Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 I dagens Se og Hør står det en stor reportasje om Mette-Marit og Ingrid Aleksandra i kirken, i muntert passier med presten. Da soknepresten spurte barna i kirken hvem som bor i stallen, svarte Ingrid Aleksandra "dyr". Burde hun være stor nok til å svare hest?
Chiquita Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Det kan være flere dyr som bor i stallen. Vi har høner i stallen vi. og kaniner. Har hatt sauer der også. Så hos oss bor det dyr i stallen, ikke bare hester
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 I stallen vår bor det, i tillegg til hester, noen katter og en stallkanin
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Det bor da godt mulig mus i stallen også.
Zealuu Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Av alle sære ting å henge seg opp i. En stall slutter ikke å være en stall om man har andre ting enn hester i den.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Av alle sære ting å henge seg opp i. En stall slutter ikke å være en stall om man har andre ting enn hester i den. Nei... Da burde den blitt til grisehus hver gang eksn min ble med meg i stallen
Miss Puddel Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 I bibelhistorien om stallen i betlehem nevnes faktis ingen hester spesifikt, men om man ser julekrybber er det esler, kuer, okser og sauer, synes samlebetegnelsen "dyr" dekker det ganske bra jeg...
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #8 Skrevet 28. desember 2009 Alle vet jo at stallen er forbeholdt hester.
Miss Puddel Skrevet 28. desember 2009 #9 Skrevet 28. desember 2009 Alle vet jo at stallen er forbeholdt hester. JA fytterakkern, hiv ut Jesusbarnet og Josef og Maria, de var jo ikke hester, så de hadde ingenting der å gjøre!
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #10 Skrevet 28. desember 2009 Nei... Da burde den blitt til grisehus hver gang eksn min ble med meg i stallen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå