Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #81 Skrevet 30. desember 2009 Eller det kan hende at det er nettopp DET han tenner på? Kan jo hende. Forresten, det er altfor mange "gjester" her.. Ikke rart folk blir forvirret.
Gjest jenta31 Skrevet 30. desember 2009 #82 Skrevet 30. desember 2009 Her er du inne på noe viktig. Er selv ganske veltrent da jeg iblant tar modelloppdrag, og trener en del for å se bra ut. Har vært sammen med frodige jenter før, og de har uten videre regnet med at jeg vil ha veltrente jenter selv siden jeg selv er det... Med påfølgende dårlig selvtillit. Har blitt vanskelig å få varige forhold med ei frodig kvinne på grunn av dette. Hei. Jeg er vel hva man kan kalle frodig+... (Vanskelig å vite hvilken kategori man havner i for tiden....mange forskjellige meninger) Jeg har datet flere gutter/menn som har vært både veltrente og kjekke. Gutter/menn med mer ordinært utseende også. Jeg kan ikke si at jeg har samme oppfatning som deg når det gjelder det å få til noe varig. Selvom jeg er stor er jeg opptatt av hvordan jeg ser ut, og tar vare på meg selv selvom vekten viser mer enn den burde. Selvtillitten er det heller ikke noe i veien med, bortsett fra at den kanskje er blitt satt på prøve akkurat når det gjelder dette emnet. Følelsen jeg sitter igjen med er at ingen av de jeg har datet har våget å bli kjæreste med meg nettopp pga hva andre ville synes om det. Jeg kan virkelig ikke se noen annen grunn enn at det må være det. Jeg har alltid sagt at det krever "guts" for en mann å bli sammen med en større dame. Og det tror jeg fremdeles. Det er synd det skal være sånn. Det som irriterer meg mest med å være stor er at andre skal bry seg sånn med det. Hvorfor er det noen som plages av at noen er tykke, det fatter jeg ikke. Skal man irritere seg over mennesker som er annerledes??? Jaja.... Jeg synes det bør finnes noen for alle, selvom jeg ikke tror alle finner noen;) Om det er pga utseendet eller andre faktorer, det vet man ikke. Jeg synes du skal fortsette å følge preferansene dine. Det må jo klaffe før eller siden
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #83 Skrevet 30. desember 2009 Hei. Jeg er vel hva man kan kalle frodig+... (Vanskelig å vite hvilken kategori man havner i for tiden....mange forskjellige meninger) Jeg har datet flere gutter/menn som har vært både veltrente og kjekke. Gutter/menn med mer ordinært utseende også. Jeg kan ikke si at jeg har samme oppfatning som deg når det gjelder det å få til noe varig. Selvom jeg er stor er jeg opptatt av hvordan jeg ser ut, og tar vare på meg selv selvom vekten viser mer enn den burde. Selvtillitten er det heller ikke noe i veien med, bortsett fra at den kanskje er blitt satt på prøve akkurat når det gjelder dette emnet. Følelsen jeg sitter igjen med er at ingen av de jeg har datet har våget å bli kjæreste med meg nettopp pga hva andre ville synes om det. Jeg kan virkelig ikke se noen annen grunn enn at det må være det. Jeg har alltid sagt at det krever "guts" for en mann å bli sammen med en større dame. Og det tror jeg fremdeles. Det er synd det skal være sånn. Det som irriterer meg mest med å være stor er at andre skal bry seg sånn med det. Hvorfor er det noen som plages av at noen er tykke, det fatter jeg ikke. Skal man irritere seg over mennesker som er annerledes??? Jaja.... Jeg synes det bør finnes noen for alle, selvom jeg ikke tror alle finner noen;) Om det er pga utseendet eller andre faktorer, det vet man ikke. Jeg synes du skal fortsette å følge preferansene dine. Det må jo klaffe før eller siden Nei, jeg tror ikke det er det som er problemet i "veltrent kars" tilfelle. Jeg tror nok det er damene, omstendighetene eller kanskje litt feil kjemi som har vært problemet i hans situasjon. Men jeg forstår hva du mener. Det er så mange menn som tenner på "store" jenter og drømmer om å ha sex med dem, men når det gjelder langvarige forhold så er de mer usikre. Da kommer samfunnets normer inn. Jeg tror det at sånne "skjulte" forhold som gjør at mange jenter tror at menn kun liker slanke jenter. Hvis de bare hadde visst.... Kvinner er mer modige til å date hvem de vil - uten at de syke kroppsidealene skal ødelegge guttenes sjanse. Kanskje du burde bli mer bestemt i forholdene dine? Vise guttene at de absolutt ikke kan bare utnytte deg slik? For det er vel nettopp det de gjør? Selv om du har selvtillit så kan det være at den ikke skinner helt igjennom.... En ordentlig mann ville ALDRI gjemt bort den personen som han tenner mest på. Til og med homsene er jo åpne i dag. Lurer på når frodige damer kommer til få samme respekt...
Gjest jenta31 Skrevet 30. desember 2009 #84 Skrevet 30. desember 2009 Nei, jeg tror ikke det er det som er problemet i "veltrent kars" tilfelle. Jeg tror nok det er damene, omstendighetene eller kanskje litt feil kjemi som har vært problemet i hans situasjon. Men jeg forstår hva du mener. Det er så mange menn som tenner på "store" jenter og drømmer om å ha sex med dem, men når det gjelder langvarige forhold så er de mer usikre. Da kommer samfunnets normer inn. Jeg tror det at sånne "skjulte" forhold som gjør at mange jenter tror at menn kun liker slanke jenter. Hvis de bare hadde visst.... Kvinner er mer modige til å date hvem de vil - uten at de syke kroppsidealene skal ødelegge guttenes sjanse. Kanskje du burde bli mer bestemt i forholdene dine? Vise guttene at de absolutt ikke kan bare utnytte deg slik? For det er vel nettopp det de gjør? Selv om du har selvtillit så kan det være at den ikke skinner helt igjennom.... En ordentlig mann ville ALDRI gjemt bort den personen som han tenner mest på. Til og med homsene er jo åpne i dag. Lurer på når frodige damer kommer til få samme respekt... Hmmmm... du gav meg noe å tenke på der. Har vel kanskje ikke alltid vært helt tydelig på hva jeg vil. Det er lett å spille likegyldig når man er redd for å bli såret. Er du mann eller kvinne?
Gjest GlennDanzig Skrevet 22. desember 2010 #85 Skrevet 22. desember 2010 Store kvinner er det flotteste som finnes. Ja takk til store lår, stor mage, stor rumpe, store pupper. Så mykt, så godt og så naturlig. Takk Gud for store kvinner Hilsen mann. Jeg kunne ikke ha vært mer enig,store kvinner er det vakreste som finnes på jord!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå