Gjest Gjest_lundefugl_* Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 har dere som har vært utro klart å holdt det skjult lenge før du fortelte det/det kom ut? og har du noen gang klart å holdt det så godt skjult at kjæresten din aldri fant det ut? altså gådt med innstillingen om at dette skal aldri komme ut
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Sannheten kommer alltid frem for en dag.
Gjest Gjest_lundefugl_* Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 ja men tenker om man har klart å holdt det skjult i 1 år, om det er "vits" i å fortelle noe da? evt, hvor lenge har dere drøyet med å fortelle noe? snakk om one night stand på byen, ikke noe over lengre tid opplegg.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 ja men tenker om man har klart å holdt det skjult i 1 år, om det er "vits" i å fortelle noe da? evt, hvor lenge har dere drøyet med å fortelle noe? snakk om one night stand på byen, ikke noe over lengre tid opplegg. For å være helt ærlig, om du har hatt en one nights stand på byen, og det hele er ganske kjapt over og ut, det er ingen sjanse for at det skjer igjen, så hadde jeg ikke sagt det! De sier at en person har rett til å velge hvem han eller hun vil være sammen med, blant annet kan de selvsagt velge bort den utro parten, ikke sant. Men jeg er ikke enig i det. Om jeg er den eneste kilden som kan berette om utroskapen, så holder jeg kjeft til evighetens tid, og gjør det aldri igjen. Håper at partner aldri finner ut av det, og bruker resten av forholdet på å være i så balanse så mulig så vi har det best sammen..
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 For å være helt ærlig, om du har hatt en one nights stand på byen, og det hele er ganske kjapt over og ut, det er ingen sjanse for at det skjer igjen, så hadde jeg ikke sagt det! De sier at en person har rett til å velge hvem han eller hun vil være sammen med, blant annet kan de selvsagt velge bort den utro parten, ikke sant. Men jeg er ikke enig i det. Om jeg er den eneste kilden som kan berette om utroskapen, så holder jeg kjeft til evighetens tid, og gjør det aldri igjen. Håper at partner aldri finner ut av det, og bruker resten av forholdet på å være i så balanse så mulig så vi har det best sammen.. jeg er uenig i dette. om man har vært utro er tillitten brutt, og forholdet blir aldri det samme igjen!
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Utroskap trenger ikke nødvendigvis å bli oppdaget. Har selv vært utro over flere år. Det er tilbakelagt, og ikke noe jeg er stolt over. Mange årsaker lå bak det, men poenget mitt er at sannheten ikke alltid kommer for en dag....
Wildy Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 (endret) Er av den mening at med mindre man har atalt åpent forhold, så er forholdet over den dagen den ene parten velger å være utro.Utroskap er noe av det verste svik man kan gjøre mot partneren sin. Kjenne et par hvor det for et par år siden kom for en dag at han hadde vært utro i nesten ti år. Jevnlige møter og reiser, samme dame, i ti år! Det ble avslørt da de ble "uforsiktige", og begynte å treffes ute, spise middag etc og ble sett av venner. Hjemme hadde han da altså kone og små barn, forholdet hadde begynte før de fikk barn. For min del blir slikt nesten grotesk, kan ikke fatte hvordan noen kan leve et slikt dobbeltliv. Det endte med skilsmisse, og i dag er han single helgepappa som angrer... blæh..... kan ikke si jeg har så mye til overs for han, nei. Endret 28. desember 2009 av Wildy
Gjest Gjest_kvinne_* Skrevet 28. desember 2009 #8 Skrevet 28. desember 2009 For å være helt ærlig, om du har hatt en one nights stand på byen, og det hele er ganske kjapt over og ut, det er ingen sjanse for at det skjer igjen, så hadde jeg ikke sagt det! De sier at en person har rett til å velge hvem han eller hun vil være sammen med, blant annet kan de selvsagt velge bort den utro parten, ikke sant. Men jeg er ikke enig i det. Om jeg er den eneste kilden som kan berette om utroskapen, så holder jeg kjeft til evighetens tid, og gjør det aldri igjen. Håper at partner aldri finner ut av det, og bruker resten av forholdet på å være i så balanse så mulig så vi har det best sammen.. Helt enig ! Dersom man har et ons og angrer skikkelig (vil aldri skje igjen), så hold kjeft og legg innsatsen i forholdet. Skulle det derimot være noe som stadig gjentok seg er vel problemstillingen uaktuell...en som ikke angrer, men gjør igjen og igjen har neppe noen intensjon om å fortelle.
Gjest Niks Skrevet 28. desember 2009 #9 Skrevet 28. desember 2009 Sannheten kommer alltid frem for en dag. Nope, det gjør den slett ikke. Hilsen mann
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #10 Skrevet 29. desember 2009 har dere som har vært utro klart å holdt det skjult lenge før du fortelte det/det kom ut? og har du noen gang klart å holdt det så godt skjult at kjæresten din aldri fant det ut? altså gådt med innstillingen om at dette skal aldri komme ut
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #11 Skrevet 29. desember 2009 Nope, det gjør den slett ikke. Hilsen mann Jo, det gjør den, før eller siden gjør den alltid det. Alltid noen som får vite.
Gjest nonne Skrevet 29. desember 2009 #12 Skrevet 29. desember 2009 har dere som har vært utro klart å holdt det skjult lenge før du fortelte det/det kom ut? og har du noen gang klart å holdt det så godt skjult at kjæresten din aldri fant det ut? altså gådt med innstillingen om at dette skal aldri komme ut Ja. Det er bare å late om intet har skjedd. Og ferdig med det. Hvorfor skade den andre hvis man selv har dummet seg ut. Med hilsen en med den rette innstillingen, men som ikke vil gjenta DET.
Gjest brutal_mann Skrevet 29. desember 2009 #13 Skrevet 29. desember 2009 har dere som har vært utro klart å holdt det skjult lenge før du fortelte det/det kom ut? og har du noen gang klart å holdt det så godt skjult at kjæresten din aldri fant det ut? altså gådt med innstillingen om at dette skal aldri komme ut Som regel vet alle bedradde partnere at noe foregår. Så er det opp til den enkelte å bestemme om en virkelig vil vite.Men som den som bedrar så børen være såpass respektfull at en bedrar på riktig måte. Det vil si at en er såpass diskret at det er lett for den bedratte å feie vekk alle misstanker. Slik haringen av de utro damene jeg har feid over blitt avslørt. Unntatt hun som bare måtte tråkke på sin mann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå