Gå til innhold

Forelskelse eller begjær?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan vet man om man er forelsket eller bare har veldig lyst på personen?

Altså når jeg er kåt på en mann kan jeg gjøre ALT for han og ser ikke noe negativt med noe.... Så hvordan vet jeg da om jeg bare er kåt eller om jeg er forelsket?

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hva syns du om at fyren ligger med andre?

Skrevet (endret)

Ehhh det kan jeg ikke svare på.... men ville nok ikke likt det nei uansett.

Endret av måvite
Skrevet

Når du er kåt vil du ha sex. Når du er forelsket har du sommerfugler i magen og klarer knapt tenke på annet enn denne personen.

Skrevet
Når du er kåt vil du ha sex. Når du er forelsket har du sommerfugler i magen og klarer knapt tenke på annet enn denne personen.

Hva om begge deler er der, men at de sommerfuglene du snakker om er kåtskap? Eller er de ikke det uansett?

Skrevet
Hva om begge deler er der, men at de sommerfuglene du snakker om er kåtskap? Eller er de ikke det uansett?

Har aldri hørt om sommerfugler som symboliserer kåtskap, men mulig det også går an. Tenker du på denne personen utover det å ha sex, finner du deg selv smilende for deg selv som en annen tulling når du tenker på han, ligger du våken og tenker på han (da mener jeg HAN, ikke det å ha sex med han)?

For meg er kåthet og forelskelse så vidt forskjellige ting, at jeg hadde aldri klart å forveksle disse to.

• Liker 1
Gjest womenwomen
Skrevet
Hvordan vet man om man er forelsket eller bare har veldig lyst på personen?

Altså når jeg er kåt på en mann kan jeg gjøre ALT for han og ser ikke noe negativt med noe.... Så hvordan vet jeg da om jeg bare er kåt eller om jeg er forelsket?

Når jeg er forelsket - er det blandede følelser som består av både dagdrømmerier, husker alt man har pratet sammen om, alle øyeblikk sammen og lengter etter flere , ser han klart for meg , og undrer hva han tenker og når jeg får se han igjen osv og begjær for personen føler jeg selvsagt også .Tror aldri jeg har vært forelsket eller beundret noen uten å føle begjær også samtidig for personen .

For å beskrive noen pinlige detaljer - så er det denne personen jeg eksempel er forelsket i , som jeg også drømmer om å ha sex med om natten... , når jeg onanerer osv Er det denne spesielle mannen som er i fantasiene , som penetrerer meg og gir med de deiligste orgasmer ...

Ja han skulle visst hvem som er i mine tanker - under eks orgasme . Tror jeg har en meget livlig , og virkelig " for meg " sexuell fantasi ...he he Kanskje derfor jeg også har så godt sexliv - siden jeg kan ha nokså erotiske fantasier både under parsex og solosex ? Jeg er stadig UTRO - i hodet mitt ...

Gjest brutal_mann
Skrevet
Ehhh det kan jeg ikke svare på.... men ville nok ikke likt det nei uansett.

Da tyder ting på at du er mer enn bare kåt på fyren. Alt etter graden av hvor kraftig du ville misslike det.

Gjest brutal_mann
Skrevet
For meg er kåthet og forelskelse så vidt forskjellige ting, at jeg hadde aldri klart å forveksle disse to.

Mens for andre så kan en fint ha kåtskap alene, men en kan ikke være forelsket uten å være ekstremt kåt også.

Skrevet
Mens for andre så kan en fint ha kåtskap alene, men en kan ikke være forelsket uten å være ekstremt kåt også.

Eller som min variant.

Har et lite begjær for en person jeg egentlig finner lite pen. Vedkommende er det jeg vil kalle "mindre pen", ikke akkurat noe sexy. Heller usexy...Likevel er det noe sexy med vedkommende. Noe sexy som gjør at det er litt opphissende å fantasere om vedkommende. Men akkurat sånne tilfeller som dette her, gjør jo at jeg lurer på om det er noe galt med meg. Hvordan kan man bli opphisset gjennom onani ved å tenke på en person man egentlig synes er litt feit, litt stygg og generelt usexy????

Kunne aldri vært forelesket i vedkommende heller...TAKK GUD! Haddde nok vært skjemd om jeg måtte vist frem en slik partner...Likevel, jeg får gode onaniorgasmer av dette vesenet.Forstå det den som kan.... :skravle:

Skrevet

Selvsagt kan man det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...