Gjest mymlen Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 skal kjøpe ny bodylotion, og aaner ikke hvilken. hva bør jeg velge? vil tro jeg har helt vanlig hud på kroppen. alle prisklasser et pluss er at varen er økologisk og ikke inneholder problematiske stoffer.
Lykkelitenen Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Dead sea spa magic sin bodylotion er min favoritt. Ligger på rundt 150kroner hos vita og noen helsekostbutikker... Den inneholder en god del naturlige ingredienser og er fri for syntetisk parfyme, parabener m.m. Gir masse fukt til huden og trekker inn på sekunder! SÅ denne kan du smøre deg med rett før du kler på deg. Organic surge (vita) har også gode bodylotions og body butters. Ligger på rundt 100lappen om jeg ikke husker feil og lukter godt. Trekker eltt inn og har høy andel av organiske ingredienser
Lisama Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 REN grapeseed jojoba and shea butter body cream! Trooor den koster 245,- hvis jeg ikke tar helt feil. Gir masse fukt og lukter himmelsk! 100% uten kunstige tilsetningsstoffer, parabener, mineralolje og silikoner. De tester heller ikke på dyr
~white lady~ Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 skal kjøpe ny bodylotion, og aaner ikke hvilken. hva bør jeg velge? vil tro jeg har helt vanlig hud på kroppen. alle prisklasser et pluss er at varen er økologisk og ikke inneholder problematiske stoffer. Jeg har nylig kjøpt hand and body lotion fra Green People, og det er en av de beste jeg har brukt! Og jeg har prøvd mange...den inneholder 94 % eller noe av naturlige organiske ingredienser, ingen parfyme, parabener eller annet skummelt. Dagkremen er forresten også kjempegod.
Gjest Raptuza Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 (endret) Rein mandelolje, gjerne økologisk, gir silkemjuk hud på kroppen og fuktighet som varar. Kan fås på helskost og bl a feelunique. Endret 29. desember 2009 av Raptuza
Gjest mymlen Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 Organic surge (vita) har også gode bodylotions og body butters. Ligger på rundt 100lappen om jeg ikke husker feil og lukter godt. Trekker eltt inn og har høy andel av organiske ingredienser har skjekket ut denne, men den inneholder PEG, som er kreftfremkallende og kan lett trekke inn i huden og skade hjerne, lever og nyrer. (hentet fra "grønn og skjønn") så skjønner ikke hvordan de tør kalle seg organiske.
Gjest Dermalogicagirl Skrevet 29. desember 2009 #7 Skrevet 29. desember 2009 Dermalogica body hydrating cream! Den er til alle hudtyper, og lukter helt utrolig yummi. God er den og
Lykkelitenen Skrevet 29. desember 2009 #8 Skrevet 29. desember 2009 har skjekket ut denne, men den inneholder PEG, som er kreftfremkallende og kan lett trekke inn i huden og skade hjerne, lever og nyrer. (hentet fra "grønn og skjønn") så skjønner ikke hvordan de tør kalle seg organiske. Det er derfor den ikke lenger reklameres som organisk, men de har jo ikke skiftet navn da. Men son lotion er den genial, uansett hva den inneholder Ellers er green people sine lotions og bodybutter svært gode
Gjest Gjest_bee_* Skrevet 29. desember 2009 #9 Skrevet 29. desember 2009 Bodybutter fra TL Spadesign. Best i test flere ganger. lukter skikkelig digg, og er utrolig drøy i bruk. ca 190kr for en relativt stor boks om jeg ikke husker feil
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #10 Skrevet 29. desember 2009 Bodyshops "Wild Cherry" er god og veldig lett, lukter helt fordømt godt også. Deadsea sin er litt fetere, men også deilig.
Gjest Emmanuelle Skrevet 29. desember 2009 #11 Skrevet 29. desember 2009 Jeg synes Dr.Greve sin er fantastisk god
Twinkle* Skrevet 29. desember 2009 #12 Skrevet 29. desember 2009 Bodybutter fra Bodyshop Jeg liker best den med oliven.
Gjest mymlen Skrevet 30. desember 2009 #13 Skrevet 30. desember 2009 Bodybutter fra Bodyshop Jeg liker best den med oliven. den lukter jo forferdelig!
Quirky Skrevet 30. desember 2009 #14 Skrevet 30. desember 2009 Jeg vil anbefale "Buffy" body butter fra Lush. Det er ikke et "vanlig" body butter som de fra Bodyshop, den gnis inn i huden i dusjen og skylles av. Peeler og gir masse fukt samtidig, mindre fuzz og mer effekt- det liker vi! Jeg liker også Vanilla Delite body lotion fra samme merke, lukter herlig og gir godt med fukt. Men når jeg bruker "Buffy" et par ganger i uken trenger egentlig jeg ikke noe utover det.
Twinkle* Skrevet 30. desember 2009 #15 Skrevet 30. desember 2009 den lukter jo forferdelig! Da er nesa di rar
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #17 Skrevet 30. desember 2009 Dream Cream fra Lush. (www.lushnorge.no) En god og feit bodylotion som passer til min vintertørre hud. Denne har også kurert meg for eksem på kroppen, som ingenting annet har klart. I tillegg er det naturlige ingredienser , og produktene til Lush blir ikke testet på dyr. Kan det bli bedre? Ville definitivt ha sjekket ut denne dersom du trenger en bodylotion som gir fukt til huden. Har prøvd biotherm, decleor, md, dermalogica, body shop..men ingenting fungerer som denne!
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #18 Skrevet 30. desember 2009 Elisabeth Arden sin Lukter fantastisk og er kjempegod. Huden føles silkemyk og den tilfører huden god næring og pleie!
Caramello Skrevet 30. desember 2009 #19 Skrevet 30. desember 2009 Dove med agurk og aloe vera. Den er ganske god
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #20 Skrevet 30. desember 2009 Den vanlige fra Biotherm. Lukter digg, blir MYK. Ikke så super på innhold desverre... Ca. 165,- på Gardermoen for 400 ml -hamstrer hver gang jeg er der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå