Gå til innhold

Hvor finner jeg hvite basis-singleter som oppfyller følgende krav:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger nye hvite singleter- hvite, i godt, litt tykt stoff (bomull/bomullsstretch), lange (slik at de når godt nedpå hoftene), og helst med brytterrygg. Hvor finner jeg slike?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg trenger nye hvite singleter- hvite, i godt, litt tykt stoff (bomull/bomullsstretch), lange (slik at de når godt nedpå hoftene), og helst med brytterrygg. Hvor finner jeg slike?

Tror de har på Cubus. Jeg har hvertfall en derfra, men den er grå da (men mener de hadde i flere farger).

Skrevet

Jeg kjøper mine singletter på Vero Moda/Only eller Bikbok. H&M sine synes jeg er for tynne i stoffet i tilegg til at de er korte i modellen og krymper i vask, Gina Tricot og Cubus sine er for lange.

Skrevet

Eg likar Gina Tricot sine, dei går godt ned på hoftene:) Pluss at dei har ein grei pris!

Gjest Gjest_caroline_*
Skrevet

Bikbok har noen slike singletter i ganske bra kvalitet :)

Skrevet

Bik bok, jeg har sikkert 10 hvite singleter der ifra :) God kvalitet er det også!

Skrevet (endret)

Takk! De fra Gina Tricot så bra ut, men hadde ikke brytterygg. Har vært innom et par Vero Moda, og de hadde bare typen med vanlig rygg. Tenkte å prøve BikBok nå, men hvordan er de i størrelsene? Og er de lange?

Endret av Quirky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...