lille katt Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Jippi, ny seng! Men nå har vi ingen laken som passer . Hva slags laken bruker man egentlig til kontinentalsenger der man bare har laken på overmadrassen, og hvor får man tak i det?? Tenker formsydde laken. :klø: *litt flau for at jeg ikke vet det, men sånn er det bare*
Gjest Eurodice Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Jippi, ny seng! Men nå har vi ingen laken som passer . Hva slags laken bruker man egentlig til kontinentalsenger der man bare har laken på overmadrassen, og hvor får man tak i det?? Tenker formsydde laken. :klø: *litt flau for at jeg ikke vet det, men sånn er det bare* I alle sengeutstyrsforretninger har de vel de fleste typer laken, ville jeg tro.
ToveM Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 mener Jysk har slike som er beregne til overmadrasser.
lille katt Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2009 I alle sengeutstyrsforretninger har de vel de fleste typer laken, ville jeg tro. Hehe, såpass skjønner jeg også. Men når jeg ser på f.eks. kid.no eller ikea.no, kommer det ikke frem hvordan de er formsydd. De på Kid vises bare som en rull, Ikeas vet jeg passer til rammemadrasser. Lurte mest på om slike laken har et spesielt navn så jeg vet hva jeg skal se etter, og ikke minst slippe å ta runden på ikea, kid, jysk, princess etc... mener Jysk har slike som er beregne til overmadrasser. Takk!
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Vi bruker vanlige strekklaken på vår overmadrass. Har en hel overmadrass og vil gjerne ha størrelse 215*220 (eller hva den er) istedenfor 180*200 for å være sikker på at strikken kommer godt innunder madrassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå