Gå til innhold

Turnoff med en liten testikkel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Den ene testikkelen min er mye mindre enn den andre grunnet en operasjon da jeg var liten. For dere jenter: Syns dere det er turnoff om en testikkel ikke er helt normalt?

Dette har ført til at jeg alltid har hatt et dårlig selvbilde og selvtillit. Jeg er egentlig ganske smart og har en god fysikk, noe som jeg i det siste har prøvd å utnytte for å betre selvtilliten. Dette har gitt resultater og min sosiale status har økt mye.

Penisen er helt på gjennomsnittet, kanskje en smule skeiv. Som sagt, ville dere latt den ene testikkelen påvirke et eventuelt forhold?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart. Du hadde blitt dumpet på flekken.

Skrevet

Nope! Hadde ikke brydd meg verken fra eller til :)

Skrevet

Om den ene testikkelen var mindre enn den andre kunne ikke brydd meg mindre! :)

Skrevet

det er jo uansett helt normalt at det ikke er symmetrisk down there, for at ballene ikke skal være på evig dinglekurs mot hverandre. Hadde aldri falt meg inn å avskrive en mann pga dett, men så tar jeg meg svært god tid sammen som par før det blir anledning til å sjekke utstyret.

Skrevet

Tuller du?? De må være PRESIST like store, og henge akkurat symmetrisk! Om de ikke gjør det, og JA, jeg måler med linjal/målebånd, så er det rett ut, og uthenging på nettet og lokalbutikken!

:ironi:

Finnes det virkelig folk som bryr seg om sånt? :dåne:

Skrevet

Sånne små testikler kan jo få damer til å rave rundt i villskap, mange av dem går med løkpressere i veska for akkurat denne situasjonen. Pass deg, mann så de ikke knuser den!

Nei, seriøst. Det har ikke en dritt å si. Put your focus elsehwere.

Skrevet

Ja, men testikkelen er liksom veldig liten og mykere enn den andre! Den er også sydd fast i toppen av pungen så den henger på en måte ikke helt som den andre. Den føles ikke helt normal.

Prøver å tenke litt sån om det er noen jenter som lar det påvirke noe er det de som er tapere, ikke meg.

Fyller forøvrig snart 19 år.

Skrevet

Større sjanse for at det er plass til begge i munnen samtidig :lur:

Dette skal du ikke tenke på! Var forøvrig sammen med en mann i 5 år som hadde en slik testikkel som du beskriver pga. operasjon. Syns de var like fine uansett :)

Skrevet
Ja, men testikkelen er liksom veldig liten og mykere enn den andre! Den er også sydd fast i toppen av pungen så den henger på en måte ikke helt som den andre. Den føles ikke helt normal.

Prøver å tenke litt sån om det er noen jenter som lar det påvirke noe er det de som er tapere, ikke meg.

Det er et stort PLUSS at du ikke har kodder som dingler og dasker i alle retninger. Det er så eeeeeeeeeeeeeekkeeeeelt! :fnise:

Men om det er plagsomt for deg å tenke på, så koster det noen kroner hos privatklinikk for å rette på det og legge inn silikonkule slik at du ser og føles ut som "vanlige" menn. Bare et tips.

Skrevet

Slapp av.

jeg har en knust testikkel (ja det gjorde vondt) og det er kun et fåtall av jentene som har lagt merke til det. At en er liten og myk er nok ikke noe tema.

Skrevet

Haha, aaw. Jeg synes det hørtes bare søtt ut jeg :)

Jeg elsker å kose med kjæresten min sine, stryke på dem og klemme litt. Ikke nødvendigvis seksuelt alltid heller, bare kos. Og om en hadde vært liten og rar og myk, hadde ikke det gjort noen ting.

Uansett er det ingen som er helt symmetriske, og om de hadde hengt like høyt ville det nok vært veldig ubehagelig. Og det er jo heller ingen jenter med nøyaktig like pupper heller.

Jeg tror ikke noen hadde syns det var noe negativt :)

Skrevet

Get a grip!

Har samme greia mellom bena som du,ene mindre og myk.

Har vært seksuell aktiv i 30 år med over 50 kvinner på samvittigheten,har aldri fått kommentar om dette,de som har lagt merke til dette har jeg bare forklart situasjonen til,har aldri følt meg mindreverdig/freak etterpå.

Ganske vanlig greie dette,om det er noen som bryr,eller henger seg opp i dette så er de ikke verdt det.

Noen har spurt om hvorfor det er

Skrevet

Hvis det er noe jeg virkelig driter i, så er det om du har en liten balle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...