Gå til innhold

Quinder som liger Elskov, Kinematograf

vidvandre

Anbefalte innlegg

Neida, men hvordan er en perfekt kveld for deg sammen med en date, evt. en du har datet noen ganger?

Middag? Hjemme eller ute? Kino eller teater?

Innser at alle disse sikkert kan være OK, men hva er den perfekte date-kveld? Hvem har føringen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

:ler:

Elsker trådtittelen ;)

En perfekt date for meg:

Bare meg og han, gjerne god mat, vin, skravle om alt mulig, føle den deilige, spente stemningen, smile, flørte, gi komplimenter og ta litt på hverandre.

Også hjem for å :humpe: heftig og uhemmet. Perfect!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker trådtittelen ;)

En perfekt date for meg:

Bare meg og han, gjerne god mat, vin, skravle om alt mulig, føle den deilige, spente stemningen, smile, flørte, gi komplimenter og ta litt på hverandre.

Signerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Elsker trådtittelen ;)

En perfekt date for meg:

Jupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min perfekte date inneholder gjerne overraskelser. Ellers bør den helst foregå på et flott sted der man har god utsikt og med solnedgang i løpet av daten. Et godt, forholdsvis enkelt måltid, ikke vin siden jeg ikke liker å drikke alene og dette stedet ligger et sted man må kjøre til. Men gjerne min favorittbrus og andre favoritting Han vet om. Dette er definitivt ikke en førstedate, men en når man har blitt litt kjent med hverandre. Kanskje kvelden avsluttes med en ring???

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min perfekte date inneholder gjerne overraskelser. Ellers bør den helst foregå på et flott sted der man har god utsikt og med solnedgang i løpet av daten. Et godt, forholdsvis enkelt måltid, ikke vin siden jeg ikke liker å drikke alene og dette stedet ligger et sted man må kjøre til. Men gjerne min favorittbrus og andre favoritting Han vet om. Dette er definitivt ikke en førstedate, men en når man har blitt litt kjent med hverandre. Kanskje kvelden avsluttes med en ring???

Det er artig å lese hva kvinnemennesker tenker mange ganger! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man spør, får man svar!!

OK, jeg ser den ;)

Kunne hatt en slik date jeg, kjørt til et sted med fin utsikt og solnedgang, det høres bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da skal jeg fortelle om min drømmedate, og ikke bare signere på andres.

Han tok meg med til en leketøysbutikk, vi lekte med alle lekene, så kjøpte han en tiara til meg, også gikk vi og spiste på en restaurant som hadde tegneseriemotiv, der overrakte han meg en snøkule med en prinsesse inni, med påskriften "Once Upon a Time Starts Now!"

Så der. Ingen over, ingen ved siden, så langt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da skal jeg fortelle om min drømmedate, og ikke bare signere på andres.

Han tok meg med til en leketøysbutikk, vi lekte med alle lekene, så kjøpte han en tiara til meg, også gikk vi og spiste på en restaurant som hadde tegneseriemotiv, der overrakte han meg en snøkule med en prinsesse inni, med påskriften "Once Upon a Time Starts Now!"

Så der. Ingen over, ingen ved siden, så langt. :sjenert:

Tror ikke du trenger noe nyttårsforsett om å leke mer akkurat! :ler:

Ellers må jeg bare si at du har et relativt urealistisk kravbilde til mannfolk. Livet er ikke som i en romantisk film eller novelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Tror ikke du trenger noe nyttårsforsett om å leke mer akkurat! :ler:

Ellers må jeg bare si at du har et relativt urealistisk kravbilde til mannfolk. Livet er ikke som i en romantisk film eller novelle.

Dette er kanskje urealistisk krav til mannfolk, dersom du sammenligner alle menn med deg selv.

Jeg har truffet flere menn som har vært fantastisk gode på dating. Dersom jeg forteller om noen av datene mine her inne, risikerer jeg å bli gjenkjent og det har jeg ikke noe særlig lyst til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke et krav, dette var min drømmedate.

Heller det enn roser, levende lys, dyre restauranter, champagne og piss som ikke har noe med hvem jeg er å gjøre. Han så meg, det er det det handler om. Jeg syns ikke vår date minnet om en urealistisk film.

Det er det roser, champagne, levende lys og dyre resturanter som gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kanskje urealistisk krav til mannfolk, dersom du sammenligner alle menn med deg selv.

Jeg har truffet flere menn som har vært fantastisk gode på dating. Dersom jeg forteller om noen av datene mine her inne, risikerer jeg å bli gjenkjent og det har jeg ikke noe særlig lyst til.

jeg tror ikke Steinar lekte da han var barn en gang, han satt nok og analyserte hvor dumme lekebilene var, som ikke gjorde som han ville. :nigo:

Hilde, Fortell di pingle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja sikkert, men det du/dere sannsynligvis ikke forstår er at dette er "spesialister" på selve datinga i seg. De er altså ikke seriøse på noen som helst annen måte. Er det disse individene du egentlig er ute etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Ja sikkert, men det du/dere sannsynligvis ikke forstår er at dette er "spesialister" på selve datinga i seg. De er altså ikke seriøse på noen som helst annen måte. Er det disse individene du egentlig er ute etter?

Jeg har truffet gode datere som jeg har vært sammen med en stund også. Som har fridd til meg. Hvor mye mer seriøs enn det kan en mann bli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hilde K S
KateW stjal vel faktisk en del av mine poenger her ;)

Men det må jo ha vært noe galt med dem (i dine øyne) når du ikke sa ja.

Nei. Dette var intelligente, pene menn. Ingenting galt med dem.

Poenget her er ikke at jeg takket nei til noen frieri, men at du sa at disse mennene ikke var seriøse. Så spurte jeg deg hvordan en mann kan være ikke-seriøs når han frir til meg. Det vil jeg gjerne ha svar på. Tok du feil av hva disse mennene er? Var du forutinntatt?

Endret av Hilde K S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved nærmere ettertanke, har man visst ikke mulighet til å si ja til alle menn som frir til en. Det er forbudt ved norsk lov. og jeg kan jo ikke drive på og gifte meg hele tiden.

Dagens! :ler:

Steinar, det å bli fridd til, og å si nei, viser faktisk at kvinnen IKKE er desperat, og IKKE ønsker å leke med mannens følelser. Snarere enn at hun er dum.

Jeg har takket nei til gode tilbud jeg også, for jeg vil heller være alene enn å være med en mann, bare for å HA en mann. Rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fortsatt ikke åpnet opp for den muligheten at du tok feil av disse mennenes intensjoner.

Og man kan ikke kalle det du bedriver for å tenke selv. De som tenker selv, er i stand til å se at de kan ta feil innimellom, samt innrømme at de har gjort det.

Joda, jeg kan sikkert ta feil innimellom. Og har jeg feil, så har jeg feil. Men mange ganger er det ikke noe som er riktig eller feil.

I dette konkrete tilfellet kan jeg umulig vite om jeg har rett eller feil ettersom jeg ikke har opplevd det personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, men hvordan er en perfekt kveld for deg sammen med en date, evt. en du har datet noen ganger?

Middag? Hjemme eller ute? Kino eller teater?

Innser at alle disse sikkert kan være OK, men hva er den perfekte date-kveld? Hvem har føringen? ;)

Det kommer an på hvem som spør og humøret.

Svarer jeg en av de binder jeg meg til det or resten av livet lizzom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...