Sessipn Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 I vennegjengen min nå har vi fått et lite problem. I vår/sommer var det 2 stk som ble sammen, dette gikk veldig dårlig og nå vil ikke disse to og være på samme sted lengre. Begge har invitert meg til å være med å feire nyttårskvelden og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Drar jeg til den ene blir den andre sur og omvendt Noen som har vært i en lignende situasjon eller har noen gode råd?
Draum Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Tror jeg ville valgt den som inviterte først. Vanskelig valg, skjønner dilemmaet. Hva sier de andre i vennegjengen din da?
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Dra til den som inviterte først (eller noen andre om du får invitasjon) og om det blir surskap over det, får du be dem om å vokse opp.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 I vennegjengen min er det flere par som har gått fra hverandre etter hvert. Noen ganger går det bra og de tåler etterhvert å være på samme fest osv. Andre ganger oppfører de seg så barnslig at de tvinger vennene sine til å velge. Det kan være veldig dumt av dem. Pass nå bare på at ikke alle går til den ene og nesten ingen til den andre. Det ville vært kjipt.
DrBoner Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Dra til gutten selvsagt, jentevenner har du nok av.
Sessipn Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2009 (endret) Dra til gutten selvsagt, jentevenner har du nok av. Har faktisk flere guttevenner enn jentevenner, så der tar du nok litt feil. Vil heller ikke velge da begge 2 er veldig gode venner som jeg ikke vil miste Tror jeg ville valgt den som inviterte først. Vanskelig valg, skjønner dilemmaet. Har avtalt litt med begge for ei stund siden at vi skal være sammen på nyttårskvelden så vet ikke helt hvem som spurte først Dette var før det skjedde noe som nå gjør at disse to ikke vil/kan være på samme sted, så da jeg avtalte dette tenkte jeg at deg gikk fint og være med begge samtidig. De har ingen plass å være på og begge vil at vi skal være hos meg. Men å invitere bare den ene blir jo helt feil, og jeg kan ikke invitere begger to hvis vi andre vil ha en koselig nyttårskveld. :klø: Vurderer og høre litt rundt om jeg kan være med noen andre utenfor vennegjengen og droppe begge 2, for da slipper jeg hvertfall og velge mellom dem. Bare så kjipt at det har blitt sånn Endret 30. desember 2009 av Sessipn
Gjest Bond Skrevet 30. desember 2009 #7 Skrevet 30. desember 2009 Oeh, det er så fjortis som det går an å være, men er nok kjent med problemet selv - aaaaalt for godt. Sukk. Jeg har sagt klart ifra at jeg er venn med begge, jeg kommer aldri til å ta sider, siden det er ikke noe jeg har noe med. Og om begge inviterer, går jeg til stedet der det er flere mennesker jeg kjenner godt, eller eventuelt til den som inviterte først. Jeg har også sagt ifra at om det er noe der jeg skal invitere, kan jeg gjerne invitere begge, og den ikke vil tåle trynet til den andre og ikke kan oppføre seg voksent, får den som ikke klarer det bli hjemme. Om ikke de har så mye respekt for meg, er det virkelig dumt. Æsj så lei jeg er av folk som er voksne men oppfører seg som 13-åringer. Men for å avslutte kan jeg bare si at om problemet er stort nok, blir det nok sånn at man bruker etter hvert mer tid med den ene, for min del ble det den jeg kjente lengst siden vi hadde flest felles (gode) venner. Men jeg har fortsett ikke tatt noe side egentlig, men det er jo ikke bare den ene vennen jeg skal være med, men flere folk - og da blir det jo de man kjenner og liker best.
Sessipn Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. desember 2009 Ja, begge vet at jeg ikke gidder og velge side, så er ikke det. De oppfører seg jo bra så lenge de er edru, men senere på kvelden da de har fått i seg nok å drikke blir det fort til at de to skal snakke alvorlig sammen og det ender alltid opp i krangling, gråting osv og det ødlegger jo stemingen for oss andre som er der også Æsj så lei jeg er av folk som er voksne men oppfører seg som 13-åringer. Helt enig Er litt lei nå siden begge driver å maser, mens ingen av de ville komme når jeg sa at vi alle kunne være hos meg
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #9 Skrevet 30. desember 2009 I vennegjengen min nå har vi fått et lite problem. I vår/sommer var det 2 stk som ble sammen, dette gikk veldig dårlig og nå vil ikke disse to og være på samme sted lengre. Begge har invitert meg til å være med å feire nyttårskvelden og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Drar jeg til den ene blir den andre sur og omvendt Noen som har vært i en lignende situasjon eller har noen gode råd? I all verden: Hvor gamle er dere?!
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #10 Skrevet 30. desember 2009 huff kan ikke være lett situasjon dette. men kanskje best å bare dra til noen helt andre? slipper du å velge liksom
Sessipn Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #11 Skrevet 30. desember 2009 I all verden: Hvor gamle er dere?! For gamle til at man skulle tro folk drev på sånn men De 2 det er snakk om er 19 og 22 år.
Gjest Bianca26 Skrevet 30. desember 2009 #12 Skrevet 30. desember 2009 Syns du skal si til de begge at de må skjerpe seg og at om de vil beholde vennene so\ine så får de tåle å omgås som normale mennesker.
Sessipn Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #13 Skrevet 30. desember 2009 (endret) Edit: Ble litt dobbelt opp her gitt Endret 30. desember 2009 av Sessipn
Sessipn Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #14 Skrevet 30. desember 2009 Syns du skal si til de begge at de må skjerpe seg og at om de vil beholde vennene so\ine så får de tåle å omgås som normale mennesker. De gjør jo det til normalt, men når de er fulle har det lett for og bli masse tull. Og de fleste vet jo hvor lure ideer kan bli etter noen glass for mye huff kan ikke være lett situasjon dette. men kanskje best å bare dra til noen helt andre? slipper du å velge liksom Nei, er ikke det. Føler det blir feil uansett hva jeg gjør her nå En ting er jo hvis folk blir sure, men syns det er værre når folk blir lei seg
Gjest Bond Skrevet 30. desember 2009 #15 Skrevet 30. desember 2009 I all verden: Hvor gamle er dere?! Heehhh.. jeg er ikke TS, men har noen lunde lignende problem også, og det er faktisk snakk om folk over 30 (ekser og nåværende kjærester i samme vennegjeng fungerer åpenbart ikke, spesielt om det er barn i bildet.. oehh). Så det er ikke bare ungdom som oppfører seg som fjortiser
Sessipn Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #16 Skrevet 30. desember 2009 Så det er ikke bare ungdom som oppfører seg som fjortiser Fjortis er jo en tilstand og ikke en alder som veldig tydlig kommer frem i sånne situasjoner.
LilleChili Skrevet 30. desember 2009 #17 Skrevet 30. desember 2009 Si at begge er ivitert. Så får de sloss om hvem som skal dra. Det er i grunn ikke ditt problem. Det kan du også si til dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå