Gjest Bekymret Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Heisann! Jeg har to barn i barnehage, og fikk nettopp vite at en av de ansatte der bruker narkotika... Hva skal en gjøre?? En kan ikke stole på at denne personen klarer å holde barna under tilstrekkelig oppsyn, i tillegg til at man ikke vet om h*n er ruset på jobb???
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Heisann! Jeg har to barn i barnehage, og fikk nettopp vite at en av de ansatte der bruker narkotika... Hva skal en gjøre?? En kan ikke stole på at denne personen klarer å holde barna under tilstrekkelig oppsyn, i tillegg til at man ikke vet om h*n er ruset på jobb??? Hvem fikk du vite dette av? Hvor seriøst skal du ta denne påstanden her? Jeg vil tro at pedagogisk leder i barnehagen har tatt såpass ansvar at hvis det så mye som florerer rykter om at en ansatt i barnehagen misbruker dop så vil sanksjoner bli i verksatt. Narkotikaen er nemlig i kropp og bld i flere uker etter at det har blitt inntatt, så man kan si at en ansatt som røyket hasj ihelgen, stilte opp på jobb i morres påvirket av narkotika. Ta kontakt med pedagogisk leder med det du har hørt.
Pentu Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Jeg syns du bør sjekke kilden din før du gjør noe som helst. Hvis det bare er rykter, så vet man alle hvor fort og kreativt jungeltelegrafen fungerer. De som jobber i barnehagen har nok god kontroll på de som arbeider i barnehagen, men hvis du er bekymret kan du ta deg en privat samtale med pedagogisk leder på din avdeling, for det er tross alt arbeid med barn det er snakk om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå