mari4ever Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 (endret) prøver da å sende mail til strawberrynet; angående en bestilling, som jeg vil slette. går ikke ann å sende fra hotmailen min? kommer bare opp feil melding irriterende. går bare ann å sende fra et microsoft office mail program, som jeg ikke har registrert en mail adresse på, og som jeg ikke får til.. eller er det noe jeg ikke har installert på pcen min? super takknemlig for svar! E-post adresse fjernet. KGs regler. - lillesky (mod) Endret 28. desember 2009 av lillesky
pittie Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 "Hvis du har mottatt en melding i innboksen din med overskriften "Retur" eller "Ikke levert", har beskjeden din ikke nådd mottaker. Dette kan skyldes to ting 1. Du kan ha skrevet feil e-postadresse. Vennligst sjekk våre e-postadresser på "Kontakt oss"-siden og forsøk igjen. 2. Dine e-postinnstillinger kan hindre deg i å sende e-poster til utlandet. Visse e-postleverandører hindrer at noen e-poster sendes til utlandet. Vennligst kontakt din e-postleverandør for flere detaljer."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå