Gå til innhold

Vogue vil ha tykke modeller

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest strykebrett
Skrevet

ØØøhh, hu der var veldig langt i fra tykk spør du meg. Det finns da mellomting mellom anorektisk og feit..

Skrevet

Hmm... håper ikke du oppfattet hun berta i artikkelen her som tykk. Hun var visstnok str. 38 og med den høyden modeller normalt har er ikke akkurat 38 så voldsomt. Hun her synes jeg var helt normal, men det er vel mer det at de fleste andre modeller er altfor skinny.

Skrevet

De vil ha modeller i str 38...når i all verden ble tykt...det er vel adskillig flere som bruker 38 enn 32/34 eller hva nå de magre modellene bruker...

Skrevet

Gi plass for Vogues nye supermodell, tamtam!

Big is Beautiful

Vakker hva? Seriøst, det er en mellomting på å være feit og dødsstynn, ingen har godt av å se det overdrevne fra begge sider, uansett. Hun jenta der var IKKE hverken feit eller lubben! Hadde bare flere sett sånn ut.

Skrevet
ØØøhh, hu der var veldig langt i fra tykk spør du meg. Det finns da mellomting mellom anorektisk og feit..

Hun på bildet er mager og har str. 34/maks.36.

De nye tykke vil være str.38!

Blir det ikke kjipt med lubne jenter på podiet?

Skrevet
De vil ha modeller i str 38...når i all verden ble tykt...det er vel adskillig flere som bruker 38 enn 32/34 eller hva nå de magre modellene bruker...

Str. 38 er lubbent...

Skrevet
Str. 38 er lubbent...

Ja, Guri... folk over str 34 burde forbys spør du meg.

:roll:

Skrevet

Flott at de smålubne i str. 38 får et talsrør :)

Skrevet
Str 38 er lubbent?

Nå følte jeg meg lubben.. :(

Samme her..kvapset og lubben. Da er det bare å begynne treningen! Vekk med brusen, sjokoladen og potetchipsen!

Skrevet
Str 38 er lubbent?

Nå følte jeg meg lubben.. :(

36 er best. og HELT flat mage! Uttrykket "kosemage" var oppfunnet av de feite, og det er ikke noe kos med det.

Gjest Gjest_Siri_*
Skrevet

Det er Side 2 og Dagbladet som bruker ordet tykk/lubben. Det Vogue sier er vel at de vil bruke mer normal size-models.

Skrevet
36 er best. og HELT flat mage! Uttrykket "kosemage" var oppfunnet av de feite, og det er ikke noe kos med det.

Er du mann? Er du heterofil?

Skrevet
Er du mann? Er du heterofil?

Jeg er en lesbisk kvinne!

Skrevet

Hun var da virkelig bælfeit. SKAMME SEG BURDE HUN!

....sannelig på tide med modellet som folk faktisk kan relatere til.

Skrevet

ja, jøss, man hører jo hele tiden at mannfolk runker til runwayshows.. :gjeiper:

Skrevet

Provoserer meg litt at de kan kalle henne for en formfull modell. Dette er jo trossalt samme jenta. Men greit nok, hun har vel litt større pupper og rumpe enn gjennomsnittet.

Skrevet
Provoserer meg litt at de kan kalle henne for en formfull modell. Dette er jo trossalt samme jenta. Men greit nok, hun har vel litt større pupper og rumpe enn gjennomsnittet.

Rettelse; Hun har pupper og rumpe.

Skrevet

Hehe, ja. Må legge til at jeg mente gjennomsnittet på modeller, ikke gjennomsnittet på "ekte" mennesker ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...