Gjest Bianca26 Skrevet 30. desember 2009 #61 Skrevet 30. desember 2009 Da må du komme hjem til oss! Jeg er god og rund, mannen min er høy og slank og meget pen. Blir det snakk om kjekke menn meg og venninnene eller kollegene mine imellom tar det ikke mange minuttene før en av dem bringer mannen min opp som eksempel på veldig pen mann. Det er helt greit, det, så lenge de ikke tafser Det er forskjell på god og rund og direkte feit da. Dessuten selv om du er sammen med en pen mann så er ikke det et fasitsvar på at alle pene menn BARE vil ha store damer. Det er det som er poenget mitt. Alle har forskjellig smak. Det er ikke en regel som sier at pene menn faller for store damer og at store menn faller for slanke damer.
Gjest KateW Skrevet 30. desember 2009 #62 Skrevet 30. desember 2009 Nå var det ikke det du sa, Bianca, du sa at du aldri hadde sett det, som om du mente det ikke fantes.
Gjest Bianca26 Skrevet 30. desember 2009 #63 Skrevet 30. desember 2009 (endret) Nå var det ikke det du sa, Bianca, du sa at du aldri hadde sett det, som om du mente det ikke fantes. Da uttrykte jeg meg feil. Det jeg mente var at det ikke er mer vanlig at pene menn er med store damer som at de er med slanke damer. Og at jeg faktisk, med mine øyne veldig ofte har sett kjempepene jenter med mindre attraktive, eller store menn. Det er sjelden jeg ser omvendt. Ikke at jeg ikke har sett det, men det vrimler ikke av de. Det er det JEG har sett. Derfor tror jeg ikke på teorien om at alle veltrente menn bare vil ha store damer. Endret 30. desember 2009 av Bianca26
Gjest KateW Skrevet 30. desember 2009 #64 Skrevet 30. desember 2009 Ah, da skjønte jeg mer hva du mente. Jeg har dog ikke hørt eller sett noe sted at veltrente menn bare vil ha store damer. Jeg tror veltrente menn tenner på ulike damer, jeg. Jeg har noen godt trente kompiser, og de er veldig glade i damer som har litt former, og trenger ikke nødvendigvis damer med sixpack for å tenne på dem seksuelt, mange damer som ikke har sixpack, tør dog ikke gå for veltrente menn. Litt som Veltrent mann er inne på. Kjemi ligger svært sjelden i antall cm både her og der. Det som kan bli vanskelig er når livsstilene er helt forskjellige.
Gjest Bianca26 Skrevet 30. desember 2009 #65 Skrevet 30. desember 2009 Ah, da skjønte jeg mer hva du mente. Jeg har dog ikke hørt eller sett noe sted at veltrente menn bare vil ha store damer. Jeg tror veltrente menn tenner på ulike damer, jeg. Jeg har noen godt trente kompiser, og de er veldig glade i damer som har litt former, og trenger ikke nødvendigvis damer med sixpack for å tenne på dem seksuelt, mange damer som ikke har sixpack, tør dog ikke gå for veltrente menn. Litt som Veltrent mann er inne på. Kjemi ligger svært sjelden i antall cm både her og der. Det som kan bli vanskelig er når livsstilene er helt forskjellige. hvor mange slanke damer har sixpack??? Og når ble det å ha former synonymt med å være stor?
Gjest veltrent_mann Skrevet 30. desember 2009 #66 Skrevet 30. desember 2009 hvor mange slanke damer har sixpack??? Og når ble det å ha former synonymt med å være stor? Tror vel at forholdsvis få, hverken normalt slanke menn eller damer har sixpack.
Gjest Bianca26 Skrevet 30. desember 2009 #67 Skrevet 30. desember 2009 Tror vel at forholdsvis få, hverken normalt slanke menn eller damer har sixpack. jeg skjønner godt at menn ikke tenner på sixpack. <jeg syns ikke det er fint med jenter som har sixpack
Gjest veltrent_mann Skrevet 30. desember 2009 #68 Skrevet 30. desember 2009 jeg skjønner godt at menn ikke tenner på sixpack. <jeg syns ikke det er fint med jenter som har sixpack Er ikke så glad i sixpack på kvinner selv, nei. Syntes det er kun menn som bør ha det, da det er naturlig med lite kroppsfett på menn.
Gjest KateW Skrevet 30. desember 2009 #69 Skrevet 30. desember 2009 (endret) Ok, *tar fram teskje* Sixpack var et bilde på veldig trente mennesker. Mange kvinner jeg kjenner tror veltrente menn kun går for kvinner som er veldig slanke og trente. Min erfaring sier at dette ikke er tilfelle, og at jeg UTEN sixpack har sjans på menn med. Og jeg mener også at det er mange kroppsfasonger i mellom trent og tykk. Mange! Dessverre er det mange kvinner som mener at er de ikke trente så er de tykke. Det er feil og trist at de tror sånn. Poenget mitt over var uansett at jeg tror at det oftest ligger i kjemi, ikke kroppsfasong hvem man faller for. Endret 30. desember 2009 av KateW
Gjest Samme gjest som i stad Skrevet 30. desember 2009 #70 Skrevet 30. desember 2009 Det er forskjell på god og rund og direkte feit da. Dessuten selv om du er sammen med en pen mann så er ikke det et fasitsvar på at alle pene menn BARE vil ha store damer. Det er det som er poenget mitt. Alle har forskjellig smak. Det er ikke en regel som sier at pene menn faller for store damer og at store menn faller for slanke damer. Den forskjellen er nok ofte bare av høflighetsgrunner, men det er en helt annen sak. Mitt poeng var bare å svare på anekdata med anekdata, siden du mente å aldri ha observert fenomenet. Det er ingen fasit for hvem som faller for hvem overhodet. Det er ikke en gang noen fasit for én enkelt person som har sine preferanser, siden man når som helst kan støte på noen som ikke stemmer overens med de preferansene men som likevel er skikkelig heit. Feromoner FTW.
Gjest Bianca26 Skrevet 30. desember 2009 #71 Skrevet 30. desember 2009 Den forskjellen er nok ofte bare av høflighetsgrunner, men det er en helt annen sak. Mitt poeng var bare å svare på anekdata med anekdata, siden du mente å aldri ha observert fenomenet. Det er ingen fasit for hvem som faller for hvem overhodet. Det er ikke en gang noen fasit for én enkelt person som har sine preferanser, siden man når som helst kan støte på noen som ikke stemmer overens med de preferansene men som likevel er skikkelig heit. Feromoner FTW. Er man heit så er man heit. Er man ikke heit så er man ikke det.
Gjest Bianca26 Skrevet 30. desember 2009 #72 Skrevet 30. desember 2009 Det er mange som bare går etter personlighet også. Så om en pen mann vil ha deg så er det ikke dermed sagt at du selv er pen.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #73 Skrevet 30. desember 2009 Dette her er jo en smaks-sak, du finner menn som liker store kvinner med former, du finner menn som liker små og tynne. Kanskje like viktig er det at kroppsdelene står i stil med hverandre. Selv blir jeg egentlig tiltrukket av begge typer, dog ikke ekstremer i noen av retningene, men flertallet er nok av den mer tynne typen - merker og at personlighet har litt mer å si på de litt større. Men dette er meg, hos andre kan det være helt forskjellig For meg er det motsatt. Når en kvinne er tynn/slank eller supertrent, da blir personligheten viktigere - nettopp fordi hun er mindre deilig og mindre feminin. I alle fall i mine øyne. Det er mange som bare går etter personlighet også. Så om en pen mann vil ha deg så er det ikke dermed sagt at du selv er pen. Det er vel ikke helt sant. Menn tenner på det de synes er vakkert og deilig. Noen ganger synes man at en person er veldig pen, men så blir den personen merkelig nok fort fysisk uattraktiv når man finner ut at personligheten ikke matcher utseendet eller utstrålningen. Dessuten ligger skjønnheten i betrakterens øyne. Ikke vær så enfoldig, Bianca.
Gjest Bianca26 Skrevet 30. desember 2009 #74 Skrevet 30. desember 2009 For meg er det motsatt. Når en kvinne er tynn/slank eller supertrent, da blir personligheten viktigere - nettopp fordi hun er mindre deilig og mindre feminin. I alle fall i mine øyne. Det er vel ikke helt sant. Menn tenner på det de synes er vakkert og deilig. Noen ganger synes man at en person er veldig pen, men så blir den personen merkelig nok fort fysisk uattraktiv når man finner ut at personligheten ikke matcher utseendet eller utstrålningen. Dessuten ligger skjønnheten i betrakterens øyne. Ikke vær så enfoldig, Bianca. Jeg er slank , men jeg er ikke trent eller har sixpack. Slanke jenter kan være myke og feminine de og
Gjest Bianca26 Skrevet 30. desember 2009 #75 Skrevet 30. desember 2009 For meg er det motsatt. Når en kvinne er tynn/slank eller supertrent, da blir personligheten viktigere - nettopp fordi hun er mindre deilig og mindre feminin. I alle fall i mine øyne. Det er vel ikke helt sant. Menn tenner på det de synes er vakkert og deilig. Noen ganger synes man at en person er veldig pen, men så blir den personen merkelig nok fort fysisk uattraktiv når man finner ut at personligheten ikke matcher utseendet eller utstrålningen. Dessuten ligger skjønnheten i betrakterens øyne. Ikke vær så enfoldig, Bianca. Enfoldig? Det fins mange som blir sammen med folk de liker KUN pga personligheten. Dette gjelder også menn.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #76 Skrevet 30. desember 2009 Enfoldig? Det fins mange som blir sammen med folk de liker KUN pga personligheten. Dette gjelder også menn. Ja, det kan vel godt hende at det er sånn. Det er nok en del menn som er sammen med flatbrystede og tynne damer selv om de egentlig tenner på store pupper og former. Da blir vel personligheten og kjemien viktigere enn den fysiske preferansen.
Gjest Bianca26 Skrevet 30. desember 2009 #77 Skrevet 30. desember 2009 Ja, det kan vel godt hende at det er sånn. Det er nok en del menn som er sammen med flatbrystede og tynne damer selv om de egentlig tenner på store pupper og former. Da blir vel personligheten og kjemien viktigere enn den fysiske preferansen. Hvorfor slenger du dritt om slanke damer??? Hvca vet vel du om størrelsen på alle tynne damers bryster hæ?? Tror du ikke det går an å være slank OG ha former? Du blir fornærma over kommentarer på din vekt, men du tror du kan si all den dritten du vil om slanke damer??
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #78 Skrevet 30. desember 2009 Hvorfor slenger du dritt om slanke damer??? Hvca vet vel du om størrelsen på alle tynne damers bryster hæ?? Tror du ikke det går an å være slank OG ha former? Du blir fornærma over kommentarer på din vekt, men du tror du kan si all den dritten du vil om slanke damer?? Herregud...du skrev jo selv..."Enfoldig? Det fins mange som blir sammen med folk de liker KUN pga personligheten. Dette gjelder også menn." Dette må da gjelde begge veier. Det finnes da mange usexy slanke kvinner med små bryst. Det er sikkert endel menn som er sammen med disse mest pga personligheten. Hvorfor skulle de ikke det? Du sier jo selv... Det fins mange som blir sammen med folk de liker KUN pga personligheten. Da vil vel man kunne si dette om både feite og slanke damer. Om mannen synes kvinnen er for fet,disse ræv og blubbe lår, så er han kun sammen med henne pga personligheten. Om mannen synes kvinnen er for formløs, flatbrystet og knoklete, så er han kun sammen med henne pga personligheten. Da er vi enige da;)
Gjest Bianca26 Skrevet 30. desember 2009 #79 Skrevet 30. desember 2009 Herregud...du skrev jo selv..."Enfoldig? Det fins mange som blir sammen med folk de liker KUN pga personligheten. Dette gjelder også menn." Dette må da gjelde begge veier. Det finnes da mange usexy slanke kvinner med små bryst. Det er sikkert endel menn som er sammen med disse mest pga personligheten. Hvorfor skulle de ikke det? Du sier jo selv... Det fins mange som blir sammen med folk de liker KUN pga personligheten. Da vil vel man kunne si dette om både feite og slanke damer. Om mannen synes kvinnen er for fet,disse ræv og blubbe lår, så er han kun sammen med henne pga personligheten. Om mannen synes kvinnen er for formløs, flatbrystet og knoklete, så er han kun sammen med henne pga personligheten. Da er vi enige da;) <jeg misforsto det du sa, jeg trodde du skjærte alle slanke over en kan og mente vi var stygge og flatbrystede.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #80 Skrevet 30. desember 2009 Herregud...du skrev jo selv..."Enfoldig? Det fins mange som blir sammen med folk de liker KUN pga personligheten. Dette gjelder også menn." Dette må da gjelde begge veier. Det finnes da mange usexy slanke kvinner med små bryst. Det er sikkert endel menn som er sammen med disse mest pga personligheten. Hvorfor skulle de ikke det? Du sier jo selv... Det fins mange som blir sammen med folk de liker KUN pga personligheten. Da vil vel man kunne si dette om både feite og slanke damer. Om mannen synes kvinnen er for fet,disse ræv og blubbe lår, så er han kun sammen med henne pga personligheten. Om mannen synes kvinnen er for formløs, flatbrystet og knoklete, så er han kun sammen med henne pga personligheten. Da er vi enige da;) Eller det kan hende at det er nettopp DET han tenner på? Kan jo hende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå