Quirky Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Jeg trenger nye hvite singleter- hvite, i godt, litt tykt stoff (bomull/bomullsstretch), lange (slik at de når godt nedpå hoftene), og helst med brytterrygg. Hvor finner jeg slike?
Britt Banditt Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Jeg trenger nye hvite singleter- hvite, i godt, litt tykt stoff (bomull/bomullsstretch), lange (slik at de når godt nedpå hoftene), og helst med brytterrygg. Hvor finner jeg slike? Tror de har på Cubus. Jeg har hvertfall en derfra, men den er grå da (men mener de hadde i flere farger).
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Jeg kjøper mine singletter på Vero Moda/Only eller Bikbok. H&M sine synes jeg er for tynne i stoffet i tilegg til at de er korte i modellen og krymper i vask, Gina Tricot og Cubus sine er for lange.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Eg likar Gina Tricot sine, dei går godt ned på hoftene:) Pluss at dei har ein grei pris!
Gjest Gjest_caroline_* Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 Bikbok har noen slike singletter i ganske bra kvalitet
Ravn1 Skrevet 29. desember 2009 #8 Skrevet 29. desember 2009 Bik bok, jeg har sikkert 10 hvite singleter der ifra God kvalitet er det også!
Quirky Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 29. desember 2009 (endret) Takk! De fra Gina Tricot så bra ut, men hadde ikke brytterygg. Har vært innom et par Vero Moda, og de hadde bare typen med vanlig rygg. Tenkte å prøve BikBok nå, men hvordan er de i størrelsene? Og er de lange? Endret 29. desember 2009 av Quirky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå