Gå til innhold

Virusprogrammer

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_nina_*
Skrevet

leser på nett at det er ikke vits i å kjøpe dyre antivirusprogrammer osv...alt finner du gratis på nett.

Nå har jeg sett på flere steder.....de finner viruset ja, men de gjør ikke noe med de.

Hvor er alle de f...flotte gratisprogrammene da?

Noen fjerner litt, så må du kjøpe programmet for å fjerne alt.

Ja, jeg er frustrert.

Kan noen som har peiling gi meg en oppskrift 8teskjemetoden) på hva jeg skal gjøre for å formatere en pc.

please...trenger help

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Avira Antivir akkurat nå, og er strålende fornøyd. Den oppdaterer seg jevnlig, og den tar alle virus som måtte prøve seg. Veldig flink på å blokkere er den også.

Last ned Avira lovlig her.

Når du får den ned, så vil du få et kommandosenter på skrivebordet ( der alle ikonene på dataen er). Og derfra kan du styre og bestyre som du vil, her trenger du ikke å kjøpe fullversjonen for å få et programm som fungerer bra.

Skrevet

Jeg bruker avast, ad-aware og noe som heter winpatrol. Har bare fått virus en gang, da fikk jeg det fordi jeg trykket et sted jeg ikke skulle ha trykket, men avasten fikset det. Avast er enkelt å bruke, og gratis, fungerer som alle andre antivirus. Ad-aware hindrer en del av adware som legger seg på pcen, og fjerner det lett. I tillegg "samarbeider" ad-aware og avast på en eller annen måte, slik at hvis pc'en skulle være infisert, og man kjører ad-aware, så kobler avast seg inn hvis ad-aware finner virus. Winpatrol kontrollerer oppstartsregisteret og litt andre ting, slik at den alltid sier ifra til deg hvis et program prøver å legge seg til automatisk oppstart. Veldig praktisk!

Skrevet
Jeg bruker Avira Antivir akkurat nå, og er strålende fornøyd. Den oppdaterer seg jevnlig, og den tar alle virus som måtte prøve seg. Veldig flink på å blokkere er den også.

Last ned Avira lovlig her.

Når du får den ned, så vil du få et kommandosenter på skrivebordet ( der alle ikonene på dataen er). Og derfra kan du styre og bestyre som du vil, her trenger du ikke å kjøpe fullversjonen for å få et programm som fungerer bra.

takk til dere alle. skala prøve dette først da, så håper jeg det er ok.

iallefall takk for at dere brydde dere med å svare med som er noe grønn i faget

Skrevet
takk til dere alle. skala prøve dette først da, så håper jeg det er ok.

iallefall takk for at dere brydde dere med å svare med som er noe grønn i faget

Nå har faktisk microsoft selv sluppet et gratis antivirusprogram, microsoft security essentials. Funker for min del.

De lar desverre ikke brukere laste den ned akkurat nå (den er i testfase), men en kan få den gjennom ninite.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...