Kjetil S. Skrevet 28. desember 2009 #1 Del Skrevet 28. desember 2009 Hadde det ikke vært veldig deilig å ha noen å kunne såpe inn sammen med i dusjen?? :-)))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faisk Skrevet 28. desember 2009 #2 Del Skrevet 28. desember 2009 Hadde det ikke vært veldig deilig å ha noen å kunne såpe inn sammen med i dusjen?? :-)))) Tenker du på å såpe inn en mann eller dame ? pensjonist el overvektig? Postmannen, en kjendis eller en tilfeldig kompis? Dette kan bli en fruktbar debatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 28. desember 2009 Tenker du på å såpe inn en mann eller dame ? pensjonist el overvektig? Postmannen, en kjendis eller en tilfeldig kompis? Dette kan bli en fruktbar debatt. Jeg foretrekker selv en moden og oppriktig kvinne. Hvilken stilling hun innehar er forøvrig helt uinteressant! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 28. desember 2009 #4 Del Skrevet 28. desember 2009 Hadde det ikke vært veldig deilig å ha noen å kunne såpe inn sammen med i dusjen?? :-)))) Jeg fikk flere velduftende spaprodukter i julegave, til underretning . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg fikk flere velduftende spaprodukter i julegave, til underretning . Du kan sikkert lære meg mye om bruken av de! ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 28. desember 2009 #6 Del Skrevet 28. desember 2009 Synes det er magisk å dusje sammen med en mann jeg. Hmmm, sjenner det kribler i kroppen bare av tanken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 28. desember 2009 #7 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Og til poenget - innsåping i dusjen - og slippe å gjøre det selv, er bare fint Endret 28. desember 2009 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faisk Skrevet 28. desember 2009 #8 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg foretrekker selv en moden og oppriktig kvinne. Hvilken stilling hun innehar er forøvrig helt uinteressant! ;-) En stående stilling hadde kansje vært best, spesielt om du har en litt liten dusj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 28. desember 2009 En stående stilling hadde kansje vært best, spesielt om du har en litt liten dusj. Lett foroverlent, kanskje...?? ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #10 Del Skrevet 28. desember 2009 Forøvrig så har jeg faktisk en ganske så stor dusj... :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 28. desember 2009 #11 Del Skrevet 28. desember 2009 Ta deg jobb i eldreomsorgen. Der er det mange som trenger hjelp med innsåpingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 28. desember 2009 Ta deg jobb i eldreomsorgen. Der er det mange som trenger hjelp med innsåpingen Den der syns jeg faktisk var ganske ufin og lite morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 28. desember 2009 #13 Del Skrevet 28. desember 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #14 Del Skrevet 28. desember 2009 Hadde det ikke vært veldig deilig å ha noen å kunne såpe inn sammen med i dusjen?? :-)))) jeg fikk gleden av det i går.... Lever på det enda:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 28. desember 2009 #15 Del Skrevet 28. desember 2009 Ta deg jobb i eldreomsorgen. Der er det mange som trenger hjelp med innsåpingen Den der var på kanten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. desember 2009 #16 Del Skrevet 28. desember 2009 Den der syns jeg faktisk var ganske ufin og lite morsom. Jeg lo høyt av den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest.. Skrevet 28. desember 2009 #17 Del Skrevet 28. desember 2009 klart det hadde vert koselig..... med full varmtvannstank, og MYE såpe, kan det bli en flott opplevelse..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Josefine_* Skrevet 28. desember 2009 #18 Del Skrevet 28. desember 2009 Kjetil du er mann av mitt hjerte. Akkurat det jeg kunne trengt nå. Ingenting er vel bedre enn å stelle godt med hverandre. Varmt vann, godluktende såpe og en manns gode hender som omsorgsfullt og følsomt kjælte med min deilge slanke kropp. Og jeg skulle gjøre det samme med idn. Synd du ikke er her nå. Har stor dusj stående ledig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyld Skrevet 29. desember 2009 #19 Del Skrevet 29. desember 2009 Ta deg jobb i eldreomsorgen. Der er det mange som trenger hjelp med innsåpingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 29. desember 2009 #20 Del Skrevet 29. desember 2009 Ta deg jobb i eldreomsorgen. Der er det mange som trenger hjelp med innsåpingen Den der syns jeg faktisk var ganske ufin og lite morsom. Jeg synes den var veldig morsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå