Gjest brutal_mann Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Av og til går en forbi, eller blir passert av, kvinner som er betydelig mye penere enn gjennomsnittet. Kvinner med mer eller mindre perfekt hud, hvite tenner, friskt og sunt hår, klare skinnende øyne og kurver som får en mann til å kaste lange blikk. Hvordan er det å være en av disse perfekte kvinnene? Hvordan er det å vite at en kan få hvilken mann en vil? Hvordan er det å vite at en vil få mye rett i hendene rett og slett fordi en en ekstremt pen? Hvordan er det å få oppmerksomhet over alt en går og ferdes? Regner med vi har noen lesere på dette forumet som kan svare
gbnj Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Av og til går en forbi, eller blir passert av, kvinner som er betydelig mye penere enn gjennomsnittet. Kvinner med mer eller mindre perfekt hud, hvite tenner, friskt og sunt hår, klare skinnende øyne og kurver som får en mann til å kaste lange blikk. Hvordan er det å være en av disse perfekte kvinnene? Hvordan er det å vite at en kan få hvilken mann en vil? Hvordan er det å vite at en vil få mye rett i hendene rett og slett fordi en en ekstremt pen? Hvordan er det å få oppmerksomhet over alt en går og ferdes? Regner med vi har noen lesere på dette forumet som kan svare De som er perfekte er nok ikke klar over det, det er kun de litt over middels som tror de er noe, da de er de eneste menn tror de har kjangs på.
Gjest AAG Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 De som er perfekte er nok ikke klar over det, det er kun de litt over middels som tror de er noe, da de er de eneste menn tror de har kjangs på. HOOOOOST! Tror de fleste er klar over det jo! - VELDIG klar over det
Gjest brutal_mann Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 De som er perfekte er nok ikke klar over det, det er kun de litt over middels som tror de er noe, da de er de eneste menn tror de har kjangs på. Mye derfor jeg lurer på hvordan det er å være langt over snittet pen.
Gjest brutal_mann Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 HOOOOOST! Tror de fleste er klar over det jo! - VELDIG klar over det Det kan nok hende. Men på hvilken måte er de klar over de? I en hoven måte, eller på en brydd måte? Samfunnet har jo et elsk/hat forhold til vakkre kvinner. Hvordan opplever de vakre det? Kan de vakre vennligst gi ett innblikk?
Pjukset Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Av og til går en forbi, eller blir passert av, kvinner som er betydelig mye penere enn gjennomsnittet. Kvinner med mer eller mindre perfekt hud, hvite tenner, friskt og sunt hår, klare skinnende øyne og kurver som får en mann til å kaste lange blikk. Hvordan er det å være en av disse perfekte kvinnene? Hvordan er det å vite at en kan få hvilken mann en vil? Hvordan er det å vite at en vil få mye rett i hendene rett og slett fordi en en ekstremt pen? Hvordan er det å få oppmerksomhet over alt en går og ferdes? Regner med vi har noen lesere på dette forumet som kan svare Ingen er perfekte selv om noen kanskje her et "feilfritt" utseende. Vi har alle våre demoner og usikkerheter uansett. Man kan ikke automatisk få hvilken mann man vil selv om man er aldri så slående vakker, personlighet og kjemi gjelder for alle.
Gjest brutal_mann Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 Ingen er perfekte selv om noen kanskje her et "feilfritt" utseende. Vi har alle våre demoner og usikkerheter uansett. Man kan ikke automatisk få hvilken mann man vil selv om man er aldri så slående vakker, personlighet og kjemi gjelder for alle. Nei, noen rigide homser finnes jo alltid
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #8 Skrevet 28. desember 2009 Ei venninne av meg er ei slik jente. Utseendemessig er hun perfekt, hun har bra kropp, langt flott hår, plettfri hud og hvite tenner. Jeg er mer middels på skalaen, men når vi er ute på byen er det ofte jeg som blir sjekka opp, mens hun bare blir beglodd av siklende mannfolk som står langs veggene. Tror mange har et inntrykk av at hun er litt uoppnåelig, og derfor ikke gidder å anstrenge seg med henne. Har ofte hørt henne klage og skulle ønske hun var mer som meg, fordi jeg får så god kontakt med gutta på byen. Tror hun rett og slett ikke vet selv hvor nydelig hun er. Og en del av de gutta jeg har etter meg på byen kunne hvem som helst fått gratis!! Må legge til at venninnen min er ganske sjenert, så kan også være litt derfor. Hun kan virke litt "kald" for folk som ikke kjenner henne, og er ikke den som tar først kontakt. Mens jeg snakker høl i hue på alle og enhver som vil høre på. Bare så synd at mannfolk kun ser det vakre ytre hennes, og ikke det vakre indre...
gbnj Skrevet 28. desember 2009 #9 Skrevet 28. desember 2009 (endret) HOOOOOST! Tror de fleste er klar over det jo! - VELDIG klar over det Ikke de perfekte(NB! de er veldig sjeldne!) Endret 28. desember 2009 av gbnj
Pjukset Skrevet 28. desember 2009 #10 Skrevet 28. desember 2009 Nei, noen rigide homser finnes jo alltid Ikke alle er så slett som deg, brutal mann.
gbnj Skrevet 28. desember 2009 #11 Skrevet 28. desember 2009 Ingen er perfekte selv om noen kanskje her et "feilfritt" utseende. Vi har alle våre demoner og usikkerheter uansett. Man kan ikke automatisk få hvilken mann man vil selv om man er aldri så slående vakker, personlighet og kjemi gjelder for alle.Det er ikke mange som er perfekte!
Pjukset Skrevet 28. desember 2009 #12 Skrevet 28. desember 2009 Det er ikke mange som er perfekte! Ingen er perfekte.
gbnj Skrevet 28. desember 2009 #13 Skrevet 28. desember 2009 Ei venninne av meg er ei slik jente. Utseendemessig er hun perfekt, hun har bra kropp, langt flott hår, plettfri hud og hvite tenner. Jeg er mer middels på skalaen, men når vi er ute på byen er det ofte jeg som blir sjekka opp, mens hun bare blir beglodd av siklende mannfolk som står langs veggene. Tror mange har et inntrykk av at hun er litt uoppnåelig, og derfor ikke gidder å anstrenge seg med henne. Har ofte hørt henne klage og skulle ønske hun var mer som meg, fordi jeg får så god kontakt med gutta på byen. Tror hun rett og slett ikke vet selv hvor nydelig hun er. Og en del av de gutta jeg har etter meg på byen kunne hvem som helst fått gratis!! Må legge til at venninnen min er ganske sjenert, så kan også være litt derfor. Hun kan virke litt "kald" for folk som ikke kjenner henne, og er ikke den som tar først kontakt. Mens jeg snakker høl i hue på alle og enhver som vil høre på. Bare så synd at mannfolk kun ser det vakre ytre hennes, og ikke det vakre indre... Hvor høy er hun?
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #14 Skrevet 28. desember 2009 Hvor høy er hun? Ikke helt sikker, hun er rundt 170 kan jeg tenke meg? Jeg er 165, og hun er litt høyere enn meg ihvertfall.
aline Skrevet 28. desember 2009 #15 Skrevet 28. desember 2009 det ER vel egentlig sjelden slik at man kan få hvem man vil kun pga hovrdan man ser ut, er det vel? Jeg nekter å tro at alle menn er så overfladiske at det KUN er utseendet som teller, for selv om det helt sikkert finnes mange flotte, smarte og interessante, vakre mennesker, så er det jo ikke det som spørres om her. Jeg har en kamerat som er over gjennomsnittet vakker, han er av typen man ville tro "kan få hvem man vil", og han vet han er vakker (jobber som modell ved siden av mange andre ting). Han vet likevel at det ikke betyr at han kan få hvem han vil, ikke alle faller for ham, til tross for at jeg ikke kan fatte at ikke alle faller for utseendet hans. Alle har forskjellige preferanser og forskjellige ting som klaffer, også på utseendet. Og uansett utseendet, så har personlighet mye å si for at det skal bli match mellom to personer. Mulig menn er enklere, og synes ett vakkert utseende veier opp for manglende personkjemi altså.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #16 Skrevet 28. desember 2009 Mulig menn er enklere, og synes ett vakkert utseende veier opp for manglende personkjemi altså. Ja, det er min oppfatning. Hvis en kjekk mann er teit/slem/fæl inni seg blir han mye mindre attraktiv i mine øyne. Men gutta setter ikke dette i sammenheng. Er ei dame fin, så er hun fin og de sikler og følger etter. Hvis jeg har stasha meg ordentlig opp kan jeg få nesten hvem som helst av menn på en fest. Men for meg blir det for overflatisk å bare bli tiltrukket av utseendet. Jeg vil ha en kjæreste som liker meg også til hverdags, uten sminke og stash. Det morsomme er også når gutter velger seg ei berte med masse sminke og fine klær og så klager på at hun bruker lang tid på badet...
snusmumriken Skrevet 28. desember 2009 #17 Skrevet 28. desember 2009 enig med deg over. jeg anser ikke meg selv som av "perfekt utseende" men når jeg har på penklær som jeg gjerne har på byen, bir jeg skjekka opp temmelig mye, får en del blikk på gata og for den saks skyld.... Men det gjør egentlig ingen forskjell. Jeg får overhodet ikke hvem jeg vil (kjærstewhise), jeg blir dumpa, såra, tror overhodet ikke jeg er noe lykkeligere enn noen av medium utseende. Selvom gutter kan virke irriterende overfladiske noen ganger, er det personligheten som teller mest at the end of the day
Gjest brutal_mann Skrevet 28. desember 2009 #18 Skrevet 28. desember 2009 Ingen er perfekte. Jo, i denne tråden så er de det Huska at det vi kaller perfekt er det vi ser i det en vakker kvinne går forbi
Gjest Gjest_Oz Skrevet 28. desember 2009 #19 Skrevet 28. desember 2009 Tror det er veldig ulikt hvordan man oppfatter det. Som nevnt over er det ofte sånn at jeg bare blir "sett på" på byen, mens mange ikke tør å ta kontakt. Det kan være slitsomt å bli lagt merke til overalt, men det er jo noe man blir vant til etterhvert. Jeg opplever ofte at jeg ikke blir tatt på alvor, at jeg blir sett på litt som en liten dukke som bare skal være stille og nikke. Og det er selvfølgelig ikke sånn at man kan få hvilken mann man har lyst på bare fordi man er pen. Du kan få sex med ganske mange, men lenger enn det kommer man ikke uten kjemi.
Gjest brutal_mann Skrevet 28. desember 2009 #20 Skrevet 28. desember 2009 Ei venninne av meg er ei slik jente. Utseendemessig er hun perfekt, hun har bra kropp, langt flott hår, plettfri hud og hvite tenner. Jeg er mer middels på skalaen, men når vi er ute på byen er det ofte jeg som blir sjekka opp, mens hun bare blir beglodd av siklende mannfolk som står langs veggene. Tror mange har et inntrykk av at hun er litt uoppnåelig, og derfor ikke gidder å anstrenge seg med henne. Har ofte hørt henne klage og skulle ønske hun var mer som meg, fordi jeg får så god kontakt med gutta på byen. Tror hun rett og slett ikke vet selv hvor nydelig hun er. Og en del av de gutta jeg har etter meg på byen kunne hvem som helst fått gratis!! Må legge til at venninnen min er ganske sjenert, så kan også være litt derfor. Hun kan virke litt "kald" for folk som ikke kjenner henne, og er ikke den som tar først kontakt. Mens jeg snakker høl i hue på alle og enhver som vil høre på. Bare så synd at mannfolk kun ser det vakre ytre hennes, og ikke det vakre indre... Hadde vert spennnede å få henne betraktninger på livet og det å være meget pen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå