Gå til innhold

Store kvinner og menn

Fremhevede innlegg

Gjest veltrent_mann
Skrevet
Kanskje... Men hva hjelper det når vi likevel aldri kommer til å treffes. :tristbla: Forresten, hvor gammel er du egentlig? ;)

Er 28. Hvordan trod du at du hadde taklet å være sammen med en som meg med bakgrunn i det jeg har skrivi? Tror du at du ville vært sjalu med tanke på modelloppdrag og sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trener faktisk ganske mye, flere timer hver dag, og det er også en type trening som for min del tar en del tid (kombinasjonen bygge/vedlikeholde muskler og ha minimalt med kroppsfett). I tillegg er det jo et rigid kostholdsprogram, spesielt i perioden det modelleres, og det krever også noe tid. I lange perioder er det også to treningsøkter om dagen.

Jeg har alltid gitt komplimenter og gitt uttrykk for at jeg syntes de frodige jentene jeg har vært sammen med har vært deilige og sett bra ut, og det plager meg absolutt ikke at de ikke har vært veltrente, snarere tvert imot. Har også vært klar på at jeg absolutt ikke krever det samme av dem. Men det er kanskje en indre usikkerhet som er vanskelig å gjøre noe med, hvem vet?

Kanskje jeg bare trenger ei som er har god selvtillit og som fortsatt har frodige former.

Tror nok dette har mye med samfunnets idealer å gjøre. Hvordan man alltid får høre at man må være tynn for å være sukserik, hvordan vekt symboliserer kontroll. Mange jenter som har litt ekstra (det være fordi de er usunne eller fordi de er av dem som har annlegg for det) er så oppsatt på at de må være tynne at de helt glemmer hva som faktisk betyr noe, og hører/ser noe annet enn hva som faktisk blir sagt. Jeg har ikke tall for hvor ofte jeg har sett venninnen bli fornermet over det som er komplementer, bare fordi de selv vrir det som blir sagt til å lyde negativt. En klassekamerat sa til en jente på byn at hun hadde den flotteste runde rumpen han hadde sett, og ble bitchslappet fordi hun påsto han sa hun var feit :S

Jeg har selv en god del ekstra på kroppen, mye på grunn av kombinasjonen av ødelagt kne og skolegang (som for meg kom samtidig og ødela de gode treningsvanene mine...), men jeg har innsett at selv om noen ser på det yttre, så finnes det jo de som synes at selvtilitt er noe av det mest sexye. Så jo, jeg venter på å kunne komme i gang med treningen, og jeg håper på å gå ned i vekt igjen, men jeg vet at jeg aldri vil bli modelltynn, uansett hvor mye jeg trener og spiser rett, fordi jeg ikke har annlegg for det (her snakker vi famile med små, frodige kvinner, med fettet plassert på de rette stedene...). Men hey, jeg er sexy, jeg har former, jeg trives i min kropp og nyter meg selv. Bare synd at så utrolig mange ikke klarer det samme... :kjefte:

(og by the way, jeg veier nå 20kg mer enn min kjære, så joda, mange menn tenner på frodige damer :P Nå er han skremmende tynn også da, men men :yvonne: )

Gjest Bianca26
Skrevet (endret)
Tull. Flere slanke, attraktive og veltrente menn tenner på store (og attraktive) damer enn motsatt. Skulle bare mangle. Men forskjellen er at for menn er det mer seksuelt og mer forbudt, mens for kvinner er det mer personligheten og tryggheten som gjør at de liker store gutter. Derfor er det ingen big deal hvis en slank jente er sammen med en stor gutt. Jenter går jo som kjent kun etter personligheten likevel. Sier vi. :filer:

Jaha hva er galt med naturlig slanke damer da? Jeg kan ikke fordra denne nedsettende hatkampanjen mot slanke damer. eg har ikke sett EN feit dame med en slank man. Jorettelse jeg har ikke sett en feit dame med en slank PEN mann.

Og om gutter går etter utseendet så velger de jo ikke noen som er overvektig

Endret av Bianca26
Skrevet
Er 28. Hvordan trod du at du hadde taklet å være sammen med en som meg med bakgrunn i det jeg har skrivi? Tror du at du ville vært sjalu med tanke på modelloppdrag og sånt?

Hadde du lest mine tidligere innlegg litt nøyere, så hadde du forstått at jeg ikke hadde hatt noen som helst problemer med det. Jeg respekterer folk som har en litt mer aktiv livsstil enn meg. Enkelte liker å trene, andre liker å ta det litt mer med ro - lese, etc. Så lenge jeg hadde følt at han var genuint glad i meg, og respekterte meg og mine interesser, så hadde jeg bare vært glad for at han holdt seg aktiv, sunn og pen. Jeg liker selvsagt å være bitte litt aktiv selv, men ikke i så sterk grad som visse andre. Langt ifra. :ler:

Modelloppdrag?! Vel, hvis han f.eks tar bilder (eller whatever) med damer som han ikke liker eller ikke tenner på, hvorfor skulle jeg være sjalu eller misunnelig da? Enten så tar han meg og vårt forhold på alvor, eller så er det ikke noe poeng i å være sammen... For øvrig så ville jeg vært stolt av at han var så pen at han faktisk jobbet som modell. Pene menn er jo en sjelden vare. :gjeiper:

Forresten, vi er like gamle.

Skrevet
Jaha hva er galt med naturlig slanke damer da? Jeg kan ikke fordra denne nedsettende hatkampanjen mot slanke damer. eg har ikke sett EN feit dame med en slank man. Jorettelse jeg har ikke sett en feit dame med en slank PEN mann.

Vel, hvis en mann synes at "større" jenter er attraktive - og dermed også velger å date dem, så går han vel litt etter utseende. Gjør han ikke? Formfulle kvinner er da vakre?!

Det er ingen som hater slanke damer, men det finnes massevis av jenter som deg som er så utrolig frekke overfor formfulle damer. Skam deg. Hvis det er så deilig å være tynn, hvorfor må dere stadig være så frekke mot dem som ikke er så tynne? Finnes så mange vakre og lubne jenter som får dårlig selvtillit på grunn av usikre jenter som deg.

Gjest Bianca26
Skrevet (endret)
Vel, hvis en mann synes at "større" jenter er attraktive - og dermed også velger å date dem, så går han vel litt etter utseende. Gjør han ikke? Formfulle kvinner er da vakre?!

Det er ingen som hater slanke damer, men det finnes massevis av jenter som deg som er så utrolig frekke overfor formfulle damer. Skam deg. Hvis det er så deilig å være tynn, hvorfor må dere stadig være så frekke mot dem som ikke er så tynne? Finnes så mange vakre og lubne jenter som får dårlig selvtillit på grunn av usikre jenter som deg.

ja det er greit nok at de kan være vakre men det betyr ikke at slanke damer er stygge for det er det det høres ut som dere sier. Jeg synes ikke jeg har vært frekk. Hører nok av kommentarer fra store dasmer som kaller oss beinrangel, er ikke det frekt da liksom?

Endret av Bianca26
Gjest veltrent_mann
Skrevet
Hadde du lest mine tidligere innlegg litt nøyere, så hadde du forstått at jeg ikke hadde hatt noen som helst problemer med det.

Det er ikke alltid like lett å se hvem som skriver når man ikke setter noe annet enn "gjest" som nick ;)

Jeg respekterer folk som har en litt mer aktiv livsstil enn meg. Enkelte liker å trene, andre liker å ta det litt mer med ro - lese, etc. Så lenge jeg hadde følt at han var genuint glad i meg, og respekterte meg og mine interesser, så hadde jeg bare vært glad for at han holdt seg aktiv, sunn og pen. Jeg liker selvsagt å være bitte litt aktiv selv, men ikke i så sterk grad som visse andre. Langt ifra. :ler:

Jepp, viktig å respektere hverandres interesser, og det jeg ser etter er ei som respekterer meg både nå og etter at jeg slutter som modell.

Modelloppdrag?! Vel, hvis han f.eks tar bilder (eller whatever) med damer som han ikke liker eller ikke tenner på, hvorfor skulle jeg være sjalu eller misunnelig da? Enten så tar han meg og vårt forhold på alvor, eller så er det ikke noe poeng i å være sammen... For øvrig så ville jeg vært stolt av at han var så pen at han faktisk jobbet som modell. Pene menn er jo en sjelden vare. :gjeiper:

Det høres bra ut, sjelden at man kommer ut for noen som er så lite sjalu.

Forresten, vi er like gamle.

:)

Men nå tar jeg nok kvelden, ha en fin kveld...

Gjest Bianca26
Skrevet

Det er forskjell på å være litt stor og overvektig.. Og tynne jenter får dårlig selvtillit når de hører, store damer er så flotte og pene og de er bedre enn tynne damer fordi de har så masse former. Er ikke riktig å bygge opp egen selvtillit på bekostning av andres

Skrevet

Det kommer vel ann på hva de liker? Om de liker tykke folk, og blir i lag med tykke folk, så har de jo valgt ut i fra utseendet?

Er du selv guds gave til mannen kanskje? Det høres nesten slik ut...

Gjest Bianca26
Skrevet
Det kommer vel ann på hva de liker? Om de liker tykke folk, og blir i lag med tykke folk, så har de jo valgt ut i fra utseendet?

Er du selv guds gave til mannen kanskje? Det høres nesten slik ut...

det har jeg aldri sagt. Jedg sier bare at jeg er lei av at så mange her sier at større damer er bedre enn alle andre.

Gjest Bianca26
Skrevet

Jeg syns man skal slutte å lage tråder om vekt og størrelse generelt. Ingen er bedre eller verre enn andre uansett. Og det er ingen logikk i hvilke menn som velger store damer og slanke damer. Menn liker damer generelt.

Skrevet
Man legger mye ulikt i sånne begreper, men hva er stor? Jeg har ingen spesiell preferanse verken den ene eller andre veien, har vært sammen med supertrente menn, pinglete menn, og "store" menn. Vedlagt følger eksempler på et par menn jeg syns er flotte, som noen sikkert syns er store...

http://gfx.dagbladet.no/kultur/2004/06/13/...004.Helvete.jpg

http://www.babble.com/CS/blogs/famecrawler...poon-disney.jpg

Veldig enig! Samboer er vel i ca samme str som Hank, og jeg eeeelsker det! Nå går jeg vel under kategorien frodig selv vil jeg tro, men har fremdeles timeglass figur og samboer elsker kroppen min...

Sånn ved første øyekast kunne jeg aldri ha vært sammen med en tynn mann... Rett og slett fordi jeg liker at de har litt mer kjøtt på kroppen :jepp: Men man skal aldri si aldri.. Hadde jeg ikke hatt samboer og funnet den "perfekte" mannen bare at han var tynn, så skulle det nok også ha gått greit ;)

Skrevet

Dette her er jo en smaks-sak, du finner menn som liker store kvinner med former, du finner menn som liker små og tynne. Kanskje like viktig er det at kroppsdelene står i stil med hverandre.

Selv blir jeg egentlig tiltrukket av begge typer, dog ikke ekstremer i noen av retningene, men flertallet er nok av den mer tynne typen - merker og at personlighet har litt mer å si på de litt større. Men dette er meg, hos andre kan det være helt forskjellig :)

Skrevet
Veldig enig! Samboer er vel i ca samme str som Hank, og jeg eeeelsker det! Nå går jeg vel under kategorien frodig selv vil jeg tro, men har fremdeles timeglass figur og samboer elsker kroppen min...

Sånn ved første øyekast kunne jeg aldri ha vært sammen med en tynn mann... Rett og slett fordi jeg liker at de har litt mer kjøtt på kroppen :jepp: Men man skal aldri si aldri.. Hadde jeg ikke hatt samboer og funnet den "perfekte" mannen bare at han var tynn, så skulle det nok også ha gått greit ;)

Jeg ramlet over min mann litt ved en tilfeldighet, og han var slett ikke slik ''jeg liker dem''. :fnise: Så nå er jeg jammen meg gift med en skræling som for sitt bare liv ikke klarer å legge på seg. :rødme:

Skrevet
skræling

Fantastisk ord! :ler:

Du veltrent mann, jeg har vært sammen med en mann som var som du. Jeg er selv "vanlig" opptatt av å holde meg i form og å være sunn, men sammenlignet med ham var jeg den sofagrisen.

Han tente veldig på kroppen min og når det gjaldt tiltrekning og generell livsstil, så var ikke det noe proplem. (selv om han passet kosten som en smed)

Ellers så har ikke jeg problemer med sjalusi, så når han tok modelloppdrag osv, så var jeg bare kry, jeg.

At forholdet ikke fungerte over tid hadde altså ikke noe med de tingene du tenker på å gjøre.

Nå er jeg litt eldre enn deg, og han var mye eldre enn deg :ler: Så det kan også ha noe med saken å gjøre. At når vi kvinner blir eldre, så regner vi med at den mannen som vil være i et forhold med oss, faktisk tenner på oss og liker oss, selv om han har muskelkropp, og vi har kurver og er myke og rosa.

Gjest veltrent_mann
Skrevet

Det der høres bra ut KateW :)

Så da er det nok håp for min del også. Tror du er inne på noe ang. alder, kvinner over 30 er kanskje sikrere på egen kropp? Så det er kanskje frodige på over 30 jeg bør se etter :P

Gjest Bianca26
Skrevet

Så da er det nok håp for min del også. Tror du er inne på noe ang. alder, kvinner over 30 er kanskje sikrere på egen kropp? Så det er kanskje frodige på over 30 jeg bør se etter :P

Ja for så snart noen bikker over 30 så blir de automatisk fulle av selvsikkerhet...

Skrevet

Å være trygg på seg selv har selvsagt ikke alltid med alder å gjøre, men jeg merket for egen del at jeg ble mer trygg da jeg ble eldre, da skjønte jeg at det jeg har er det jeg har, og noen liker det, andre ikke.

Hva som regnes som frodig for deg vet jeg ikke, man legger så mye ulikt i begreper.

Gjest veltrent_mann
Skrevet
Ja for så snart noen bikker over 30 så blir de automatisk fulle av selvsikkerhet...

Vel, nå er jo akkurat det satt litt på spissen. Selvsagt er det store forskjeller, men det sies jo ofte at kvinner får et mer avklart forhold til kropp og sex i høyere alder. Ikke at det betyr at ikke noen yngre kvinner har det.

Skrevet
eg har ikke sett EN feit dame med en slank man. Jorettelse jeg har ikke sett en feit dame med en slank PEN mann.

Da må du komme hjem til oss! Jeg er god og rund, mannen min er høy og slank og meget pen. Blir det snakk om kjekke menn meg og venninnene eller kollegene mine imellom tar det ikke mange minuttene før en av dem bringer mannen min opp som eksempel på veldig pen mann. Det er helt greit, det, så lenge de ikke tafser :glare:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...