Olive Skrevet 29. desember 2009 #22 Skrevet 29. desember 2009 Spørs hva man mener med stor... Liker menn med sjarm og humor. Vekt er ubetydelig om jeg først liker noen. Syns også Seth Rogen er deilig Min forrige kjæreste veide forøvrig 45 kilo mer enn meg, og han var steinfin!!!
Skyld Skrevet 29. desember 2009 #23 Skrevet 29. desember 2009 http://gfx.dagbladet.no/kultur/2004/06/13/...004.Helvete.jpg http://www.babble.com/CS/blogs/famecrawler...poon-disney.jpg Han siste er veldig namme Dog de passer mer til virkeligheten enn til fantasiene
Gjest Bianca26 Skrevet 29. desember 2009 #24 Skrevet 29. desember 2009 Nei...Jeg fantaserer ikke om tykke menn. Men vil jo gjerne at menn skal fantasere om meg;) Hilsen Tykk kvinne... Jada, vet jeg er dobbelmoralsk. Men jeg mener det er mer naturlig for en mann å tenne på en frodig kvinne, enn omvendt. Dessuten er det jo mange slanke menn som går rundt med mer fyldige partnere. Man ser sjeldent slanke og vakre kvinner med fyldige og svære menn.... Men tror kanskje det har noe med at som kvinne så tenker jeg automatisk at svære menn har små peniser, og at de stinker....Noe som gjør at jeg aldri vil tenne på dem. Det var en skikkelig bitchy ting å si om store menn når du er like stor selv. Da er ikke du noe bedre selv..
Gjest Bianca26 Skrevet 29. desember 2009 #25 Skrevet 29. desember 2009 Store kvinner er det flotteste som finnes. Ja takk til store lår, stor mage, stor rumpe, store pupper. Så mykt, så godt og så naturlig. Takk Gud for store kvinner Hilsen mann. Det er ikke noe mer naturlig å være overvektig som anorektisk. Det er like helseskadelig begge deler på hver sin måte. Ja til naturlig slank eller litt lubben sier nå jeg
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #26 Skrevet 29. desember 2009 Det var en skikkelig bitchy ting å si om store menn når du er like stor selv. Da er ikke du noe bedre selv.. Men jeg er ikke direkte tykk, skrev bare "tykk kvinne" for å provosere litt....Jeg er bare lubben, tar jeg av en 10-15 kg ville jeg vært ganske så lekker;) Uansett...har en ganske så storromslig veninne som heller ei like tykke folk. Den sexuelle preferanse er slanke menn. De fleste kvinner er skapt til å tenne på slanke menn. En slank mann betyr at han er bedre i stand til å springe vekk fra løven og de farlige dyrene, noe som gjør han bedre i stand til å overleve. Overlever han, ja så øker jo selvsagt sjansen for at han kom hjem til hulen. Bare se på tykke menn, de får lettere hjerteproblemer, ect. Hvordan tror du det blir for en kvinne å sitte aleine med avkommet, og ingen sterk mann kan beskytte kvinnen og barnet mot udyret der ute? Derfor...kvinner er stasjonert og programert til å tenne på en slank mann. Oddsen øker for at han blir lengre hos kvinnen og avkommet. En tykk kvinne vil jo ikke kunne stikke av fra mannen på samme måte, fordi det er tyngre å løpe, samt at det er letterer å bli oppdaget fordi man er lettere å se. Derfor øker en tykk kvinne sjansen for at mannen har noe å komme hjem til. Kvinnen kan ikke stikke av, fordi fettet gjør kvinnen både synlig, treg og tungtpustende. De fleste menn er jo livredde for å bli forlatt, de takler det dårlig, og er avhengig av å ha en kvinne hjemme til å lage maten. Derfor er menn i større grad programert til å tenne på en tykk kvinne, fordi det øker sjansen for at mannen kommer hjem til dekket bord og mat. Derfor: Tykk kvinne og slank mann, vil leve lykkelig og gå hånd i hånd;)
Gjest Bianca26 Skrevet 29. desember 2009 #27 Skrevet 29. desember 2009 Men jeg er ikke direkte tykk, skrev bare "tykk kvinne" for å provosere litt....Jeg er bare lubben, tar jeg av en 10-15 kg ville jeg vært ganske så lekker;) Uansett...har en ganske så storromslig veninne som heller ei like tykke folk. Den sexuelle preferanse er slanke menn. De fleste kvinner er skapt til å tenne på slanke menn. En slank mann betyr at han er bedre i stand til å springe vekk fra løven og de farlige dyrene, noe som gjør han bedre i stand til å overleve. Overlever han, ja så øker jo selvsagt sjansen for at han kom hjem til hulen. Bare se på tykke menn, de får lettere hjerteproblemer, ect. Hvordan tror du det blir for en kvinne å sitte aleine med avkommet, og ingen sterk mann kan beskytte kvinnen og barnet mot udyret der ute? Derfor...kvinner er stasjonert og programert til å tenne på en slank mann. Oddsen øker for at han blir lengre hos kvinnen og avkommet. En tykk kvinne vil jo ikke kunne stikke av fra mannen på samme måte, fordi det er tyngre å løpe, samt at det er letterer å bli oppdaget fordi man er lettere å se. Derfor øker en tykk kvinne sjansen for at mannen har noe å komme hjem til. Kvinnen kan ikke stikke av, fordi fettet gjør kvinnen både synlig, treg og tungtpustende. De fleste menn er jo livredde for å bli forlatt, de takler det dårlig, og er avhengig av å ha en kvinne hjemme til å lage maten. Derfor er menn i større grad programert til å tenne på en tykk kvinne, fordi det øker sjansen for at mannen kommer hjem til dekket bord og mat. Derfor: Tykk kvinne og slank mann, vil leve lykkelig og gå hånd i hånd;) Det der er bare tull. Jeg ser flere slanke damer med store menn enn omvendt.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #28 Skrevet 29. desember 2009 Menn snur seg etter slanke damer på gata,men det er ikke det dem ønsker seg i senga.. Ja, dette tror jeg er litt så sant. Menn dater en type kvinner, men de kan tenne på noe annet. Selvfølgelig er det deiligere å ha sex med en myk kvinnekropp enn med en superslank eller beinete kropp. Men det er jo tydelig at det er jo litt tabu å tenne på overvektige kvinner - spesielt hvis man er slank/veltrent selv. Man forventer at slanke/veltrente skal date hverandre. Dessuten forventes jo alle menn å tenne på damer som minner om modeller. Folk flest forstår ikke at folk tenner på ulike ting. Spesielt er det mange kvinner som nekter å tro at mange menn tenner på litt større former. Ganske utrolig egentlig. Desuten er jo mange menn redde for hva kameratene/familie skal tro. Trist. Det er selvsagt naturlig og vanlig for en mann å tenne på en frodig, sunn og feminin dame, men det finnes selvsagt enkelte kvinner som tenner på "bamser" også. Selv er jeg bifil og jeg tenner kun på slanke/veltrente menn og lubne/større damer. Synes det er litt ekkelt å se på par der mannen er lubben og myk, mens dama er syltynn og uten bryster eller hofter. Det er naturlig at kvinnekroppen har mer fett enn mannekroppen. Menn går lettere ned i vekt enn kvinner fordi naturen har ordnet det slik. Naturen vil ikke at sunne kvinner skal se ut som noen tenåringsgutter (selv om enkelte damer er naturlig tynne, selvsagt). Overvektige damer som er stolte av kroppen sin og som har stilsans er tusen ganger vakrere og mer feminine enn slanke damer som ser supertrente ut.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #29 Skrevet 29. desember 2009 Det der er bare tull. Jeg ser flere slanke damer med store menn enn omvendt. Tull. Flere slanke, attraktive og veltrente menn tenner på store (og attraktive) damer enn motsatt. Skulle bare mangle. Men forskjellen er at for menn er det mer seksuelt og mer forbudt, mens for kvinner er det mer personligheten og tryggheten som gjør at de liker store gutter. Derfor er det ingen big deal hvis en slank jente er sammen med en stor gutt. Jenter går jo som kjent kun etter personligheten likevel. Sier vi.
Gjest veltrent_mann Skrevet 29. desember 2009 #30 Skrevet 29. desember 2009 Men det er jo tydelig at det er jo litt tabu å tenne på overvektige kvinner - spesielt hvis man er slank/veltrent selv. Her er du inne på noe viktig. Er selv ganske veltrent da jeg iblant tar modelloppdrag, og trener en del for å se bra ut. Har vært sammen med frodige jenter før, og de har uten videre regnet med at jeg vil ha veltrente jenter selv siden jeg selv er det... Med påfølgende dårlig selvtillit. Har blitt vanskelig å få varige forhold med ei frodig kvinne på grunn av dette.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #31 Skrevet 29. desember 2009 Her er du inne på noe viktig. Er selv ganske veltrent da jeg iblant tar modelloppdrag, og trener en del for å se bra ut. Har vært sammen med frodige jenter før, og de har uten videre regnet med at jeg vil ha veltrente jenter selv siden jeg selv er det... Med påfølgende dårlig selvtillit. Har blitt vanskelig å få varige forhold med ei frodig kvinne på grunn av dette. Trist. Skjønner ikke hvorfor de ville fått dårlig selvtilit. Hvis de allerede vet at du tenner på dem, hvorfor er de da så usikre? Hvor sterkt ønsker du deg egentlig en frodig dame? Det er vel det som er spørsmålet.
Ethereal Skrevet 29. desember 2009 #32 Skrevet 29. desember 2009 Jeg fantaserer om menn med stor kuk.
Gjest veltrent_mann Skrevet 29. desember 2009 #33 Skrevet 29. desember 2009 Trist. Skjønner ikke hvorfor de ville fått dårlig selvtilit. Hvis de allerede vet at du tenner på dem, hvorfor er de da så usikre? Hvor sterkt ønsker du deg egentlig en frodig dame? Det er vel det som er spørsmålet. Vil nok si at jeg ønsker meg ei frodig jente ganske sterkt, det er det jeg tenner mest på.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #34 Skrevet 29. desember 2009 Vil nok si at jeg ønsker meg ei frodig jente ganske sterkt, det er det jeg tenner mest på. Vel, du får bare søke videre. Burde vel ikke være noe problem å finne en søt og formfull dame som liker veltrente menn. Eller? Har litt vanskeligheter med å tro at du ikke får et forhold til å fungere på grunn av dette. Finn din Julie, Romeo.
Gjest veltrent_mann Skrevet 29. desember 2009 #35 Skrevet 29. desember 2009 Vel, du får bare søke videre. Burde vel ikke være noe problem å finne en søt og formfull dame som liker veltrente menn. Eller? Har litt vanskeligheter med å tro at du ikke får et forhold til å fungere på grunn av dette. Finn din Julie, Romeo. Nei, man skulle jo ikke tro at det skulle være vanskelig. Er ikke så vanskelig å treffe frodige jenter som syntes det er ekstra stas med en trent mann, men tenker mer på å få det til å funke over tid. Sistnevnte er det som har vært vanskelig for min del. Men det skal også sies at siden jeg tar modelloppdrag, så trener jeg veldig mye og kostholdet er også veldig tilpasset, og det blir jo en livsstil som kanskje ikke er kompatibel med en mer vanlig livsstil.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #36 Skrevet 29. desember 2009 Nei, man skulle jo ikke tro at det skulle være vanskelig. Er ikke så vanskelig å treffe frodige jenter som syntes det er ekstra stas med en trent mann, men tenker mer på å få det til å funke over tid. Sistnevnte er det som har vært vanskelig for min del. Men det skal også sies at siden jeg tar modelloppdrag, så trener jeg veldig mye og kostholdet er også veldig tilpasset, og det blir jo en livsstil som kanskje ikke er kompatibel med en mer vanlig livsstil. Er livsstilene så forskjellige, da? Du bare trener litt mer, spiser litt annerledes, etc. Skjønner ikke hvorfor det ville ført til problemer... Finnes massevis av par med ulike interesser som likevel klarer å få det til å gå rundt. Men hvis det er selvtilliten til jentene som er hovedproblemet, så har det vel kanskje mer med deg å gjøre? Kankje du møter feil type jenter? Plager det DEG at de ikke er like veltrente? Så lenge de vet at du ikke "krever" det samme av dem, så burde det vel fungere?
Gjest veltrent_mann Skrevet 29. desember 2009 #37 Skrevet 29. desember 2009 Er livsstilene så forskjellige, da? Du bare trener litt mer, spiser litt annerledes, etc. Skjønner ikke hvorfor det ville ført til problemer... Finnes massevis av par med ulike interesser som likevel klarer å få det til å gå rundt. Men hvis det er selvtilliten til jentene som er hovedproblemet, så har det vel kanskje mer med deg å gjøre? Kankje du møter feil type jenter? Plager det DEG at de ikke er like veltrente? Så lenge de vet at du ikke "krever" det samme av dem, så burde det vel fungere? Trener faktisk ganske mye, flere timer hver dag, og det er også en type trening som for min del tar en del tid (kombinasjonen bygge/vedlikeholde muskler og ha minimalt med kroppsfett). I tillegg er det jo et rigid kostholdsprogram, spesielt i perioden det modelleres, og det krever også noe tid. I lange perioder er det også to treningsøkter om dagen. Jeg har alltid gitt komplimenter og gitt uttrykk for at jeg syntes de frodige jentene jeg har vært sammen med har vært deilige og sett bra ut, og det plager meg absolutt ikke at de ikke har vært veltrente, snarere tvert imot. Har også vært klar på at jeg absolutt ikke krever det samme av dem. Men det er kanskje en indre usikkerhet som er vanskelig å gjøre noe med, hvem vet? Kanskje jeg bare trenger ei som er har god selvtillit og som fortsatt har frodige former.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #38 Skrevet 29. desember 2009 Trener faktisk ganske mye, flere timer hver dag, og det er også en type trening som for min del tar en del tid (kombinasjonen bygge/vedlikeholde muskler og ha minimalt med kroppsfett). I tillegg er det jo et rigid kostholdsprogram, spesielt i perioden det modelleres, og det krever også noe tid. I lange perioder er det også to treningsøkter om dagen. Jeg har alltid gitt komplimenter og gitt uttrykk for at jeg syntes de frodige jentene jeg har vært sammen med har vært deilige og sett bra ut, og det plager meg absolutt ikke at de ikke har vært veltrente, snarere tvert imot. Har også vært klar på at jeg absolutt ikke krever det samme av dem. Men det er kanskje en indre usikkerhet som er vanskelig å gjøre noe med, hvem vet? Kanskje jeg bare trenger ei som er har god selvtillit og som fortsatt har frodige former. Indre usikkerhet er ofte en konsekvens av ytre påvirkninger. Dessverre. Finn en jente som ikke blir så lett sjalu eller usikker. Vis at det er kun hun som teller, og at livsstilene ikke har noe som helst med tiltrekningen å gjøre. Prøv å finne tid til hverandre - selv om dagene er travle. Jo bedre man blir kjent med hverandre, jo bedre ser man om man virkelig passer sammen i det lange løp. Da blir man også mer villig til å takle eventuelle problemer, og forholdet blir mer enn bare sex. Finn folk som støtter forholdet deres. Ikke bruk tid på detaljer eller på folk som er negative til dere/sjalu på dere.
Gjest veltrent_mann Skrevet 29. desember 2009 #39 Skrevet 29. desember 2009 Indre usikkerhet er ofte en konsekvens av ytre påvirkninger. Dessverre. Finn en jente som ikke blir så lett sjalu eller usikker. Vis at det er kun hun som teller, og at livsstilene ikke har noe som helst med tiltrekningen å gjøre. Prøv å finne tid til hverandre - selv om dagene er travle. Jo bedre man blir kjent med hverandre, jo bedre ser man om man virkelig passer sammen i det lange løp. Da blir man også mer villig til å takle eventuelle problemer, og forholdet blir mer enn bare sex. Finn folk som støtter forholdet deres. Ikke bruk tid på detaljer eller på folk som er negative til dere/sjalu på dere. Takk for kloke ord, ja må nok finne noen som ikke blir usikker så fort. Forresten, er du frodig kvinne og singel?
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #40 Skrevet 29. desember 2009 Takk for kloke ord, ja må nok finne noen som ikke blir usikker så fort. Forresten, er du frodig kvinne og singel? Kanskje... Men hva hjelper det når vi likevel aldri kommer til å treffes. Forresten, hvor gammel er du egentlig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå