Gå til innhold

Hvilke nettbutikker anbefaler du til kjøp av hupleieprodukter og hårprodukter?

Anbefalte innlegg

Gjest Jålerina
Skrevet

Jeg har tidligere handlet på lookfantastic.com, og kan tenke meg å utvide horisonten. Hvilke nettbutikker har du god erfaring med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd e-bay? Der er det mange "stores" som selger billigere enn uavhengige nettbutikker. Jeg bruker e-bay flittig og har ikke gått på en smell enda, bruker bare sikre selgere som har god tilbakemelding :)

Skrevet

strawberrynet, lookfantastic, feelunique, prettyskin4less og ebay. de forskjellige nettbutikkene er gode og billige på forskjellige merker, lønner seg å sammligne litt før man kjøper noe.

Skrevet
Har du prøvd e-bay? Der er det mange "stores" som selger billigere enn uavhengige nettbutikker. Jeg bruker e-bay flittig og har ikke gått på en smell enda, bruker bare sikre selgere som har god tilbakemelding :)

Kan du VÆRE SÅ SNILL og anbefale noen skikkelig sikre, gode, trygge og billigere selgere for oss som ikke er så flinke til å luke ut svinnet fra funnet?

Hilsen uvitende ebay naut.

Skrevet
Kan du VÆRE SÅ SNILL og anbefale noen skikkelig sikre, gode, trygge og billigere selgere for oss som ikke er så flinke til å luke ut svinnet fra funnet?

Her er en liten liste :)

Skrevet
Her er en liten liste :)

OOOOOOOOH! Inn på favoritter med den ;) ;) Tusen takk, var akkurat dette jeg lette etter, og herlig den engelske beskjeden til selger, den hadde jeg ikke tenkt på en gang!

Skrevet
OOOOOOOOH! Inn på favoritter med den ;) ;) Tusen takk, var akkurat dette jeg lette etter, og herlig den engelske beskjeden til selger, den hadde jeg ikke tenkt på en gang!

Moro å være til hjelp :)

Skrevet

Hehe! Perledrøm listet opp flere av de jeg bruker, så bruk den lista :) Jeg har også bestilt fra "brandnameskincare" og "jennyskincare" uten problemer!

Skrevet
Hehe! Perledrøm listet opp flere av de jeg bruker, så bruk den lista :) Jeg har også bestilt fra "brandnameskincare" og "jennyskincare" uten problemer!

Det har jeg også, når jeg tenker meg om :fnise:

Skrevet
Det har jeg også, når jeg tenker meg om :fnise:

Hehe! Jeg måtte innom e-bay å sjekke, husker ikke halvparten i hodet engang xD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...