Gjest Diane Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Hva synes dere om det? Personlig digger jeg fargen.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Syns rosa er fin farge eg også, selv om det er ein farge eg ytterst sjeldent går med. Rosa bikini, flott på dem som har kropp til det. ((Det er enkelte som ikkje bør gå i bikini, badedrakt eller annet avslørende uansett hva farge det har da.. :gjeiper: ))
Gjest Eurodice Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Hva synes dere om det? Personlig digger jeg fargen. Det spørs på fargetonen, det er mange nyanser. På en solbrun kropp kan rosa være lekkert.
Gjest Desember Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Det er enkelte som ikkje bør gå i bikini, badedrakt eller annet avslørende uansett hva farge det har da.. Mener du seriøst at alle som ikke har modellkropp bør holde seg unna badestranda?
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Mener du seriøst at alle som ikke har modellkropp bør holde seg unna badestranda? Det sa eg da ikkje, nevnte ikkje noe med badestrand eller modellkropper i det heile tatt forsåvidt.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Syns rosa er fin farge eg også, selv om det er ein farge eg ytterst sjeldent går med. Rosa bikini, flott på dem som har kropp til det. ((Det er enkelte som ikkje bør gå i bikini, badedrakt eller annet avslørende uansett hva farge det har da.. :gjeiper: )) Hva mener du med det? Så lenge man ikke ser ut som noe fra Victoria's Secret katalogen så bør man helst enten holde seg hjemme eller sitte i svartsekk? Det syns jeg var en utrolig unødvendig kommentar.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 Hva mener du med det? Så lenge man ikke ser ut som noe fra Victoria's Secret katalogen så bør man helst enten holde seg hjemme eller sitte i svartsekk? Det syns jeg var en utrolig unødvendig kommentar. Victoria's Secret katalogen? Hehe, har nok aldri sett i den så eg aner virkelig ikkje hvordan damene der ser ut. Vel, om man ser http://media.photobucket.com/image/fat%20c...four-babes1.jpg slik ut, så ja, da bør man holde seg hjemme (helst med noen gode sterke og stødige treningsmaskiner og noen gulrøtter) eller "sitte i ein svart sekk" som du så fint sier (den kan godt være rosa om det er bedre). Du syns vel det du, men det gir eg ein fin feit F i gitt.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #8 Skrevet 28. desember 2009 Victoria's Secret katalogen? Hehe, har nok aldri sett i den så eg aner virkelig ikkje hvordan damene der ser ut. Vel, om man ser http://media.photobucket.com/image/fat%20c...four-babes1.jpg slik ut, så ja, da bør man holde seg hjemme (helst med noen gode sterke og stødige treningsmaskiner og noen gulrøtter) eller "sitte i ein svart sekk" som du så fint sier (den kan godt være rosa om det er bedre). Du syns vel det du, men det gir eg ein fin feit F i gitt. Ja, jeg syns det var veldig unødige kommentarer, fordi det finnes jenter der ute som i sitt hode tror de ser ut som de damene på bildet du viste! Her er det ikke hvordan man ser ut, men hvordan man tror man ser ut! Men du har kanskje aldri hørt om spiseforstyrrelser du, eller? Du kan ikke være spesielt gammel, eller hva? Ærlig talt.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 28. desember 2009 #9 Skrevet 28. desember 2009 Ja, jeg syns det var veldig unødige kommentarer, fordi det finnes jenter der ute som i sitt hode tror de ser ut som de damene på bildet du viste! Her er det ikke hvordan man ser ut, men hvordan man tror man ser ut! Men du har kanskje aldri hørt om spiseforstyrrelser du, eller? Du kan ikke være spesielt gammel, eller hva? Ærlig talt. Jaja, da får de søke profesjonell hjelp om de ikkje ser sånn ut, eller om de faktisk ser sånn ut. Spiseforstyrrelser, hva er det? Jo, eg veit faktisk hva det er, for eg har hatt fleire venninner med det. Er gammel nok til å kjøpe sprit, kjøre bil, pule og det som er og ser forøvrig ikkje hva alderen min skulle hatt med meiningene mine, hvor gammel er du da? Ærlig talt
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #10 Skrevet 28. desember 2009 Jaja, da får de søke profesjonell hjelp om de ikkje ser sånn ut, eller om de faktisk ser sånn ut. Spiseforstyrrelser, hva er det? Jo, eg veit faktisk hva det er, for eg har hatt fleire venninner med det. Er gammel nok til å kjøpe sprit, kjøre bil, pule og det som er og ser forøvrig ikkje hva alderen min skulle hatt med meiningene mine, hvor gammel er du da? Ærlig talt Alderen din har mye med dine meninger. Jeg forventet at du skulle være en 14-15 år eller noe, men men, bare barnslig for alderen da... Min mening er at slike drittunger som deg ikke skulle fått uttale seg om noe før dere fikk noen fornuftige meninger. Det er min siste mening. Tenkt deg om hva faen du går rundt og skriver på nettet.
Gjest Diane Skrevet 28. desember 2009 #11 Skrevet 28. desember 2009 Syns rosa er fin farge eg også, selv om det er ein farge eg ytterst sjeldent går med. Rosa bikini, flott på dem som har kropp til det. ((Det er enkelte som ikkje bør gå i bikini, badedrakt eller annet avslørende uansett hva farge det har da.. :gjeiper: )) Trener aktivt, og har danset på toppnivå, så jeg tror ikke det er noe problem. Jeg tror ikke jeg skader synet til noen iallfall Jeg er mørk i huden, og liker rosa, så da satser jeg på å gå for den. Har ei venninne som ikke kan fordra fargen, så hun var kanskje ikke den rette å spørre.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 28. desember 2009 #12 Skrevet 28. desember 2009 Alderen din har mye med dine meninger. Jeg forventet at du skulle være en 14-15 år eller noe, men men, bare barnslig for alderen da... Min mening er at slike drittunger som deg ikke skulle fått uttale seg om noe før dere fikk noen fornuftige meninger. Det er min siste mening. Tenkt deg om hva faen du går rundt og skriver på nettet. Jatta jatta gamlemor.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 28. desember 2009 #13 Skrevet 28. desember 2009 Trener aktivt, og har danset på toppnivå, så jeg tror ikke det er noe problem. Jeg tror ikke jeg skader synet til noen iallfall Jeg er mørk i huden, og liker rosa, så da satser jeg på å gå for den. Har ei venninne som ikke kan fordra fargen, så hun var kanskje ikke den rette å spørre. Eg syns mørk hud og (knall)rosa er veldig fint sammen så det går nok bra
Gjest 1000 Skrevet 28. desember 2009 #14 Skrevet 28. desember 2009 Alderen din har mye med dine meninger. Jeg forventet at du skulle være en 14-15 år eller noe, men men, bare barnslig for alderen da... Min mening er at slike drittunger som deg ikke skulle fått uttale seg om noe før dere fikk noen fornuftige meninger. Det er min siste mening. Tenkt deg om hva faen du går rundt og skriver på nettet. Følte du deg truffet av syrin's lille kommentar ell? Jeg er selv godt voksen og deler syrin's syn på det der, det er virkelig ikke pent å se "fleskepølser" på stranden i bikini. Grøss og gru.. Verken menn eller kvinner som er sykt overvektige er særlig lekre å se på når de er avkledd. Forstår ikkje vitsen med å dra inn spiseforstyrrelser og slikt, jeg tror ikke at den kommentaren får syke folk til å sette seg ned og sulte seg ihjel. Det fins nok verre kommentarer liggende rundt på internett på diverse forumer. Men on topic igjen, rosa er ein nydelig farge.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #15 Skrevet 28. desember 2009 Alt folk klarer å lage debatt av. Noen menensker er direkte stygge i bikini sånn er det bare. Har man trent og mørk kropp kan rosa bikini være kjempepent
Gjest XXena Skrevet 28. desember 2009 #16 Skrevet 28. desember 2009 Jeg har sett den og kan uttale meg. Du er vel en av få som faktisk kan se bra ut i dette, til tross for at rosa ikke er min favorittfarge Enig med andre her. Noen ser ikke bra ut i bikini. Si det dere vil, men det er fakta.
Gjest fitforsummer.blogg.no Skrevet 28. desember 2009 #17 Skrevet 28. desember 2009 synes rosa er en fin farge jeg, de fleste kler den! bare om å gjøre å finne sin nyanse. og det med bikini eller ikke, synes at man burde gå i det man føler seg komfortabel i, om det nå er tskjorte og shorts eller burka.. evt stringbikini, haha:P! er jo bare å lavære å se hvis man ikke liker synet.. www.fitforsummer.blogg.no
Gjest oh yeah Skrevet 29. desember 2009 #18 Skrevet 29. desember 2009 Det er forskjell på å ikke synes det er pent, og å fortelle andre hva de bør og ikke bør gjøre. Jeg synes heller ikke feite kropper er pent, men synes ikke jeg har rett til å dømme de vekk fra å sole seg på stranda i badetøy. Dere må sette dere selv utrolig høyt, som føler dere har den slags rett til å dømme..? Kvalmt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå