Gjest gjeste_studenten Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 De fleste yngre menn har seksuelle fantasier om å forføre og tilfredsstille en dame som har noen år mer erfaring enn dem selv. Dette går ofte under MILF begrepet og er vel noe de fleste kjenner til. Jeg er 24 år og kjenner selv denne tiltrekningen mot voksne kvinner. Personlig syns jeg det er helt naturlig og har også fått oppleve elskov med slike kvinner. Erfaringene er udelt fantastisk positive. Er det noen andre her inne som har synspunkter/erfaringer med dette? Interessant å høre både kvinner og menn sine erfaringer!
Gjest gjest_mann Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 De fleste yngre menn har seksuelle fantasier om å forføre og tilfredsstille en dame som har noen år mer erfaring enn dem selv. Hvor i all verden har du dette fra? En meget dristig og bombastisk påstand. Jeg har aldri hatt noen slik fantasi, og jeg vil tro det ikke er noe mer vanlig enn andre fetisher...
Gjest gjeste_studenten Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Hvor i all verden har du dette fra? En meget dristig og bombastisk påstand. Jeg har aldri hatt noen slik fantasi, og jeg vil tro det ikke er noe mer vanlig enn andre fetisher... Enig, var nok litt rask på avtrekkeren der. "Mange" passer nok bedre enn "De fleste..."
Gjest Leken Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Er MILF og synes det er udelt positivt å ha et par unggutter på sexuelle opplevelser listen. De er jo så ivrige etter å lære og oppleve nye ting.
Tempus Fugit Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Har selv hatt sex med en MILF og det ga meg noen nye opplevelser og mange gode stunder, og ja, det var/er en fantasi for meg. Så lenge partene er klar for det er det nok en god opplevelse.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Da jeg var i starten på 20-årene hadde jeg ei dame på 35 år som elskerinne. Hun hadde to barn, og en mann som var mye vekke. Det var helt topp, hun var deilig og jeg lærte mye gøy av henne. Vi dro til og med på en syden-tur sammen. Det er artig å tenke tilbake på nå gitt. Hadde flere kortere forhold med damer som var endel eldre enn meg, det er helt topp.
Gjest kvinne34 Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 Da jeg var i starten på 20-årene hadde jeg ei dame på 35 år som elskerinne. Hun hadde to barn, og en mann som var mye vekke. Det var helt topp, hun var deilig og jeg lærte mye gøy av henne. Vi dro til og med på en syden-tur sammen. Det er artig å tenke tilbake på nå gitt. Hadde flere kortere forhold med damer som var endel eldre enn meg, det er helt topp. oj, jeg er 34 år, er jeg en MILF??
Gjest Armule Skrevet 28. desember 2009 #8 Skrevet 28. desember 2009 De fleste yngre menn har seksuelle fantasier om å forføre og tilfredsstille en dame som har noen år mer erfaring enn dem selv. Dette går ofte under MILF begrepe oj, jeg er 34 år, er jeg en MILF?? MILF har da ingenting med eldre damer eller erfaring å gjøre. Det betyr helt enkelt "Mother I'd like to fuck", en som har en unge m.a.o. Så om du har barn og er kvinne, og helst veldig attraktiv. Da er du MILF.
Gjest KateW Skrevet 28. desember 2009 #9 Skrevet 28. desember 2009 (endret) Takk Arnøy, jeg skulle til å si det at for å være MILF, så må man være mor. Er man bestemor er man GILF. Jeg, for eksempel, er BELF. Babe Everbody Would Like to Fuck Endret 28. desember 2009 av KateW 1
Gjest Armule Skrevet 28. desember 2009 #10 Skrevet 28. desember 2009 (endret) Jeg, for eksempel, er BELF. Babe Everbody Would Like to Fuck Hehehe, niceone! Tror jeg låner den jeg Endret 28. desember 2009 av Arnøy
Gjest KateW Skrevet 28. desember 2009 #11 Skrevet 28. desember 2009 Kult, jeg har ikke copyrighta den enda, så det er greit:)
Gjest Armule Skrevet 28. desember 2009 #13 Skrevet 28. desember 2009 Blir jeg Filf jeg da? Oh yes! (med forbehold om at du er pappa, da ;P)
Olive Skrevet 28. desember 2009 #14 Skrevet 28. desember 2009 *Melder seg som BELF* Må vel også innrømme at jeg har en tendens til å trekke mot eldre menn, hvorvidt de har unger eller ikke spiller fint liten rolle. 1
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #15 Skrevet 28. desember 2009 Jeg er MILF og jeg hadde ikke drømt om å ta i en guttunge på under 40 år! Fuglehunder er ikke min greie!
Gjest MikeWaters Skrevet 28. desember 2009 #16 Skrevet 28. desember 2009 Oh yes! (med forbehold om at du er pappa, da ;P) Det er jeg
Gjest Eurodice Skrevet 28. desember 2009 #17 Skrevet 28. desember 2009 MILF har da ingenting med eldre damer eller erfaring å gjøre. Det betyr helt enkelt "Mother I'd like to fuck", en som har en unge m.a.o. Så om du har barn og er kvinne, og helst veldig attraktiv. Da er du MILF. Jeg skjønner jeg har misforstått dette med MILF jeg, da. Jeg trodde det betydde at unge gutter/menn ble tiltrukket av damer på opptil alder med deres mor.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #18 Skrevet 28. desember 2009 Jeg skjønner jeg har misforstått dette med MILF jeg, da. Jeg trodde det betydde at unge gutter/menn ble tiltrukket av damer på opptil alder med deres mor. Du har helt rett, det er akkurat det det betyr. En 20 år gammel jente som har barn vil aldri være en MILF; da har man misforstått helt.
Gjest Armule Skrevet 28. desember 2009 #19 Skrevet 28. desember 2009 Du har helt rett, det er akkurat det det betyr. En 20 år gammel jente som har barn vil aldri være en MILF; da har man misforstått helt. Vel, akronymet tilsier vel at det har noe med en mor å gjøre - eller hva? Tradisjonelt sett er det jo snakk om eldre kvinner med barn, men ei på 20 med unge er like mye MILF som ei på 40 med unge (om man har lyst til å pule dem, da)
Gjest Armule Skrevet 28. desember 2009 #20 Skrevet 28. desember 2009 Jeg skjønner jeg har misforstått dette med MILF jeg, da. Jeg trodde det betydde at unge gutter/menn ble tiltrukket av damer på opptil alder med deres mor. Det tok faktisk ei stund før jeg skjønte det selv Trur jeg hørte det første gang i American Pie-filmene om Stiflers mom og trudde jo også at det var fordi hun var mye eldre! Hehe :D Det er ikke lett i jungelen av begreper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå