Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal kjøpe ny bodylotion, og aaner ikke hvilken. hva bør jeg velge?

vil tro jeg har helt vanlig hud på kroppen. alle prisklasser :)

et pluss er at varen er økologisk og ikke inneholder problematiske stoffer.

Skrevet

Dead sea spa magic sin bodylotion er min favoritt. Ligger på rundt 150kroner hos vita og noen helsekostbutikker... Den inneholder en god del naturlige ingredienser og er fri for syntetisk parfyme, parabener m.m.

Gir masse fukt til huden og trekker inn på sekunder! SÅ denne kan du smøre deg med rett før du kler på deg.

Organic surge (vita) har også gode bodylotions og body butters. Ligger på rundt 100lappen om jeg ikke husker feil og lukter godt. Trekker eltt inn og har høy andel av organiske ingredienser :)

Skrevet

REN grapeseed jojoba and shea butter body cream! Trooor den koster 245,- hvis jeg ikke tar helt feil. Gir masse fukt og lukter himmelsk! 100% uten kunstige tilsetningsstoffer, parabener, mineralolje og silikoner. De tester heller ikke på dyr :)

Skrevet
skal kjøpe ny bodylotion, og aaner ikke hvilken. hva bør jeg velge?

vil tro jeg har helt vanlig hud på kroppen. alle prisklasser :)

et pluss er at varen er økologisk og ikke inneholder problematiske stoffer.

Jeg har nylig kjøpt hand and body lotion fra Green People, og det er en av de beste jeg har brukt! Og jeg har prøvd mange...den inneholder 94 % eller noe av naturlige organiske ingredienser, ingen parfyme, parabener eller annet skummelt. Dagkremen er forresten også kjempegod.

Skrevet (endret)

Rein mandelolje, gjerne økologisk, gir silkemjuk hud på kroppen og fuktighet som varar. Kan fås på helskost og bl a feelunique.

Endret av Raptuza
Skrevet
Organic surge (vita) har også gode bodylotions og body butters. Ligger på rundt 100lappen om jeg ikke husker feil og lukter godt. Trekker eltt inn og har høy andel av organiske ingredienser :)

har skjekket ut denne, men den inneholder PEG, som er kreftfremkallende og kan lett trekke inn i huden og skade hjerne, lever og nyrer. (hentet fra "grønn og skjønn")

så skjønner ikke hvordan de tør kalle seg organiske.

Gjest Dermalogicagirl
Skrevet

Dermalogica body hydrating cream! Den er til alle hudtyper, og lukter helt utrolig yummi. God er den og :)

Skrevet
har skjekket ut denne, men den inneholder PEG, som er kreftfremkallende og kan lett trekke inn i huden og skade hjerne, lever og nyrer. (hentet fra "grønn og skjønn")

så skjønner ikke hvordan de tør kalle seg organiske.

Det er derfor den ikke lenger reklameres som organisk, men de har jo ikke skiftet navn da. Men son lotion er den genial, uansett hva den inneholder :P

Ellers er green people sine lotions og bodybutter svært gode :)

Gjest Gjest_bee_*
Skrevet

Bodybutter fra TL Spadesign. Best i test flere ganger. lukter skikkelig digg, og er utrolig drøy i bruk. ca 190kr for en relativt stor boks om jeg ikke husker feil

Skrevet

Bodyshops "Wild Cherry" er god og veldig lett, lukter helt fordømt godt også. Deadsea sin er litt fetere, men også deilig.

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg synes Dr.Greve sin er fantastisk god :)

Skrevet

Bodybutter fra Bodyshop :) Jeg liker best den med oliven.

Skrevet
Bodybutter fra Bodyshop :) Jeg liker best den med oliven.

den lukter jo forferdelig!

Skrevet

Jeg vil anbefale "Buffy" body butter fra Lush. Det er ikke et "vanlig" body butter som de fra Bodyshop, den gnis inn i huden i dusjen og skylles av. Peeler og gir masse fukt samtidig, mindre fuzz og mer effekt- det liker vi!

Jeg liker også Vanilla Delite body lotion fra samme merke, lukter herlig og gir godt med fukt. Men når jeg bruker "Buffy" et par ganger i uken trenger egentlig jeg ikke noe utover det.

Skrevet
den lukter jo forferdelig!

Da er nesa di rar :lol:

Skrevet

Dream Cream fra Lush. (www.lushnorge.no) En god og feit bodylotion som passer til min vintertørre hud. Denne har også kurert meg for eksem på kroppen, som ingenting annet har klart. I tillegg er det naturlige ingredienser , og produktene til Lush blir ikke testet på dyr. Kan det bli bedre? Ville definitivt ha sjekket ut denne dersom du trenger en bodylotion som gir fukt til huden. Har prøvd biotherm, decleor, md, dermalogica, body shop..men ingenting fungerer som denne!

Skrevet

Elisabeth Arden sin :)

Lukter fantastisk og er kjempegod.

Huden føles silkemyk og den tilfører huden god næring og pleie!

Skrevet

Dove med agurk og aloe vera. Den er ganske god :)

Skrevet

Den vanlige fra Biotherm.

Lukter digg, blir MYK.

Ikke så super på innhold desverre...

Ca. 165,- på Gardermoen for 400 ml -hamstrer hver gang jeg er der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...