Gjest Gjest_bolla_* Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Jeg skal lage en oppskrift som står på engelsk og jeg har ikke peil på hva målene tilsier på norsk, så da må jeg fri til dere her inne på kg og høre om dere kan hjelpe meg! :D Jeg skal lage en kake og det står at jeg skal ha 3 c valnøtter i den, men hva bety 3 c? Er det 3 kopper tro? Det virker ganske mye men kan det stemme? hmm,,, også står det også 1/4 tsp salt. Betyr det teskje eller tablespoon? noen som kan redde meg?? ;D
Kjetil S. Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Jeg skal lage en oppskrift som står på engelsk og jeg har ikke peil på hva målene tilsier på norsk, så da må jeg fri til dere her inne på kg og høre om dere kan hjelpe meg! :D Jeg skal lage en kake og det står at jeg skal ha 3 c valnøtter i den, men hva bety 3 c? Er det 3 kopper tro? Det virker ganske mye men kan det stemme? hmm,,, også står det også 1/4 tsp salt. Betyr det teskje eller tablespoon? noen som kan redde meg?? ;D c tror jeg er Cup, altså kopp, og tsp = teespoon i alle fall.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 C er cup ja. Tsp er ts (tbls er ss) http://kunnskapsbasen.com/heleinnlegget.as...t=18&ukt=91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå