Gå til innhold

Mango - alarm på klær

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Jeg har kjøpt en kjole på Mango, så ikke før nå at alarmen ikke er tatt av (det pep ikke da jeg gikk ut av butikken).

Jeg har aldri jobbet i klesbutikk og vet ikke hvordan alarmsystem fungerer. Er det sånn at det finnes andre kjedebutikker som bruker samme system og kan fjerne alarmen for meg? Jeg er i nærheten av mange butikker, men ingen Mango-butikk.

Hvis ikke er det krise!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan type alarm-ting de har på mango, men ta med kvitering og spørr butikker. Jeg har opplevd det samme før, men endte med å måtte sende inn buksa til butikken jeg hadde kjøpt den så de fikk tatt den av og sendt tilbake.

Kjøpte den når jeg var på ferie, så var ikke bare å stikke innom heller

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Kvitteringen ligger såklart i Oslo der jeg bor til vanlig og har kjøpt kjolen. Tenkte ikke akkurat på kvitteringen når jeg skulle hjem på ferie! Skal jo tilbake dit om noen uker, men dette er en kjole som bokstavlig talt skriker nyttårsaften og jeg kan ikke bruke den til noe annet. Og jeg har ikke tid eller råd til å kjøpe ny nyttårskjole! Aaaarg idiotbutikk.

Har ca. en halvtime på meg til å løpe innom flest mulig klesbutikker før nyttår, typisk at det er ti meter lange byttekøer også. Akkurat i dette øyeblikk tenker jeg at jeg ikke orker nyttårsaften. Lett å miste motet. :)

Skrevet

Jeg har pleid å gå tilbake til butikken jeg har kjøpt varen... eller "pleid", det har vel bare skjedd en gang, og jeg har oppdaget det på samme handletur. Men jeg vet at noen typer alarmer kan de fikse i andre butikker, blant annet sånne magnetklistemerker. Så lenge du har kvitteringen skader det ikke å prøve i hvert fall :)

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet
Jeg har pleid å gå tilbake til butikken jeg har kjøpt varen... eller "pleid", det har vel bare skjedd en gang, og jeg har oppdaget det på samme handletur. Men jeg vet at noen typer alarmer kan de fikse i andre butikker, blant annet sånne magnetklistemerker. Så lenge du har kvitteringen skader det ikke å prøve i hvert fall :)

Har som sagt verken butikken her eller kvittering.

Har faktisk deaktivert sånn magnetklistremerke i ulike butikker før, men det er selvsagt en svær alarm som sitter litt ukledelig plassert.

Skrevet
Har som sagt verken butikken her eller kvittering.

Har faktisk deaktivert sånn magnetklistremerke i ulike butikker før, men det er selvsagt en svær alarm som sitter litt ukledelig plassert.

har du deaktivert div.alarmer før sier du...??

sikker på at den kjolen ikke er stjålet da??rart... :nei:

Skrevet

Jeg har fått hjelp i en annen butikk med å fjerne brikken da det pep på vei inn i denne butikken, mens det ikke hadde gjort det da jeg gikk ut av den hvor jeg kjøpte klesplagget. Dette var på et senter så jeg kunne fint gått tilbake til butikken hvor jeg handlet, men jeg satte pris på servicen til den butikken som hjalp meg.

Skrevet

Jeg ville ringt den aktuelle butikken, forklart saken, og spurt om hva jeg kunne/skulle gjøre.

Vil neppe tro det er noen som vil fjerne en alarm for deg når du ikke har kvittering egentlig. Og hvis det er en sånn der med farge-ampull anbefales det nok ikke at du prøver å fjerne den selv.

Lykke til!

Gjest Distiller
Skrevet

Da jeg jobbet i klesbutikk fjernet vi ikke alarmer fra andre butikker. Men det skader jo ikke å spørre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...