Gå til innhold

Toskete idiotiske folk er det mer enn nok av....!

Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Jeg hadde aldri, aldri, dog med ett bittelite unntak, giddet en gang å avtale noe møte med en kvinne som allerede var i et forhold.

Hvorfor skulle jeg det? Hvis hun hopper i fra den ene til den andre i stedet for å prøve å få ting til å fungere så oppnår jeg jo kun to ting.

Jeg får ikke den jeg vil ha, ettersom hun stikker avgårde så snart det blir litt motgang, eller bare ikke fint og flott og morsomt nok, og neste gang vil det sannsynligvis bli jeg selv som står igjen. Hvordan kan man gi hele sin fulle og utvetydige tillit til sånne?

-og det bittelille unntaket er hvis hun på noen som helst måte blir behandlet som en dritt og ingenting. Da, kanskje....!!!

Så jeg forstår ganske enkelt ikke de som ønsker å møte noen som allerede er i et forhold, bare fordi de er såååååååå skrekkelig flotte, og alt det der.

...men alle er vi forskjellige... :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde aldri, aldri, dog med ett bittelite unntak, giddet en gang å avtale noe møte med en kvinne som allerede var i et forhold.

Hvordan kan man gi hele sin fulle og utvetydige tillit til sånne?

....men alle er vi forskjellige... :-))

Ehh, jaaa....

Da lar du bare være.

Er man kun ute etter sex (som i Hallvard Flatland og Dorthe Skapell-saken i media viser til), behøver du jo ikke ha "full og utvetydig tillit"? Det er jo ikke bygget på tillit.

Ingen som tvinger deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle jeg det? Hvis hun hopper i fra den ene til den andre i stedet for å prøve å få ting til å fungere så oppnår jeg jo kun to ting.

-Ja er du sikker på at hun hopper fra den ene til den andre med vilje?er verden sort hvit?Det kan være at hun har prøv å få ting til å fungere leeenge, blitt betatt av deg, eller er på vei ut.

Jeg får ikke den jeg vil ha, ettersom hun stikker avgårde så snart det blir litt motgang, eller bare ikke fint og flott og morsomt nok, og neste gang vil det sannsynligvis bli jeg selv som står igjen. Hvordan kan man gi hele sin fulle og utvetydige tillit til sånne?

-Hva vet du om det? hvem er du til å dømme?

-Sånne???ikke dra alle over en kam og døm de uten å kjenne til historie eller personlighet...en gang utro alltid utro stemmer ikke alltid.

-og det bittelille unntaket er hvis hun på noen som helst måte blir behandlet som en dritt og ingenting. Da, kanskje....!!!

Så jeg forstår ganske enkelt ikke de som ønsker å møte noen som allerede er i et forhold, bare fordi de er såååååååå skrekkelig flotte, og alt det der.

...men alle er vi forskjellige... :-))

-ja godt er det at vi alle er forskjellige, jeg for min del skulle ønske du ikke så alt svart hvit.Vi er alle mennesker med det som hører til og ingen er perfekte.Jeg møtte en mann på sukker.no som var i ett forhold. Det ble ikke som jeg hadde håpet på, men vi er verdens beste venner idag og jeg unner han alt godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-ja godt er det at vi alle er forskjellige, jeg for min del skulle ønske du ikke så alt svart hvit.Vi er alle mennesker med det som hører til og ingen er perfekte.Jeg møtte en mann på sukker.no som var i ett forhold. Det ble ikke som jeg hadde håpet på, men vi er verdens beste venner idag og jeg unner han alt godt :)

Det er helt greit for meg at du ser meg som svart/hvit. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fint. Godt vi kan stole på deg. :) (Jeg, derimot, driter i om jeg puler dama di eller en singel og laus dame jeg finner på nettet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...