Gjest Jålerina Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Jeg har tidligere handlet på lookfantastic.com, og kan tenke meg å utvide horisonten. Hvilke nettbutikker har du god erfaring med?
Gjest Armule Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Har du prøvd e-bay? Der er det mange "stores" som selger billigere enn uavhengige nettbutikker. Jeg bruker e-bay flittig og har ikke gått på en smell enda, bruker bare sikre selgere som har god tilbakemelding
DitaVonTeese Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 jeg har selv god erfaring med Denne siden
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 strawberrynet, lookfantastic, feelunique, prettyskin4less og ebay. de forskjellige nettbutikkene er gode og billige på forskjellige merker, lønner seg å sammligne litt før man kjøper noe.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Har du prøvd e-bay? Der er det mange "stores" som selger billigere enn uavhengige nettbutikker. Jeg bruker e-bay flittig og har ikke gått på en smell enda, bruker bare sikre selgere som har god tilbakemelding Kan du VÆRE SÅ SNILL og anbefale noen skikkelig sikre, gode, trygge og billigere selgere for oss som ikke er så flinke til å luke ut svinnet fra funnet? Hilsen uvitende ebay naut.
Perledrøm Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Kan du VÆRE SÅ SNILL og anbefale noen skikkelig sikre, gode, trygge og billigere selgere for oss som ikke er så flinke til å luke ut svinnet fra funnet? Hilsen uvitende ebay naut. Her er en liten liste
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 Her er en liten liste OOOOOOOOH! Inn på favoritter med den ;) Tusen takk, var akkurat dette jeg lette etter, og herlig den engelske beskjeden til selger, den hadde jeg ikke tenkt på en gang!
Perledrøm Skrevet 28. desember 2009 #8 Skrevet 28. desember 2009 OOOOOOOOH! Inn på favoritter med den ;) Tusen takk, var akkurat dette jeg lette etter, og herlig den engelske beskjeden til selger, den hadde jeg ikke tenkt på en gang! Moro å være til hjelp
Gjest Armule Skrevet 28. desember 2009 #9 Skrevet 28. desember 2009 Kan du VÆRE SÅ SNILL og anbefale noen skikkelig sikre, gode, trygge og billigere selgere for oss som ikke er så flinke til å luke ut svinnet fra funnet? Hilsen uvitende ebay naut. Hehe! Perledrøm listet opp flere av de jeg bruker, så bruk den lista Jeg har også bestilt fra "brandnameskincare" og "jennyskincare" uten problemer!
Perledrøm Skrevet 28. desember 2009 #10 Skrevet 28. desember 2009 Hehe! Perledrøm listet opp flere av de jeg bruker, så bruk den lista Jeg har også bestilt fra "brandnameskincare" og "jennyskincare" uten problemer! Det har jeg også, når jeg tenker meg om
Gjest Armule Skrevet 28. desember 2009 #11 Skrevet 28. desember 2009 Det har jeg også, når jeg tenker meg om Hehe! Jeg måtte innom e-bay å sjekke, husker ikke halvparten i hodet engang xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå