Gå til innhold

I fylla har jeg knulla med en bussjåfør

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_eva_*
Skrevet

Jeg husker ikke at vi hadde sex, men en jeg nesten ikke kjenner som var hjemme hos meg i jula, sier at jeg hadde sex med en bussjåfør som jeg ba hjem til meg etter at vi tilfeldigvis byttet telefonummer. Han sa ikke det. Han sa bare at jeg hadde forsvunnet inn på et rom og det hørtes at vi hadde sex, men at han ikke visste hvem det var med...

Jeg visste ikke at jeg var så full men husker at jeg hadde sex på et av rommene, men ikke med hvem. Han er alenepappa og kjempesøt, men han som påstår at jeg hadde sex kunne ikke si at jeg hadde sex med bussmannen og ikke hvilken dag... For han kjenner ikke bussmannen og selv er han kjent for å sladre og skape ting. For to dager siden fikk jeg sånn mms-melding-god jul fra bussjåføren og svarte bare he he, god jul du også...

Hvordan skal jeg oppføre meg? Jeg er nettopp flyttet hit og når jeg ikke husker noe? Jeg er avhengig av å ta bussen. :sjenert: Skal jeg bare smile og si hei? Han er kjempesøt...

Det var den jula med mye drikkevarer som jeg ikke tålte. Bortsett fra alle svarene at jeg ikke må drikke så mye, hva skal jeg si til bussjåføren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg husker ikke at vi hadde sex, men en jeg nesten ikke kjenner som var hjemme hos meg i jula, sier at jeg hadde sex med en bussjåfør som jeg ba hjem til meg etter at vi tilfeldigvis byttet telefonummer. Han sa ikke det. Han sa bare at jeg hadde forsvunnet inn på et rom og det hørtes at vi hadde sex, men at han ikke visste hvem det var med...

Jeg visste ikke at jeg var så full men husker at jeg hadde sex på et av rommene, men ikke med hvem. Han er alenepappa og kjempesøt, men han som påstår at jeg hadde sex kunne ikke si at jeg hadde sex med bussmannen og ikke hvilken dag... For han kjenner ikke bussmannen og selv er han kjent for å sladre og skape ting. For to dager siden fikk jeg sånn mms-melding-god jul fra bussjåføren og svarte bare he he, god jul du også...

Hvordan skal jeg oppføre meg? Jeg er nettopp flyttet hit og når jeg ikke husker noe? Jeg er avhengig av å ta bussen. :sjenert: Skal jeg bare smile og si hei? Han er kjempesøt...

Det var den jula med mye drikkevarer som jeg ikke tålte. Bortsett fra alle svarene at jeg ikke må drikke så mye, hva skal jeg si til bussjåføren?

Si hei og vær hyggelig. Sier han noe mer, kan du jo bare si du var så full den kvelden at du ikke husker en dritt (si det med et smil), og be HAN fortelle hva som skjedde

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva som er problemet (?) med at han er en bussjåfør? Eller er det det som er problemet? Hadde det vært noe annet om han var en eiendomsmegler?

Skrevet

Tråden er ryddet iht KGs regler.

Furstia, mod

Skrevet
Jeg skjønner ikke helt hva som er problemet (?)

Man skulle jo tro at en bussjåfør og en buss-avhengig person kommer til å møtes senere på bussen, og at kleine situasjoner kan oppstå.

Det burde ikke være så vanskelig å forstå.

• Liker 1
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Trenger du si noe da? Bare smil og vær hyggelig og oppfør deg som vanlig du, så går det nok bra.

• Liker 1
Skrevet
Trenger du si noe da? Bare smil og vær hyggelig og oppfør deg som vanlig du, så går det nok bra.

Signerer.

Skrevet
Jeg husker ikke at vi hadde sex,

Hvorfor drikker du?

Hvorfor drikker du så mye?

Hvorfor klarer du ikke å drikke balansert og å ha det bra?

Gjest Gjest_eva_*
Skrevet

Jeg tuller ikke. Men jeg ble inspirert av forumstrollet som har skamklipt seg. For jeg føler meg ganske dum nå siden jeg ikke husker hvem jeg har hatt sex med, og han bussmannen er kjempekjekk.

Jeg tok nettopp bussen fordi jeg måtte handle, og heldigvis var det ikke han. Men dere har rett. Bare å smile og si hei. Jeg har angst - sosialangst og dette hjelper ikke meg, men alle hadde vel kanskje følt seg litt flaue i en sånn situasjon, når jeg ikke husker hvem jeg har hatt sex med.

Det var i hele jula flere her, unggutter og voksne menn. Bussjåføren er på min alder, men han som fortalte om min greie på soverommet med en som ikke er fra dette stedet, er en gammel løgner har jeg hørt. Men jeg husker at jeg hadde sex der, men ikke med hvem.

Jeg skulle ønske jeg husket med hvem. Da hadde det vært lettere. Jeg kan ikke spørre eller sende melding til bussmannen og spørre heller. Til det er han for kjekk, selv om jeg ikke har tenkt å bli sammen med han. Jeg vet forresten ikke om han er alenepappa eller bare tar godt vare på barnet som er så stolt over at han er bussjåfør.

En gang i høst, før vi snakket sammen, slapp jeg å betale. Det er busskifte og man bare setter seg inn.

Skal jeg bare si hei og smile? Og la det være opp til han om han tar mer kontakt?

Jeg er så avhengig av den bussen, og jeg kommer til å møte han. Skal jeg sende sms til han og spørre om jeg sa noe dumt? For jeg ser jo på anropsloggen at vi har snakket sammen og at begge har ringt, men jeg synes jeg husker - et vagt minne - at han var her. Men som sagt, det var mange som kom og gikk i løpet av par dager inn og ut av døra her.

Jeg har sikkert dumma meg helt ut hvis bussmannen var her, siden jeg tydeligvis har vært helt full, men jeg er ikke vant til sterke varer, bare lettøl til vanlig som regel.

Skrevet

Blås i hva andre sier og synes. Vær høflig og blid du, vi trakker alle i salaten nå og da. Tenk at om en stund så vil du kunne se tilbake og le av situasjonen :)

Gjest Gjest_eva_*
Skrevet
Blås i hva andre sier og synes. Vær høflig og blid du, vi trakker alle i salaten nå og da. Tenk at om en stund så vil du kunne se tilbake og le av situasjonen :)

Det hadde vært greit om jeg visste det var han, men det kan like gjerne ha vært en av de unge guttene (dvs tjue år cirka og jeg er 38). Det er jo enda mer flaut enn å ha knullet en bussjåfør som kjører den ruta jeg må ta flere ganger i uka.

Men jeg regner med at hvis det er en av de unge, så har han alt glemt det. Men bussmannen sendte meg en mms - en morsom en for par dager siden, så da er vel alt i orden. bortsett fra at mmsen var cirka sånn:

Jaa, da måå du bare ha en riktig god jul, og hvis jeg skulle bli uhelidg og glemme det så må du ha mange gode juler, og en riktig go påske også, og ...

Jeg blir jo helt satt ut, ikke nå men når jeg fikk den, men jeg tviler på at han har laget den selv.

Faens buss. Jeg kjenner menn her som jeg har hørt er ungkarer som har sagt til meg at de kjører meg gratis, men hva fy venter de av meg da? Kaffe og kaker?

Det virker som om det er overtall av ungkarer her. Bussmannen er ikke herfra og han er såå søt. Skal jeg sende en sms til han, en uskyldig en? Hva skal jeg si da? Noen forslag?

Jeg er jo ikke sikker på om han var her eller om jeg har bare drømt det, jeg har svært livaktige drømmer...

Han er kjempesexy og søt og da har jeg bare lyst å trekke meg tilbake til min stue, som viste seg å ikke være så trygg når jeg slapp inn en barndomsvenn med hans kamerater. Men jeg lå ikke med en av de han hadde med. Det var en annen. Hvem? Noen synske her?

Gjest Gjest_eva_*
Skrevet

Det er flaut for meg. Jeg har ikke bodd her så lenge, men siden bussmannen som er så søt, sendte meg en sms, skal jeg da sende en til han og spørre om jeg har sagt noe teit (siden vi snakket sammen som jeg kan se ifølge loggen, minst to ganger)???

Eller må jeg bare flytte?

Jeg har rotet meg bort i en annen bussjåfør før, men jeg lå ikke med han. Han var en nynazist og ba meg pent og vennlig ikke si at jeg har diverse andre sympatier overfor en "sjef". Det er lenge siden. Men hva gjør jeg nå?

Dette er for dumt å drøfte med venninner. Egentlig er det en bagatell, men hva ville dere skrevet i en sms?

Skrevet

Og denne synes du passer veldig bra i "Generell samfunnsdebatt" fordi...?

Gjest Gjest_eva_*
Skrevet

Du synes ikke den passer inn her, men be mod flytte da.

Jeg ringte, men han hadde ingen reveranser til det jeg prøvde ta opp, jeg glemte spørre hvorfor han har mitt nummer da, men han sa at det var ingenting, han bare kjørte meg og ferdig med det.

Er vel ikke noe ta opp... han sitter vel med en annen nå.

Skrevet
Det er flaut for meg. Jeg har ikke bodd her så lenge, men siden bussmannen som er så søt, sendte meg en sms, skal jeg da sende en til han og spørre om jeg har sagt noe teit (siden vi snakket sammen som jeg kan se ifølge loggen, minst to ganger)???

Du har ingen grunn til å være flau. Her har bussmannen utnyttet deg mens du var beruset. Dersom dere hadde sex, har dette vært sex med en beruset person som ikke kunne sette seg til motverge.

Du bør anmelde ham for voldtekt.

Gjest Gjest_eva_*
Skrevet

Anmelde han for voldtekt...hmm.

Kan ikke falle meg inn, jeg var med på det og husker det lille jeg huskerm, er at jeg nøt det. Det vatr ike ham, men jeg sa ikke nei. Din dust.

Skrevet
Anmelde han for voldtekt...hmm.

Kan ikke falle meg inn, jeg var med på det og husker det lille jeg huskerm, er at jeg nøt det. Det vatr ike ham, men jeg sa ikke nei. Din dust.

Han utnyttet at du var full og derfor lot deg misbruke. Om ikke dette klassifiseres som voldtekt, er det noe galt med lovgivningen!!

Gjest Gjest_eva_*
Skrevet
Han utnyttet at du var full og derfor lot deg misbruke. Om ikke dette klassifiseres som voldtekt, er det noe galt med lovgivningen!!
¨det var ingen voldtekt, jeg var glad og nøt det. Jeg har snakket med han på tlf, hvis det vart samme mannen...men jeg har blandet kortene, for han sier at hans yngste barn er 4 år, mens ...jeg har sett en helt annen mann for meg, så nå aner jeg ikke hvem jeg prater med i tlf.

Hjeeeolp..l..

Skrevet

Herre Gud - 15 år gamle jenter som er drita er da fullt ut ansvarlige for handlingene sine?! Så sant han ikke har brukt makt da - døvt å ikke huske noe selvfølgelig, men det er jo TS's problem.

Smil og blunk til bussjåføren neste gang du ser han :wink:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...