Gå til innhold

Vogue vil ha tykke modeller

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hehe, ja. Må legge til at jeg mente gjennomsnittet på modeller, ikke gjennomsnittet på "ekte" mennesker ;)

Helt enig, i motsetning til de aller fleste beinrangel, jeg mener, MODELLER, så har hun pupper og rumpe ;):fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke in å være lubben, det er in å være sunn ;)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det pikebarnet det her lenkes til vil jeg si er på nedre enden av skalaen for hvor skrinn en kvinne kan være.

Skrevet

Str 38 er lubbent? :ler:

Hun der var akkurat passe, spør du meg... nå er det jo ikke sikkert at haute couture (skrives det sånn?) ville sett fint ut på henne, all den tid modellene lages i bittesmå størrelser, og jeg vet ikke om man vil få moteskaperne til å endre sine preferanser for hvordan de ønsker at klærne deres skal henge på modellene.

Ellers er signalet fra Vogue veldig positivt :jepp:

Skrevet
Det pikebarnet det her lenkes til vil jeg si er på nedre enden av skalaen for hvor skrinn en kvinne kan være.

BRAVO!

Skrevet
Provoserer meg litt at de kan kalle henne for en formfull modell. Dette er jo trossalt samme jenta. Men greit nok, hun har vel litt større pupper og rumpe enn gjennomsnittet.

Mener du hun ikke er formfull? Hun har da alle de formene en blyant har.

Gjest Gjest_helene_*
Skrevet

Jeg er slank og bruker 36/38.....38 er langt fra lubbent, men på tide de begynner å bruke modeller som ser ut som kvinner istedenfor kleshengere! Plusspoeng :jepp:

Skrevet

Herhar vi da enda ett bilde av denne ufyselig lubne modellen, skal vi se hvilke flere bilder vi klarer å finne av henne, så vi kan advare TS om å holde seg borte fra samfunnet til denne feite modellen er borte fra media...

feit?

Lubben?

lubben

grusom?

Ellers er signalet fra Vogue veldig positivt :jepp:

Helt enig!!

Skrevet

Kvinner vil jo være tynne, samtidig som de klager og bærer seg over hver eneste kilo som overstiger kroppsvekta til disse anorektikermodellene. Hva om kvinner går litt i seg selv, slutter å ta kroppsvekta så seriøst og tenker sunnhet foran slankhet? Denne usikkerheten er det som nærer motebransjen, og som alle andre bransjer så styres den etter hva konsumentene vil ha og tilpasser sine produkter og markedsføringsstrategier etter dette.

Er det bare menn som mestrer denne selvkontrollen?

Skrevet

:dåne:

Ja, hun der var jo rene elefanten, må jeg si ... Hvis hun der er "formfull" så er iallfall jeg en strandet hval, selv om jeg er er str. 36 og ganske så normal. :roll:

Syns man bør være slik som hun som vant Top Model år 10 (?) i hvertfall, for å bli kalt formfull. Husker ikke navn og slikt nå, men. Nei, hun var ikke tykk, men hun var iallfall mer normal!

Skrevet (endret)
Jeg er slank og bruker 36/38.....38 er langt fra lubbent, men på tide de begynner å bruke modeller som ser ut som kvinner istedenfor kleshengere! Plusspoeng :jepp:

Poenget er jo at de SKAL se ut som kleshengere. Det er jobben deres.

Kvinner vil jo være tynne, samtidig som de klager og bærer seg over hver eneste kilo som overstiger kroppsvekta til disse anorektikermodellene. Hva om kvinner går litt i seg selv, slutter å ta kroppsvekta så seriøst og tenker sunnhet foran slankhet? Denne usikkerheten er det som nærer motebransjen, og som alle andre bransjer så styres den etter hva konsumentene vil ha og tilpasser sine produkter og markedsføringsstrategier etter dette.

Er det bare menn som mestrer denne selvkontrollen?

Bra sagt!

:dåne:

Ja, hun der var jo rene elefanten, må jeg si ... Hvis hun der er "formfull" så er iallfall jeg en strandet hval, selv om jeg er er str. 36 og ganske så normal. :roll:

Syns man bør være slik som hun som vant Top Model år 10 (?) i hvertfall, for å bli kalt formfull. Husker ikke navn og slikt nå, men. Nei, hun var ikke tykk, men hun var iallfall mer normal!

Amerikanske versjonen? Hun lyse?

Hun var en plus size model... hva het hun igjen...?

Whitney ett eller annet? Normal i forhold til dagens gjennomsnitt, javisst, men i min bok har hun et par-fem kilo for mye.

http://www.buddytv.com/articles/americas-n...itne-33386.aspx her har vi henne.

Endret av mysan
Skrevet

Hahaha!! Hvilken verden lever trådstarter i ? Hvis 38 er lubben er jeg SMELLFEIT! :hoho:

Skrevet
Amerikanske versjonen? Hun lyse?

Hun var en plus size model... hva het hun igjen...?

Whitney ett eller annet? Normal i forhold til dagens gjennomsnitt, javisst, men i min bok har hun et par-fem kilo for mye.

http://www.buddytv.com/articles/americas-n...itne-33386.aspx her har vi henne.

Ja, hun ja. :Nikke:

Er egentlig enig med deg, hun er litt kraftig men absolutt flott! Vil mye heller ha slike modeller enn vandrende skjeletter ...

Skrevet (endret)

Jeg så henne modellen i victoria secret showet fra miami i fjor, og i forhold til de andre er hun 2 str opp. Noe som fortsatt er tynnt for oss dødlige.

Men hun er fatisk ikke stick-figure.

Sånn som Sophie Dahl var en gang i tiden, slik er lubben. Meld meg når det er mote, så vi endelig kan fråtse i designers.

FØR og ETTER

Endret av Wonders
Gjest brutal_mann
Skrevet
Synes hun også er ganske flott jeg.

her,

Ai ai ai :cool: Denne unge damen kunne en mer en gjerne bedrevet obskøne aktiviteter med :cool: Nå begynner vi å snakke om tilnærmet kvinne og ikke beinrangel.

Skrevet

Her var det mange som bet på trådstarters provokasjon ;)

Skrevet
Str 38 er lubbent? :ler:

Hun der var akkurat passe, spør du meg...

Igjen: hun det linkes til er str. 34/36.

Framtidsvarselet er: str. 38 vil komme framover, og det er jo lubbent.

Damen i linken er altså ikke str. 38........

Skrevet (endret)
Riktignok var Anne Hethaway lubben i "The Devil wears Prada" - men har det gått skeis med Vogue nå? De vil ha lubne modeller, ja tykke!

Blir det nå da flere tykke damer å se i Oslos gater?

http://www.side2.no/mote/article2788840.ece

Hæ! Tuller du! De vil ikke ha tykke modeller, de vil ha tykkere modeller. Noe som ikke er særlig vanskelig spør du meg. Jeg mener at man kan ikke bare bli mote modell. En må ha kroppsformen. En må være veldig høy og tynn naturlig. Og Anne Hataway var ikke lubben i the Devil Wears Prada. Ikke for å være slem her, men jeg tror du threnger ett nytt syn på hva lubben er.

Endret av Chiyo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...