??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...