Gå til innhold

HP deskjet F2280

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei. min mor kjøpte for en tid tilbake en hp all-in-one skriver (printer, scanner og kopimaskin). Så langt har hun brukt printer og kopi, og det har virket helt fint.

nå er jeg på besøk hos hun og tenkte jeg skulle scanne noen bilder, men ikke søren. jeg trykker på scan på scanneren, men da bare blinker lysene! jeg finner ikke scanneren på dataen hennes heller, må den installeres seperat? hun har mistet cd'en.

jeg har forresten printet ut noe nå, for å sjekke at den er riktig koblet til, og det er den.

er det noen som har hatt dette problemet før, eller som bare vet som kan snakke meg gjennom dette? hadde vært så koselig å få innpå gamle bilder av besteforeldrene o.l :-)

Og en ting til.. Når sant skal sies kan jeg IKKE data. Så om du har en teskje tilgjengelig når du skal hjelpe meg hadde det vært fint :sjenert: og jeg fant noe greier på engelsk på nettet, men jeg er tydeligvis litt dårlig i engelsk så jeg skjønte ikke bæret av de tekniske greiene de snakket om :flau:

på forhånd, takk til den/de som kan hjelpe meg (i riktig retning?) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fant ut av det ;) man går på windows fotogalleri - fil - importer fra kamera eller scanner om noen lurte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...