bonafide Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Jeg spiser sunt, variert osv. Er det noen der ute som har peiling på trening som vet hvordan jeg kan raskt gå ned i vekt og samtidig bli like stram som de i showet? (Jeg veier nå 67 kilo og er 173,5 cm høy) Alle tips tas imot med takk:) Treningstips og tips til hvordan jeg burde spise.. (Hvor mye? Hvor ofte? Hvordan trening? Mest styrke eller kondisjon? Hvor ofte er jeg nødt til å trene for å få resultater?)
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Mange av modellene driver med boksing og yoga, så det er vel egentlig bare å prøve ut ting du synes høres gøy ut..
Wiggins Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Jeg spiser sunt, variert osv. Er det noen der ute som har peiling på trening som vet hvordan jeg kan raskt gå ned i vekt og samtidig bli like stram som de i showet? (Jeg veier nå 67 kilo og er 173,5 cm høy) Alle tips tas imot med takk:) Treningstips og tips til hvordan jeg burde spise.. (Hvor mye? Hvor ofte? Hvordan trening? Mest styrke eller kondisjon? Hvor ofte er jeg nødt til å trene for å få resultater?) Du KAN IKKE gå raskt ned i vekt og samtidig bli like stram som de i showet. Du har allerede en normal vekt, så hvorfor du skal gå noe særlig ned skjønner jeg ikke. Om du nå hadde hatt et reelt vektproblem og trengte å gå ned i vekt, så ville det ikke være realistisk å gå ned noe særlig mer enn 0,5 kg per uke. Hvis man går ned mer enn det så mister man ofte mye muskelmasse og ikke fett, altså blir man mindre stram. Jeg har ikke sett showet du sikter til, og du oppga heller ikke noen link, men jeg gjetter på at dette er nok et eksempel på urealistiske idealer for kvinner. For de fleste kvinner er det naturlig ha en del fett og runde former. Skal du få like stram kropp som de som opptrer i danseshow og lignende, må du trene veldig mye. Husk på at de har som jobb å trene og holde seg i form, vi andre må gjøre det ved siden av vanlig jobb. Du bør først og fremst velge treningsform fordi det er gøy, ikke for at kroppen skal bli sånn eller slik. Om du bruker 10-15 timer per uke på trening du egentlig synes er kjedelig i tillegg til fulltidsjobb, når skal du få tid til å nyte livet? Det viktigste vi kan gjøre i livet er å gjøre ting som gjør oss lykkelige. Jeg blir lykkelig av å gå på ski eller sykle ute i naturen, derfor har jeg valgt det som treningsformer. I tillegg er det mye annet som gjør meg lykkelig, og jeg gjør da mye annet enn å jobbe og sykle.
Teriyaki Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Hvorfor i all verden har du som mål å se ut som disse modellene? Selv om noen av dem kanskje så fine ut, så må jeg si at en god del av dem var alt for tynne. Jeg veier like mye som deg, og er 174 høy, så det er vel omtrent likt. Jeg er storfornøyd med kroppen min. Det kommer jo så klart an på person til person hvor kiloene har lagt seg, men jeg stortrives med kroppen akkurat som den er. Jeg trener styrke og kondisjonstrening, men jeg trener ikke for å gå ned i vekt. Det bør du også gjøre, i stedet for å bli slave for å prøve å oppnå å se ut som disse modellene.
Gjest harenq Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 sorry, men dette lar seg nok ikke gjøre. hvis du ser nøye ette rpå foguren deres så ser du et par ting: unormalt lange ben, enten silikon, eller eventuelt unormalt flotte bryster, meget smal midje og generelt laaange kropper. det kalles genetikk, og kan desverre nesten ikke kjøpes. og ja, sleng gjerne på en dash med foreldre fra to ulike kulturer som eksempelvis argentina/india osv, så man får en fantastisk hudtone to go with everything else. hun som vant den derre konkurransen hadde jo noen ganske store silionpupper som slett ikke stod i stil til resten av kroppen. ta deg en tur på et treningssenter og følg med på de som trener der mye. du vil se at de alle ser veldig ulike ut, og selv endel av de som trener nesten hver dag ser helt normale ut uten spesielt "fine" former om du sammenlikner med victoria secrets....
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 HALLO?! Leste et intervju med en av VS modellene og hun sier det tar i gjennomsnitt 4 timer og x antall kg KROPPSSMINKE bare å sminke rumpen og beina til 1 modell. Hun sa også at hun regnet med at folk flest ikke tenkte over at det ikke var ekte.. men, igjen, hallo.. Hvis du ser rundt deg på treningssenter / svømmehall / stranda etc.. har du noen gang sett noen som ser sånn ut? Kanskje noen som kommer nært opp mot men uansett - VS er ikke ekte!
Chanel.No5 Skrevet 29. desember 2009 #7 Skrevet 29. desember 2009 Husk også at disse jentene lever av å se bra ut og ha en fin kropp, det er jobben deres og de har personlige trenere, mennesker som lager maten for dem osv. De har tid til å trene masse og jeg synes ikke det da blir rett å sammenligne den vanlige normann med de.. Her er noen artikkler som du kanskje kan få litt tips fra : http://www.dailyspark.com/blog.asp?post=fi...s_secret_angels http://swimweardaily.com/klum.htm http://www.fitness-diet.becomegorgeous.com...s_diet-700.html http://www.howcelebritiesloseweight.com/alessandra-ambrosio/
Wonders Skrevet 30. desember 2009 #8 Skrevet 30. desember 2009 sorry, vennen. Dett er jenter som ikke har slanket seg, de er naturlig tynne, og er ikke en dag over 20 ca. Var sånn selv og gikk slike show, og det er ganske rart at det er slik alle vil se ut når man blir voksen. Det er jo ung-jente kropp...
Gjest yojo Skrevet 30. desember 2009 #9 Skrevet 30. desember 2009 Jobber man hardt nok, og har man genene kan man se flott ut LENGE!
bonafide Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 2. januar 2010 Takk for alle svar Jeg vet at det er rart for noen at jeg syns det er pent å være så tynn, men jeg har alltid blitt fortalt at jeg er for tykk av familie osv, så victorias secret modellene har blitt min greie som jeg streber veldig etter. Jeg tror virkelig at jeg vil bli lykkeligere pga at jeg vil føle meg mye bedre med meg selv dersom jeg hadde hatt en kropp som deres Jeg får jo bare fortsette å trene og spise sunt - er lov å håpe på at man en dag når sitt mål Noe skal man jo rekke seg etter også
Gjest yojo Skrevet 2. januar 2010 #11 Skrevet 2. januar 2010 Takk for alle svar Jeg vet at det er rart for noen at jeg syns det er pent å være så tynn, men jeg har alltid blitt fortalt at jeg er for tykk av familie osv, så victorias secret modellene har blitt min greie som jeg streber veldig etter. Jeg tror virkelig at jeg vil bli lykkeligere pga at jeg vil føle meg mye bedre med meg selv dersom jeg hadde hatt en kropp som deres Jeg får jo bare fortsette å trene og spise sunt - er lov å håpe på at man en dag når sitt mål Noe skal man jo rekke seg etter også Stå på du!! Det er utrolig flotte damer! Kunne ønske det var meg Er nok en hard jobb med mye trening og sunne kostvaner
Teriyaki Skrevet 2. januar 2010 #12 Skrevet 2. januar 2010 Takk for alle svar Jeg vet at det er rart for noen at jeg syns det er pent å være så tynn, men jeg har alltid blitt fortalt at jeg er for tykk av familie osv, så victorias secret modellene har blitt min greie som jeg streber veldig etter. Jeg tror virkelig at jeg vil bli lykkeligere pga at jeg vil føle meg mye bedre med meg selv dersom jeg hadde hatt en kropp som deres Jeg får jo bare fortsette å trene og spise sunt - er lov å håpe på at man en dag når sitt mål Noe skal man jo rekke seg etter også Alle har sine personlige mål, tror bare folk her inne vil poengtere at dette ikke er "ekte" jenter, hvis du skjønner, og at du ikke trenger å se ut som dem for å være fornøyd med deg selv. Selv har jeg ikke noe større mål enn å se trent og fast ut, ikke minst sexy. Jeg tror ikke jeg hadde likt å være så tynn som disse jentene. Stortrives med min egen kropp, og har aldri fått annet enn skryt for den etter at jeg begynte med regelmessig trening. Lykke til! Bare pass på så det ikke blir en besettelse, som utvikler seg til noe usunt.
Chanel.No5 Skrevet 2. januar 2010 #13 Skrevet 2. januar 2010 Jeg får jo bare fortsette å trene og spise sunt - er lov å håpe på at man en dag når sitt mål Noe skal man jo rekke seg etter også Å trene, spise sunn, variert og næringsrik kost er det som fungerer i lengden uansett mål og mening, så det er bra at du fortsetter med dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå