Gå til innhold

Quinder som liger Elskov, Kinematograf

vidvandre

Anbefalte innlegg

Ja, kan du tenke deg noe mere klamt? Jeg hadde jo fått svette hender og sikkert begynt å jodle for å lette stemningen!

Helt enig.... :ler: Blir litt for påtatt "romantisk" etter min bok...

*idet han lener seg inn mot deg i lyset fra den synkende sol smelter ditt kalde quindehjerte og gir seg hen* -Que søtladen instrumentalmusikk-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er utrolig irriterende.

Jaja, jeg får vel begynne å røyke da :smoke:

Gjør alltid som kvinnene sier jeg vettu :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Jeg har aldri vært sammen med en spesielt romantisk mann og det er egentlig like greit. Hadde blitt pinlig berørt om han kjørte et sted og parkerte foran en solnedgang...hvis han ikke hadde planlagt noe videre, da..;)

Det er derfor jeg gjør slike ting alene. Ingen jeg møter setter pris på disse små fredelige øyeblikk som moder natur har å by på... Solnedgang, soloppgang, stormer, nordlys, klare stjernekvelder, månen som henger rett over horisonten en vinterkveld. Slike ting gjør at JEG føler at jeg lever. Mens norske kvinner lurer på når handlesenteret stenger, for de bare MÅ ha den nye kjolen til 4500...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor jeg gjør slike ting alene. Ingen jeg møter setter pris på disse små fredelige øyeblikk som moder natur har å by på... Solnedgang, soloppgang, stormer, nordlys, klare stjernekvelder, månen som henger rett over horisonten en vinterkveld. Slike ting gjør at JEG føler at jeg lever. Mens norske kvinner lurer på når handlesenteret stenger, for de bare MÅ ha den nye kjolen til 4500...

Der tror jeg du tar feil. Mange av oss er ikke glad i shopping, men setter stor pris på de små øyeblikkene. Det å sitte å se på en vakker solnedgang osv. Det er ikke opplevelsen vi har noe imot.

Men - når det blir et påtatt "filmromantisk" øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pasta_*

En perfekt date for meg hadde vært at mannen hadde sagt at jeg skulle holde av "den" dagen og ikke planlegge noe. Når den dagen kom, en høst- eller vårdag, hadde han vekket meg med kaffe og et kort på sengen. På kortet stod antrekk, tid og sted. Når jeg møtte opp på stedet inni skogen, ved sjøen eller noe, hadde han fyrt opp bål og tent noen stearinlys. Så hadde han spikket noen pølsespidd og alt var klart til grilling. Vi hadde spist og pratet, og gjerne drukket noe godt. Utover dagen hadde han hatt flere små og personlige overraskelser. Ikke noe som kostet penger, men som kom fra hjertet... Sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nettopp det; slike ting foretrekker jeg å gjøre alene eller ved et tilfeldighetens øyeblikk sammen med min kjære. Klamme scenarioer påvirket og inspirert av utallige romantiske klissfilmer er noe helt annet.

Så i følge deg er det enten eller, da ? Kvinner liker enten å sitte i solnedgangen med kjæresten eller å handle dyre klær? Ærlig talt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart hvordan trådene blir preget av Brutal Mann og Steinar40 gitt.

Min beste date var ingen offisiell date. Er vel 8 år siden.

Han hang litt hos meg av og til, skulle flytte til Spania og jeg hjem til mine foreldre. Men vi tok en kjøretur en kveld/natt sommerstid. Det var stjerne klart. Vi stoppet en avsides plass og fant en benk. Ingen lys rundt oss. Så lå vi på hver sin del av benken og kikket på stjernene og pratet. Aldri har jeg sett så pene stjerner.

Så kjørte vi hjem til meg og varmet oss litt. En nydelig date jeg alltid kommer til å huske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart hvordan trådene blir preget av Brutal Mann og Steinar40 gitt.

Min beste date var ingen offisiell date. Er vel 8 år siden.

Han hang litt hos meg av og til, skulle flytte til Spania og jeg hjem til mine foreldre. Men vi tok en kjøretur en kveld/natt sommerstid. Det var stjerne klart. Vi stoppet en avsides plass og fant en benk. Ingen lys rundt oss. Så lå vi på hver sin del av benken og kikket på stjernene og pratet. Aldri har jeg sett så pene stjerner.

Så kjørte vi hjem til meg og varmet oss litt. En nydelig date jeg alltid kommer til å huske :)

SUKK! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der tror jeg du tar feil. Mange av oss er ikke glad i shopping, men setter stor pris på de små øyeblikkene. Det å sitte å se på en vakker solnedgang osv. Det er ikke opplevelsen vi har noe imot.

Men - når det blir et påtatt "filmromantisk" øyeblikk.

*nikker* Er jo ikke sola vi har noe i mot, men "åh, la meg komme i buksene dine nå når jeg har vist deg solnedgangen i min cabriolet!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Det er nettopp det; slike ting foretrekker jeg å gjøre alene eller ved et tilfeldighetens øyeblikk sammen med min kjære. Klamme scenarioer påvirket og inspirert av utallige romantiske klissfilmer er noe helt annet.

Så i følge deg er det enten eller, da ? Kvinner liker enten å sitte i solnedgangen med kjæresten eller å handle dyre klær? Ærlig talt!

Jeg sa dette tidligere men det ble fjernet, men en dåre kjenner jo som kjent ikke grenser.

Jeg har aldri planlagt slike ting. Det er ting som en ser tilfeldigvis mens en kjører fra a til b. Eller når en tilfeldigvis befinner seg et sted med en utsikt som tillater og byr på slike opplevelser. Der og da lar jeg meg gripe av øyeblikket og rett og slett nyter livet. Noe jeg har til gode å få oppleve med en kvinne ved min side. Ikke fordi det aldri har vert kvinner der, men de har aldri sett poenget og har mast ustanselig om å komme oss videre.

Så nei, det er ikke enten eller. Det er eller. Kvinner shopper heller enn å befinne seg på en knaus og kjenne på at en lever kun et ubetydelig øyeblikk sett opp mot jordens levetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mannslingen
Jeg sa dette tidligere men det ble fjernet, men en dåre kjenner jo som kjent ikke grenser.

Jeg har aldri planlagt slike ting. Det er ting som en ser tilfeldigvis mens en kjører fra a til b. Eller når en tilfeldigvis befinner seg et sted med en utsikt som tillater og byr på slike opplevelser. Der og da lar jeg meg gripe av øyeblikket og rett og slett nyter livet. Noe jeg har til gode å få oppleve med en kvinne ved min side. Ikke fordi det aldri har vert kvinner der, men de har aldri sett poenget og har mast ustanselig om å komme oss videre.

Så nei, det er ikke enten eller. Det er eller. Kvinner shopper heller enn å befinne seg på en knaus og kjenne på at en lever kun et ubetydelig øyeblikk sett opp mot jordens levetid.

Det er helt klart at det er mange kvinner du ikke har blitt kjent med ennå, jeg kjenner i hvert fall mange som gjerne befinner seg på en knaus og som nyter en vakker solnedgang og som også kan shoppe når det behovet dukker opp. Etter min oppfatning må du ha en begrenset erfaring med kvinner, men likevel later du til å tro at du sitter med fasiten på hvordan kvinner er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pøh! Jeg vil heller ha ti knauser en én designerkjole. Selv om det akkurat nå er motsatt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner shopper heller enn å befinne seg på en knaus og kjenne på at en lever kun et ubetydelig øyeblikk sett opp mot jordens levetid.

Sånn helt filosofisk sett - har det egentlig noen større verdi å sitte på en knaus i solnedgang, enn å shoppe på et kjøpesenter?

Eneste forskjellen er egentlig at det ene ikke koster penger, mens det andre koster penger. Imidlertid så koster det penger å leve i denne verden - og alle må "shoppe" for å overleve - så det spørs egentlig bare på hva man shopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh! Jeg vil heller ha ti knauser en én designerkjole. Selv om det akkurat nå er motsatt... :ler:

Hvorfor vil alle ha det man ikke har?

For ikke å snakke å ha det man ikke kan få! :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sånn helt filosofisk sett - har det egentlig noen større verdi å sitte på en knaus i solnedgang, enn å shoppe på et kjøpesenter?

Eneste forskjellen er egentlig at det ene ikke koster penger, mens det andre koster penger. Imidlertid så koster det penger å leve i denne verden - og alle må "shoppe" for å overleve - så det spørs egentlig bare på hva man shopper.

Poenget tror jeg, er at noen kan se at ting som ikke koster penger har verdi.

Det å fange et øyeblikk sammen med den man er glad i er mye mer verdt enn penger og ting.

En mann som prøver å kjøpe meg med ting og penger, er ikke min type mann, men den mannen som deler øyeblikk og vakre stunder med meg, fordi jeg er verdt å dele dem med, han ser noe annet, og forbi det ytterste, og for meg er det noe man tar vare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natur framfor shopping anytime, Brutalis! Ikke skjær alle "kjerringer" (som vi blir kalt av en viss annen bruker her inne) under samme kam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget tror jeg, er at noen kan se at ting som ikke koster penger har verdi.

Det å fange et øyeblikk sammen med den man er glad i er mye mer verdt enn penger og ting.

En mann som prøver å kjøpe meg med ting og penger, er ikke min type mann, men den mannen som deler øyeblikk og vakre stunder med meg, fordi jeg er verdt å dele dem med, han ser noe annet, og forbi det ytterste, og for meg er det noe man tar vare på.

Ja, jeg har merket meg hvor lite interessert damer er i penger og alt man kan få for dem! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har merket meg hvor lite interessert damer er i penger og alt man kan få for dem! :ler:

Du velger vel feil sort kvinner du da.

Sterke kvinner som både klarer å sørge for seg selv - og kjøpe det de trenger vil ofte ha en mann for noe annet enn det lommeboken hans byr på. Vi vil ha en mann for det han er - for det han kan være for oss - ikke fordi han kan kjøpe ting til oss.

Men det er klart at kvinner som er vant til å ta ansvar for eget liv - ikke nødvendigvis godtar en mann som både skal bestemme hvem de skal være venner med, hva de får gjøre med vennene sine, hvordan de skal hilse på venner, hva de skal kle seg i osv. så med dine krav har du vel luket dem vekk rimelig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...