Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer for dere som er alene/singel å nyttårsaften (gjerne i Bergen)?

Jeg kommer sannsynligvis til å sitte hjemme med pappa. Har ingen venner å gå ut med iår. Kjipt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Join the club. Når du blir over 22 år vil du innse at nyttårsaften er en sinnsykt oppskrytt dag og at det er sinnsykt mange single som gjør akkurat det samme hvert eneste år - sitter alene hjemme foran Pc'n eller Tv'n.

Blir det fest så blir jeg med, hvis ikke blir jeg hjemme uten å klage mer over det. Du DØR ikke av en kveld alene med faren din, som sikkert syns det er kjempekoselig og betryggende å ha datteren sin i hus for en gangs skyld.

Skrevet

Hvor gammel er du og hvorfor må du sitte hjemme?

Skrevet
Hvor gammel er du og hvorfor må du sitte hjemme?

Skriver jo at h*n ikke har noen venner å gå ut med i år. Alder slipper neppe noe rolle.

Skrevet

Er singelk det samme som ikke å ha venner? :klø:

Nyttårsaften er uansett en sinnsykt oppskrytt dag.

Skrevet

Det er en åpen gruppe på facebok som heter nytt nyttår. Det er bare å melde seg inn. Tanken er å samles på fløyen, ved brushytten. Du mkå ta med et blidrag til bålet. Utenom det pakker du det du måtte ønske i sekken. Tror arragnmentet heter "fjols til fjells" . Kanskje du finner det du det på facebok.

Skrevet

Jeg har alltid vært singel på nyttårsaften (ikke i år da, så for meg blir det nytt og spenndende å henge med typen og mange andre par resten av kvelden), men er i en vennegjeng hvor noen er sammen og de fleste er single. Vi studerer på hver våre kanter av landet, men nyttårsaften har alltid vært dagen vår med en stor vennemiddag med kalkun og det som hører til. Det er kjempekoselig, og i år som jeg og flere andre ikke kunne på nyttårsaften så tar vi juletapas med den samme gjengen på lillenyttårsaften istedet. I Pose og sekk med andre ord =) (og poenget mitt er at man ikke må ha type for å ha en fantastisk nyttårsaften.. og at man kan glede seg over/til nyttårsaften selv om man begynner å komme i midten av 20årene!

Gjest Gjest_silje_*
Skrevet

Er singelk det samme som ikke å ha venner? :klø:

Hva har det med saken å gjøre liksom? Jeg har en herlig type, men på nyttårsaften skal jeg være med 10 venninner og spise osv. Er jo ikke avhengig av typen for ikke å være alene, det ville hvert tragisk. Skjønner at det er kjipt å være alene, men det er tross alt bare en kveld..og jeg var ihvertfall aldri mer ensom som singel, så det finnes håp for de og vettu;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...