Gjest mymlen Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 er jo ekstremt billig, men det fjerner da i alle fall sminken... erfaringer?
Lykkelitenen Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Ikke noen fan. De fjerner sminken passe (maskaraen sliter den med, så denne må jeg fjerne med sminkefjerner), men etterlater også en god del produktrester på huden som man ikke akkurat har så godt av... Da er det bedre med en god sminkefjerner og ordentlig rens!
Gjest mymlen Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Ikke noen fan. De fjerner sminken passe (maskaraen sliter den med, så denne må jeg fjerne med sminkefjerner), men etterlater også en god del produktrester på huden som man ikke akkurat har så godt av... Da er det bedre med en god sminkefjerner og ordentlig rens! ok! hva anbefaler du?
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Jeg synes simples våtservietter fungerer strålende! Bruker dem ikke hver dag, men når det blir litt for ork å skulle rense ansiktet ordentlig. Det fjerner min mascara (ikke vannfast) og foundation/bronzer. Synes ikke den etterlater noen rester. Helt helt fint alternativ innimellom. Strålende å bruke etter byen når det ikke friser å fjerne sminka ordentlig.
Lykkelitenen Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Til kveld bruker jeg Lumene sin sminkefjerner til vannfast sminke (jeg bruker mye vannfast) på øynene, og decleor sin rensemelk og toner til alle hudtyper på resten av ansiktet. Da får jeg bort all sminken pluss alt av dritt. Sensilis har også gode renseprodukter! Det koster litt mer, men gir bedre resultater, er bedre for huden og varer en god del lenger enn servietter. Serviettene er ok til reise og slikt, men ikke noe man bør bruke daglig.
Lykkelitenen Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Man kjenner jo ikke restene, men de ligger likevell på huden din
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 Jeg har prøvd en del "våtservietter", siden jeg ikke takler å bruke flytende sminkefjerner, og Simple er min favoritt. Bruker den hver dag, og er den som fjerner best og mest av de jeg har prøvd i allefall:)
*Joyce* Skrevet 28. desember 2009 #8 Skrevet 28. desember 2009 Jeg reagerer allergisk på Simple-produkter.
Gjest Gjest_heidi_* Skrevet 28. desember 2009 #9 Skrevet 28. desember 2009 Jeg reagerer allergisk på Simple-produkter. Jeg også! Vet du hvilken ingrediens du reagerer på? Jeg har prøvd å finne ut hvilken, så jeg kan unngå den i andre produkter, men no luck so far..
Gjest megvel Skrevet 28. desember 2009 #11 Skrevet 28. desember 2009 Ikke veldig fan av simple nei. Huden min "strammer" seg litt etter at jeg har brukt dem,pluss at jeg ikke liker lukta. Har de likevel med når jeg overnatter andre steder, eller bruker dem om jeg har brukt fondation. Bruker lite sminke til hverdags.
Lisama Skrevet 28. desember 2009 #12 Skrevet 28. desember 2009 Disse serviettene er kjekke å ha når en ikke orker å fjerne sminken en kveld, eller når en bare har hatt på litt bronzer/blush. Til vanlig bruker jeg full ansiktsrens, men på dager hvor jeg ikke orker er simple min redning. Fjerner ikke alt, men gjør at jeg legger meg med bedre samvittighet enn om jeg ikke hadde gjort noe for huden min
*Joyce* Skrevet 28. desember 2009 #13 Skrevet 28. desember 2009 Jeg også! Vet du hvilken ingrediens du reagerer på? Jeg har prøvd å finne ut hvilken, så jeg kan unngå den i andre produkter, men no luck so far.. Jeg reagerer på nokså mye av hudpleieprodukter og sminke, så jeg holder meg etterhvert til de merkene/produktene jeg vet at funker. Ikke til så mye hjelp for deg, dessverre.
Gjest Problematique Skrevet 28. desember 2009 #14 Skrevet 28. desember 2009 Jeg renser ansiktet i lunkent vann for å løsne mascara, og da har jeg ingen problemer med å få bort all sminke med simple. Produktrestene har ikke jeg merket noe til, men så klapper jeg også over ansiktet med et håndkle etter å ha fjernet sminke. Simple inneholder verker silikon eller uttørkende alkoholer, og er den beste sminkefjerneren for min hud hvertfall. Det kombinert med 98% aloe vera fra jäsön er den beste måten å pleie min hud på. Så enkelt som mulig. Jeg har ingen tro på at man trenger 5 forskjellige rensere og tonere og 4 forskjellige kremer til huden hver eneste dag...
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #15 Skrevet 28. desember 2009 Ikke noen fan. De fjerner sminken passe (maskaraen sliter den med, så denne må jeg fjerne med sminkefjerner), men etterlater også en god del produktrester på huden som man ikke akkurat har så godt av... Da er det bedre med en god sminkefjerner og ordentlig rens! Hva er det du smører i ansiktet som gjør at det ikke går bort med våtservietter?
pittie Skrevet 29. desember 2009 #16 Skrevet 29. desember 2009 Jeg synes de er litt tørre, så jeg fukter som regel huden først (ja, selv i helt nye pakker). Er ikke fan av lukten eller grovheten, har ganske sensitiv hud. Men er en av de bedre serviettene jeg har prøvd mtp allergiske reaksjoner. De fleste på det norske markedet får jeg veeeldig puffy øyner av.
Mohini Skrevet 29. desember 2009 #17 Skrevet 29. desember 2009 Simple-serviettene fjernet sminken min helt supert, vannfast mascara var ikke noe problem! Huden min tåler ikke noenting og siden jeg er acne prone som bare juling, så hadde jeg alltid uren hud da jeg brukte disse. Nå bruker jeg Decleor sin sminkefjerner og er veldig godt fornøyd med den!
Gjest Distiller Skrevet 29. desember 2009 #18 Skrevet 29. desember 2009 Jeg bruker Simple-serviettene til sminkefjerning, og synes de fungerer veldig bra.
Lykkelitenen Skrevet 29. desember 2009 #19 Skrevet 29. desember 2009 Hva er det du smører i ansiktet som gjør at det ikke går bort med våtservietter? Simple.... Er serviettene som etterlater produktrester... Serviettene er fuktet med diverse diverse (derfor de er våte, geniet..)og disse løser opp sminke og litt smuss. Serviettene vil gni av sminke og dritt, men kjemikaljene i serviettene vil fortsatt ligge igjen på huden. Det er dette som gjør at servietter ikke bør brukes alene og i allefall ikke hver dag. Selv ikke produsentene bak slike servietter anbefaler å bruke dem hver dag
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 29. desember 2009 #20 Skrevet 29. desember 2009 Jeg reagerer på Simple sine servietter. Jeg klør og huden min føles sår og vond.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå