Lille-Pia Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Jeg har nå begynt å planlegge mitt brylupp. Så kom jeg til noe så vansklig som gjesteliste. Vi er en veldig splitta familie. Mine onkler og tanter ville ikke kjent meg igjen på gata. Jeg føler jeg må be de allikvell, selv om vi ikke har kontakt. Er det sånn, eller er det kanskje bare jeg som føler på det?
Mara Jade Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Be de du har lyst til å be. Folk du ikke har sett på lenge og ikke kommer til å ha kontakt med fremover er vel ikke vits i å be? Hvis du er usikker, snakk med foreldrene dine.
Cæmis Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 jeg tror at om du ville sagt at h*n ikke ville kjent deg igjen på gata, så ikke be de. Da er de jo strengt tatt nesten fremmede. Be de som vet hvem du er og som du har kontakt med. Vi har hatt et liknende problem hvor en søster av meg jeg ikke har snakket med på 5 år, men siden jeg ber de andre søsknene mine så ber jeg også henne, det faller naturlig. Hun ville helt klart kjent meg igjen på gata og jeg har litt kontakt med hennes barn. Hvor dere setter streken får nesten dere bestemme, jeg har erfart at uansett hvor du setter den, så vil en eller annen ha en nagativ mening om det...det beste er nok å bare gjøre det dere synes blir riktig og gå for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå