Gjest ørni Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Jeg elsker livet og har elsket det for mye... I form av rus, men ikke bare. Det går bra med mitt barn, jeg har forsøkt mitt beste, men likevel angrer jeg på at jeg forlot h^n da puddingen var 16, jeg sa du har et valg, du kan følge meg til utafor oslo i huttaheita, eller du kan det du vet. Og barnet valget det trygge. Nå har jeg vært fire ganger på rusinstitusjon, og jeg har sprukket gang etter gang. Denne gangen er det lettere i dag, fordi. Fordi. En barndomsvenn ber meg komme til han. Han sier han forstår min angst, for menn speifikt. Og at jeg kan bare være der, så lenge jeg vil. Han er eks-rusmisbruker. Så jeg vil ikke leve på andre. Isted begynte søstra mi å kjefte på meg fordi jeg følte meg ensom og hadde lyst å overta en ensom kattunge, jeg forstår hva hun mener, men jeg kunne videre omplassert katten, selv er hun så allergisk mot katter at hun ...pga at hun tok vare på en bakgårdskatt som var gravid. Og hun vet vel at jeg også kan bli super allergisk. Jeg parerte og sa at det er mer sunt å være allergisk for menn, siden hun stadig har nye jeg må se på som brødre. Men hva skal jeg gjøre... Med meg selv. En katt er egentlig ikke umulig siden jeg har en eller to som jeg vet vil overta siden de aldri...men jeg har aldri spurt de før. Jeg vet. Hva vil venninna mi si, hvis jeg plutselig er hos hennes bror? Hun vil jo at vi skal drikke vin og skravle i pysjen... Blir hun sur og fornærmet... Og hva mener han. Han er en dust som ike mener noenting. HaR Vært forelsket i meg i over tredve år... ja se den du.
Gjest ts Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Hun vil bli bekymret fordi han ikke har ruset seg på over ett år. Ikke fordi jeg er jeg, men fordi jeg kan ha negativ inflytelse...
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Jeg tror ikke du har negativ inflytelse.. Og du skulle gjerne fått være med mine dyr, og fått en pusekatt av meg. En sann som støver lite, dermed trygg for allergikere til en viss grad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå