Gå til innhold

Store kvinner og menn

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Undrende_*
Skrevet

Mange menn har fantasier om store kvinner. Finnes det kvinner som har lignende fantasier om store menn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mange menn har fantasier om store kvinner. Finnes det kvinner som har lignende fantasier om store menn?

Nei...Jeg fantaserer ikke om tykke menn. Men vil jo gjerne at menn skal fantasere om meg;)

Hilsen Tykk kvinne...

Jada, vet jeg er dobbelmoralsk. Men jeg mener det er mer naturlig for en mann å tenne på en frodig kvinne, enn omvendt. Dessuten er det jo mange slanke menn som går rundt med mer fyldige partnere. Man ser sjeldent slanke og vakre kvinner med fyldige og svære menn.... Men tror kanskje det har noe med at som kvinne så tenker jeg automatisk at svære menn har små peniser, og at de stinker....Noe som gjør at jeg aldri vil tenne på dem.

Skrevet
Men tror kanskje det har noe med at som kvinne så tenker jeg automatisk at svære menn har små peniser, og at de stinker....Noe som gjør at jeg aldri vil tenne på dem.

Så utrolig forutintatt du er...??

Hilsen en ikke-tykk mann! :-))

Skrevet

Nei. Og jeg skjønner meg ikke på de som tenner på virkelig store kvinner heller.

Skrevet
Nei. Og jeg skjønner meg ikke på de som tenner på virkelig store kvinner heller.

Store kvinner er det flotteste som finnes. Ja takk til store lår, stor mage, stor rumpe, store pupper. Så mykt, så godt og så naturlig. Takk Gud for store kvinner :)

Hilsen mann.

Skrevet

Er det egentlig SÅ vanlig med menn som fantaserer om tykke kvinner. Man hører om det f eks her på dette forumet, men kan ikke si jeg har observert så mange menn med bra utseende med overvektige damer.

Tror man lurer seg selv som tykk dame om man tror det skal være mer naturlig for menn å like tykke kvinner enn motsatt. Jeg er en slank mann, og ville aldri hatt sex med en tjukk dame.

Skrevet

Jeg fantaserer verken om store menn eller kvinner. Frodig kan funke når det kommer til noen kvinner, men når det kommer til menn foretrekker jeg at de er noen lunde veltrente.

Det er vel mest pga kvinner kler et par kilo ekstra bedre enn menn. Hos menn legger overflødige kiloer seg dessverre på magen, noe som ikke tiltrekker meg noe særligt.

• Liker 1
Skrevet
Jeg fantaserer verken om store menn eller kvinner. Frodig kan funke når det kommer til noen kvinner, men når det kommer til menn foretrekker jeg at de er noen lunde veltrente.

Det er vel mest pga kvinner kler et par kilo ekstra bedre enn menn. Hos menn legger overflødige kiloer seg dessverre på magen, noe som ikke tiltrekker meg noe særligt.

Hva legger du forresten i begrepet noelunde veltrent? Er jo mange menn som er pene selv om de har litt kosemage (bare ikke for stor).

Gjest Gjest_rolf_*
Skrevet

Ja! mange menn har også fantasier om smarte mennesker uten plastikkpupper, botox, stygge store lepper og harde falske pupper, finnes de ? litt lavtlønnede, men varme og lystne damer? som gjerne blir kåte og glade selv om mannen ikke har 2 millioner i hanskerommet, 1 meter lang pikk, plastikkrompe, nitten doer på hytta, krøller men måne og for kort bukse, aksjer i smartclub og ingen meninger angående kultur.

Skrevet
Hva legger du forresten i begrepet noelunde veltrent? Er jo mange menn som er pene selv om de har litt kosemage (bare ikke for stor).

Trenger ikke være vaskebrett men skal ikke være vaskeball. Det er innenfor grensen til et sundt utseende. Heh, vanskeligt å forklare da det varier fra person til person.

Skrevet
Er det egentlig SÅ vanlig med menn som fantaserer om tykke kvinner. Man hører om det f eks her på dette forumet, men kan ikke si jeg har observert så mange menn med bra utseende med overvektige damer.

Tror man lurer seg selv som tykk dame om man tror det skal være mer naturlig for menn å like tykke kvinner enn motsatt. Jeg er en slank mann, og ville aldri hatt sex med en tjukk dame.

De fleste mennesker, både menn og kvinner søker jo slanke partnere. Men mitt inntrykk er at om man ser et par der den ene er tykk og den andre er slank, så er det mest vanlig å se en tykk kvinne og en slank mann. Det må jo bety at det finnes flere menn der ute, enn kvinner, som er villige til å leve sammen med en tykk partner.

Men for all del, det er jo en fin egenskap! Å se mennesket og dets egenskaper, fremfor det ytre. Der har kvinners tenningsmønster noe å lære....Men kvinner har vanskeligere for å tenne generelt, ( menn lar seg lettere hisse opp sexuelt) og derfor er det sikkert slik at kvinner derfor ikke vil ha tykke menn, fordi vi ikke klarer å tenne på det. Mens majoriteten av menn heller ikke klarer å tenne på det, mens en liten majoritet av menn tenner noe sinnsykt på det.

Er sjeldent man leser...:" hei, jeg er en slank kvinne, men jeg elsker store menn, med stor rumpe, stor mage og kraftige lår". Det har jeg aldri lest, men har lest om menn som liker det samme på kvinner:)

Skrevet

Man legger mye ulikt i sånne begreper, men hva er stor? Jeg har ingen spesiell preferanse verken den ene eller andre veien, har vært sammen med supertrente menn, pinglete menn, og "store" menn. Vedlagt følger eksempler på et par menn jeg syns er flotte, som noen sikkert syns er store...

http://gfx.dagbladet.no/kultur/2004/06/13/...004.Helvete.jpg

http://www.babble.com/CS/blogs/famecrawler...poon-disney.jpg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Menn snur seg etter slanke damer på gata,men det er ikke det dem ønsker seg i senga..

Skrevet

Så om du finner en perfekt mann som ikke ser akkurat sånn ut, så vil du ikke ha ham?

Skrevet
Man legger mye ulikt i sånne begreper, men hva er stor? Jeg har ingen spesiell preferanse verken den ene eller andre veien, har vært sammen med supertrente menn, pinglete menn, og "store" menn. Vedlagt følger eksempler på et par menn jeg syns er flotte, som noen sikkert syns er store...

http://gfx.dagbladet.no/kultur/2004/06/13/...004.Helvete.jpg

http://www.babble.com/CS/blogs/famecrawler...poon-disney.jpg

:jepp: Seth Rogen er :sikle: !

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

Nei, det sier jeg så absolutt ikke, men jeg er uheldigvis i en så overfladisk periode av livet mitt at jeg ikke finner det interessant å bli kjent med gutter/menn på den måten som jeg ikke finner attraktive. De ender som oftest opp som kompiser.

Jeg håper jo selvsagt at jeg en dag klarer å se forbi kropp og utseende, men enn så lenge har jeg ikke funnet the one guy som kan forandre synet mitt på akkurat det :)

Skrevet

Mhm! OG jeg syns faktisk han var vel så kjekk før han slanket seg. Men det er meg da... :sjenert:

Skrevet
Mhm! OG jeg syns faktisk han var vel så kjekk før han slanket seg. Men det er meg da... :sjenert:

:fnise: Meg også! :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...