Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til hvordan man bevarer gnisten i forholdet? :kline:

Vil beholde kjæresten min så lenge som mulig :bryllup:

Videoannonse
Annonse
Gjest MikeWaters
Skrevet
Tips til hvordan man bevarer gnisten i forholdet? :kline:

Vil beholde kjæresten min så lenge som mulig :bryllup:

Dyrk likheten og aksepter forskjellene. Sank opplevelser sammen og snakk MYE om alt, både positive og negative ting, gjerne før de oppstår.

Ha mye nærkontakt - og vær åpen, leken, nysgjerrig og i bevegelse :)

Skrevet

Lær forskjellen på hva som er viktig, og hva som kan "overses".

Alt bør ikke være en kampsak, av og til er det viktigere å ha det bra enn å ha rett. :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Prioriter puling. Tv er ikke så viktig som folk tror, mens puling er mye viktigere enn hva folk tror.

Skrevet

God kommunikasjon. Den dagen jeg er redd for å ta opp noe med mannen er den dagen forholdet skranter for min del.

Og regelmessig sex. :fnise: Ta en tur på Kondomeriet sammen - det kan gjøre underverker. :sengekos:

Gjest Purple Haze
Skrevet
Dyrk likheten og aksepter forskjellene. Sank opplevelser sammen og snakk MYE om alt, både positive og negative ting, gjerne før de oppstår.

Ha mye nærkontakt - og vær åpen, leken, nysgjerrig og i bevegelse :)

Mike Waters har som vanlig mye klokt å komme med. Kort og godt oppsummert, syns jeg :)

Kommunikasjon er nøkkelen til et godt forhold.

Skrevet

Som en kompis av meg sa en gang: "Vær mye sammen og mye fra hverandre." Altså - man trenger tid sammen og virkelig være sammen, prate og gjøre ting sammen og skape minner sammen, og så trenger man tid helt borte fra hverandre og få inntrykk og impulser som man kan ha som egne minner og dele dem med partneren.

Hils alltid like hyggelig på hverandre som på en venn. Legg dere aldri som uvenner. Ta hensyn til hverandre og aksepter hverandres ulikheter. Stå sammen mot resten av verden, ta opp ting på tomannshånd og ikke krangle offentlig.

Flørt med hverandre. Pynt dere for hverandre. Fortell den andre hva den betyr for deg. Ha hverdager og festdager, sett pris på begge deler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...