Gå til innhold

Julepuling

Gjest Gjest_Nissemor_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Nissemor_*
Skrevet

Mange har sikkert kysset nisse, men jeg har hatt sex med ham. Etter å ha delt ut gavene på julaften, trengte han litt assistanse for å få av seg klærne. Jeg var kanskje litt for grundig :) Ihvertfall endte det med at han tok meg bakfra med buksene på knærne og frakken åpen. Han hadde ikke rukket å få av seg lua og skjegget en gang.

Riktignok er jeg gift med ham, men det var nok flere i forsamlingen som lurte på hvorfor vi hadde brukt så lang tid. Det gjorde ikke søsteren min, som tipset meg om at det var en avslørende flekk nederst på skjørtet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mange har sikkert kysset nisse, men jeg har hatt sex med ham. Etter å ha delt ut gavene på julaften, trengte han litt assistanse for å få av seg klærne. Jeg var kanskje litt for grundig :) Ihvertfall endte det med at han tok meg bakfra med buksene på knærne og frakken åpen. Han hadde ikke rukket å få av seg lua og skjegget en gang.

Riktignok er jeg gift med ham, men det var nok flere i forsamlingen som lurte på hvorfor vi hadde brukt så lang tid. Det gjorde ikke søsteren min, som tipset meg om at det var en avslørende flekk nederst på skjørtet.

:ler:

Skrevet

Fantastisk glad-historie!

Slikt krydrer ekteskapet på en flott måte.

Skrevet
....Ok.

:ler: Tenkte det samme!

Men for all del - julepuling er sikkert fint det! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...