Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #1 Del Skrevet 28. desember 2009 Hallo...! Usikker på om dette passer på forum for single, men siden vi formelt sett ikke er kjærester (enda?) så blir det her. Det å være forelsket er både deilig, slitsomt og vondt. Er forelsket i en mann som bor et stykke fra meg, vi har begge barn fra tidligere forhold. Han kjent han ca 12 uker, og vi har overnattet hos hverandre og hatt det kjempekoselig :-) Jeg er ikke så vant til å være forelsket, og dette er virkelig helt altoppslukende! Lurer på dette: hvor ofte kan jeg kontakte han uten at jeg blir masete? Ringe/sende SMS? Skal jeg fortelle han om følelsene mine, eller er det for tidlig? Jeg har jo fortalt han at jeg liker han supergost, men ikke at jeg er SÅ forelsket! Jeg er litt redd for at han ikke er like "seriøs" som meg... Han er helt fantastisk til å kysse.... Og han virker som en veldig "snill gutt", ordentlig i det han foretar seg liksom....jeg vil virkelig ikke spolere noe her ... Hjelp? Gud, jeg savner han sånn når vi ikke er sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 28. desember 2009 #2 Del Skrevet 28. desember 2009 Hvorfor får jeg inntrykk av at dette er falskt og at det er en godt voksen mann som har skrevet dette? Beklager dersom jeg tar så fullstendig feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. desember 2009 #3 Del Skrevet 28. desember 2009 Hvorfor får jeg inntrykk av at dette er falskt og at det er en godt voksen mann som har skrevet dette? Beklager dersom jeg tar så fullstendig feil Hvorfor skulle det være en mann som har skrevet dette ? Kvinner føler kjempesterkt - når det er snakk om ekte følelser & begjær ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrentOrange Skrevet 28. desember 2009 #4 Del Skrevet 28. desember 2009 Hvorfor får jeg inntrykk av at dette er falskt og at det er en godt voksen mann som har skrevet dette? Beklager dersom jeg tar så fullstendig feil Hehe - hva er det som gjør at du får inntrykk av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 28. desember 2009 #5 Del Skrevet 28. desember 2009 Hehe - hva er det som gjør at du får inntrykk av det? Kan nok ta feil. Men bare følelsen av at dette er en manns tanke om hvordan kvinner tenker/føler. Mener en kvinne ikke ville ordlegge seg på samme måte. Har jeg rett, trådstarter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest (trådstarter) Skrevet 29. desember 2009 #6 Del Skrevet 29. desember 2009 Kan nok ta feil. Men bare følelsen av at dette er en manns tanke om hvordan kvinner tenker/føler. Mener en kvinne ikke ville ordlegge seg på samme måte. Har jeg rett, trådstarter? Nei, du har ikke rett. Jeg er en dame i 30-årene! Hvorfor trodde du jeg var en eldre mann?! Og det hadde vært hyggelig med et svar på spørsmålet... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 29. desember 2009 #7 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg synes også at uttryksmåten er maskulin. Dog, om en tenker slike tanker så er noe galt med hele relasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest (trådstarter) Skrevet 29. desember 2009 #8 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg synes også at uttryksmåten er maskulin. Dog, om en tenker slike tanker så er noe galt med hele relasjonen. kan du være så snill å utdype det? Både hva som er maskulint, og hva som er galt med tankene mine? Jeg er feminin som bare det, og ser ikke hvordan dette kan være et tegn på at det er noe galt med relasjonen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå