Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Jeg har til nå brukt dusjsåpe fra ulike produsenter man får på matbutikken. Jeg legger masse penger i skikkelige ansiktsprodukter, sminke og hårprodukter, men har nedprioritert kroppen. Huden min nå er veldig tørr, og jeg lurer derfor på om jeg skal bytte ut Dr Greve med noe bedre. Anbefalinger tas mot med takk :-)
Lykkelitenen Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Selv liker jeg Lush sin Olive Branch. Koster litt, men er utrolig drøy, lukter himmelsk, etterklater huden bløt og tørker ikke ut huden Kjøper du den på lush sine engelske sider, så koster den heller ikke mye Snow fairy fra samme merke er også bra, men selges kun i julen om jeg ikke tar helt feil...
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Jeg kjøper min dusjolje på apotektet, husker ikke helt hva den heter, men er en gjennomsiktig flaske med rød pumpedispenser. 145 kr. Er kjempegod, har ikke behov for å smøre meg med fuktighetskrem etter dusjen.
Gjest mymlen Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 jeg bruker dusjgel fra body shop. passe stor flaske, nokså drøy og billig! (89 kr)
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Jeg bruker Dusjolje Energi og Dusjolje Harmoni som jeg kjøper på nettet til kr.185,- www.urtekosmetikk.no Huden får tilsatt fuktighet siden det er litt olje i den. Slipper å smøre med lotion etterpå. Kjempelurt.
Lisama Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 bruker dusj"såpe" fra REN jeg. Denne er kanskje litt høy pris på for noen, men selv bruker jeg ikke såpe hver gang i dusjen fordi vann renser godt også. Har en slik såpe i nesten et år jeg, 250 ml. tror jeg den er på. Og jeg vil ikke si at det er nødvendig med en dyr en, men det er nødvedig med en som ikke tørker ut huden din. Finn en uten sulfater, silikoner og mineralolje så er du godt på vei.
~white lady~ Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 Jeg bruker ikke dusjsåpe i det hele tatt. Men bruker innimellom en saltscrub som tilfører fuktighet og fjerner døde hudceller. Blir ren for det jeg
Perledrøm Skrevet 28. desember 2009 #8 Skrevet 28. desember 2009 Selv liker jeg Lush sin Olive Branch. Koster litt, men er utrolig drøy, lukter himmelsk, etterklater huden bløt og tørker ikke ut huden Kjøper du den på lush sine engelske sider, så koster den heller ikke mye Snow fairy fra samme merke er også bra, men selges kun i julen om jeg ikke tar helt feil... Disse to er mine favoritter også!
Gjest mymlen Skrevet 29. desember 2009 #9 Skrevet 29. desember 2009 men til dere som skrubber huden; skal man bruke dusjgel først, også skrubbe, eller skrubbe også dusjgel, ELLER droppe dusjgel helt?
Perledrøm Skrevet 29. desember 2009 #10 Skrevet 29. desember 2009 Jeg bruker dusjgel først, også skrubber jeg.
Gjest Raptuza Skrevet 29. desember 2009 #11 Skrevet 29. desember 2009 Eg slit med tørr hud og det einaste som fungerer for meg er dusjolje. Har brukt ein del dusjoljer frå L'Occitane, men synes dei er for dyre.Så neste gong blir det ei frå apoteket.
Gjest Borghild Skrevet 29. desember 2009 #12 Skrevet 29. desember 2009 Jeg bruker de fra bodyshop. Elsker de. Også glad i den lyseblå fra biotherm som lukter appelsin.
thumbalina Skrevet 29. desember 2009 #13 Skrevet 29. desember 2009 Her i huset går det i Lano eller Vaseline Intensive Care... de kan både jeg og mannen bruke ettersom det er nøytral lukt i de.. Dr Greves har vel nedsatt ph verdi på sine produkter??
Caramello Skrevet 29. desember 2009 #14 Skrevet 29. desember 2009 (endret) Selv er jeg ikke så opptatt av merke, så lenge det ikke er billigmerker fra matbutikkene (slik som f.eks. First Price), bruker Nivea, Dove, Lano og Dermica blant annet Endret 29. desember 2009 av Jente85
Gjest mymlen Skrevet 29. desember 2009 #15 Skrevet 29. desember 2009 Selv er jeg ikke så opptatt av merke, så lenge det ikke er billigmerker fra matbutikkene (slik som f.eks. First Price), bruker Nivea, Dove, Lano og Dermica blant annet nivea, dove og lano er jo billigmerke fra matbutikk. jeg anbefaler absolutt ikke disse. alle er klissete og går aldri inn i huden. dessuten pleier de ikke i det hele tatt. gir INGEN fuktighet. de inneholder alle sammen mange problematiske stoffer, som ikke er bra for huden eller planeten. anbefaler heller TS å lete i en litt høyere prisklasse, og kanskje finne noen fantastiske produkter som passer for henne, og er økologsike og organiske, så kan du være sikker på at det ikke er farlig for huden.
Pjukset Skrevet 29. desember 2009 #16 Skrevet 29. desember 2009 Jeg bruker organisk dusjsåpe, 100% fri for kjemiske tilsetninger. Bruker stort sett "organic surge" som fåes kjøpt på Vita til ca 98 kr. Drøy i bruk, og godt for kropp og miljø.
Gjest mymlen Skrevet 29. desember 2009 #17 Skrevet 29. desember 2009 Jeg bruker organisk dusjsåpe, 100% fri for kjemiske tilsetninger. Bruker stort sett "organic surge" som fåes kjøpt på Vita til ca 98 kr. Drøy i bruk, og godt for kropp og miljø. da har du ikke lest innholdsfortegnelsen godt nok. organic surge inneholder PEG, som er potensielt kreftfremkallende. de kan lett trenge inn i huden og skade hjerne, lever og nyrer. (hentet fra "grønn og skjønn") altså ikke godt for huden, eller miljøet. prøv å vær litt mer skeptisk neste gang, så finner du kanskje noe som faktisk er organisk.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #18 Skrevet 29. desember 2009 Jeg bruker en fra Nu-spa/Nu-skin eller hva det nå heter, en som selges på Vita og lukter helt utrolig godt. Eller så bruker jeg en fra Lush (Snow Fairy, selv om lukta gjør meg kvalm.. må bruke opp hva man har kjøpt), den er også helt grei. Har akkurat fått en av merket Fenjal jeg skal bruke, DEN liker jeg godt så langt - lukter mildt og godt og går behagelig på huden. Jeg foretrekker egentlig dusjkrem fremfor gelé, huden min skriker etter fukt.
Lykkelitenen Skrevet 29. desember 2009 #19 Skrevet 29. desember 2009 Organic Surge har gode produkter som jeg liker, men de er ikke lenger klassifisert som organisk Produsenten klarte ikke å dokumentere godt nok for innholdet... Men de er fortsatt sinnsykt gode for min hud Green People sine dusjsåper er også gode, begge merkene anbefales om du ikke vil kjøpe fra nett....
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #20 Skrevet 30. desember 2009 Jeg liker dusjsåper som lukter godt og har brukt mange fra Yves Rocher. Utvalget er stort, prisene lave og så lukter de kjempegodt. Jeg har ikke tørr hud, så om de egner seg for folk med hudproblemer vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå