Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen! Har prøvd md formulations tidligere og likt den godt. Trenger ny nå, og lurer på om jeg skal kjøpe den samme eller om jeg skal prøve en annen. Hvilken peeling anbefaler du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

dermalogica har veldig gode produkter :)

koster litt med verdt det mener nå jeg

Endret av estella87
Skrevet

Jeg liker "MD formulations Face and Body scrub" veldig godt. Er enda på første flaske, men tror ikke jeg vil bytte tilbake. Superfornøyd. Den beste skrubben jeg har hatt, og jeg har prøvd mange..

Skrevet

har prøvd begge seriene når jeg gikk på hudpleien for 3 år siden. men holdt meg for det meste til dermalogica akuratt da i og med vi fikk så mye prøver osv

Skrevet

MD sin er supergod! Jeg har prøvd ufattelig mangen, men denne er absolutt favoritt! :jepp:

Skrevet
Jeg liker "MD formulations Face and Body scrub" veldig godt. Er enda på første flaske, men tror ikke jeg vil bytte tilbake. Superfornøyd. Den beste skrubben jeg har hatt, og jeg har prøvd mange..

Jeg så meg nødt til å se når dette innlegget ble skrevet, for ordene var som tatt ut av munnen min. :fnise:

MD! Synes den er rå.

Gjest Baborlady
Skrevet

Bruker selv Babor Intelli-zyme. Veldig drøy i bruk siden dette er pulver. Anbefales virkelig av meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...