kimmi Skrevet 27. august 2003 #1 Skrevet 27. august 2003 ah, jeg er i tvil og litt småstressa på musikken til festen vår... lurer veldig på hva jeg skal gjøre. har ikke så mye å rutte med, men ønsker skikkelig musikk. har vært i kontakt med et storband, men de tar ca 10 000... og det er iallefall 4000 mer enn vi hadde håpet. bor i østfold, noen som har noen tips? :-? please....
cappocino Skrevet 27. august 2003 #2 Skrevet 27. august 2003 Har dere tenkt på DJ? Har en som er veldig flink, spiller alt av musikk. Pris tør jeg ikke å si men tror ca 5000,- ?
Montezuma Skrevet 27. august 2003 #3 Skrevet 27. august 2003 Ta kontakt med hotellene i området og spør om de har noen de pleier å bruke!
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2003 #4 Skrevet 2. september 2003 Var i bryllup på Grefsenkollen restaurant i Oslo nå på lørdag den 30.08 hvor det var et topp enmannsorkester! Han sang meget bra og spilte gitar. På de fleste av sangene hadde han musikk bak som komp. Han fungerte som DJ også. Dette ble skikkelig stemning av og fullt på dansegulvet nesten hele kvelden! Det er ikke så lang vei fra Oslo til Østfold så hvis han er interessert i jobber tar han vel turen ut til dere også? Jeg har ikke telefonnummer eller noe sånt noe, men jeg regner med at Grefsenkollen restaurant vet hvordan han kan kontaktes. Tror han tok kroner 4.000,- for bryllupet på lørdag. Uansett lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå