Gå til innhold

Til deg som jeg ikke tør å kontakte...

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hva gjør du i kveld? Har du hatt en fin jul? Hvordan går det med studiene? Fremdeles mye på byen? Fremdeles like opptatt med studier, venner og fritidsaktiviteter? Så opptatt at du ikke har tid til en kjæreste? Dumme meg trodde vi hadde det fint og var i starten på et forhold, men nei, så feil kan man ta... Hva skjedde, hvorfor ville du ikke prioritere oss? Får nok aldri noe svar og har vel klart å gå videre i livet mitt, men tenker av og til fremdeles på deg... Mye som ikke var "riktig" og du var nok ikke drømmemannen, men du fikk det til å krible i magen min, kjemien var fantastisk til tross for ulikhetene. Skulle ønske du var ærlig og gå meg et svar, en forklaring, men ikke noe svar /forklaring er vel også et svar. Lykke til videre da, skulle bare ønske du ga oss en sjanse, men det er forbi nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uannsett, du fikk meg til å komme over exen min og du ga meg troen på at det er mulig å forelske seg igjen, så for det, takk skal du ha! Håper du finner det du leter retter, og håper jeg også gjør det, du har i allefall gitt meg troen på at det er mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...