Gå til innhold

Overanalyserer jeg jenta?

Anbefalte innlegg

Gjest mannenigata
Skrevet

Hei!

Jeg har nettopp blitt kjent med ei jente, og vi har funnet tonen utrolig godt, vært på noen dater der vi også har vært hjemme hos henne.

Hun har en baby og jeg er godt klar over hva det innebærer av ansvar for min del om jeg nå skal bli sammen med henne.. problemet er dette:

Hun sier hun er kjempeforelsket i meg, og begynner lett å snakke om "framtiden" vi evnt kan få og så videre, og det er utrolig godt å høre på, da jeg er snart i 30år alderen og vil "slå meg til ro" Jeg også er forelsket, men er kanskje litt skremt av hennes ja.. overveldende måte å se oss på? vi er ikke sammen enda, og har heller ikke hatt sex, da jeg liker å ta meg tid til å bli kjent med jenta(kvinnen om dere vil heller høre det ordet;))

Jeg lurer på om hennes "tilstand" er helt normalt og ikke er overveldende preget av hennes livssituasjon der hun har en baby og som også skal søke på skole på samme plass som meg om 1år.

Så kan jeg bare ta det med ro? eller bør jeg snakke med henne om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter det du skriver, og at hun har et barn regner jeg med at hun ikke bare er ute etter en flørt. Hun vil nok bare vite hvor du står.

Hvis du syns det går litt fort frem, kan du jo evt fortelle henne dette.

Skrevet
Etter det du skriver, og at hun har et barn regner jeg med at hun ikke bare er ute etter en flørt. Hun vil nok bare vite hvor du står.

Hvis du syns det går litt fort frem, kan du jo evt fortelle henne dette.

okey, tusen takk for det =) På en måte synes jeg hun går litt fort fram med lovordene, da de strømmer ut av a :P kanskje det er forelskelsen som har tatt over?

Jeg har iafall lært å behærske meg selv når jeg er forelsket, men det er vel et nødvendig "onde" for oss gutta, for å ikke miste "fisken" :P

Skrevet
Hei!

Jeg har nettopp blitt kjent med ei jente, og vi har funnet tonen utrolig godt, vært på noen dater der vi også har vært hjemme hos henne.

Hun har en baby og jeg er godt klar over hva det innebærer av ansvar for min del om jeg nå skal bli sammen med henne.. problemet er dette:

Hun sier hun er kjempeforelsket i meg, og begynner lett å snakke om "framtiden" vi evnt kan få og så videre, og det er utrolig godt å høre på, da jeg er snart i 30år alderen og vil "slå meg til ro" Jeg også er forelsket, men er kanskje litt skremt av hennes ja.. overveldende måte å se oss på? vi er ikke sammen enda, og har heller ikke hatt sex, da jeg liker å ta meg tid til å bli kjent med jenta(kvinnen om dere vil heller høre det ordet;))

Jeg lurer på om hennes "tilstand" er helt normalt og ikke er overveldende preget av hennes livssituasjon der hun har en baby og som også skal søke på skole på samme plass som meg om 1år.

Så kan jeg bare ta det med ro? eller bør jeg snakke med henne om dette?

Si det som det er, at du synes at hun går for fort frem. Personlig synes jeg det er en uting å snakke om "fremtid" før man har vært sammen i en del måneder.

Skrevet

Jeg synes du helt klart burde kunne si ifra, hvis det blir for mye/går for fort. Jeg sa ifrå til min kjæreste, når han begynte å snakke om barn og giftemål en gang i fremtiden med meg, at jeg synes det ble litt mye, og at heller ville "leve i nuet".

Hun liker deg helt sikkert veldig godt, men blir kanskje litt for ivrig? Da er det lov å si ifra!:)

Skrevet
okey, tusen takk for det =) På en måte synes jeg hun går litt fort fram med lovordene, da de strømmer ut av a :P kanskje det er forelskelsen som har tatt over?

Jeg har iafall lært å behærske meg selv når jeg er forelsket, men det er vel et nødvendig "onde" for oss gutta, for å ikke miste "fisken" :P

Litt off topic her, men jeg forstår meg ikke på det jeg, hvorfor skal man ikke kunne vise hva man føler, men heller være behersket?

Jeg tror hun får god magefølelse av hva hun ser i deg og en eventuell fremtid med deg. Behersker seg ikke, men viser hva hun føler og ønsker å være inkluderende, slik at du skal føle deg trygg på henne.

Skrevet

Jeg synes ikke at det er turnoff med komplimenter, tror tvert imot det ville hjulpet på å holde meg på kroken. Men for all del; en bryllupstale etter 2.daten hadde nok vært litt overveldende.

Skrevet

Jeg tror jenta di er åpen og ærlig, og at hun ikke er dreven i å spille noe spill.

Hun tenker nok at hun vil være med deg til døden, hun leker ikke. Og hun tør å si det.

Hun vet at ting kan skjære seg, men hun tar sjansen og hopper i det uten forbehold.

Mitt råd: Ta imot henne med åpne armer, kyss henne kjærlig på munnen og gi henne blomster. Fortsett med det de neste 70 år. Du vil like det.

Skrevet
Jeg tror jenta di er åpen og ærlig, og at hun ikke er dreven i å spille noe spill.

Hun tenker nok at hun vil være med deg til døden, hun leker ikke. Og hun tør å si det.

Hun vet at ting kan skjære seg, men hun tar sjansen og hopper i det uten forbehold.

Mitt råd: Ta imot henne med åpne armer, kyss henne kjærlig på munnen og gi henne blomster. Fortsett med det de neste 70 år. Du vil like det.

En mann som har skjønt det :yvonne:

Skrevet

Ja det har han.. men gjester

om menn "gir" for mye i starten av datinga har ihvertfall jenter en tendens til å falle ifra, da de liker å se på mannen sin som "alpha" male, noe jeg personlig har erfart fra begge sidene

men i denne situasjonen der hun åpenbart liker meg veldig, tror jeg nok det er greit å gjengjelde ordene, fordi.. de er jo der for meg også =)

Gjest Gjest_Christoffer_*
Skrevet

Hun sier hun er kjempeforelsket i meg, og begynner lett å snakke om "framtiden" vi evnt kan få og så videre.

Dere har ikke engang hatt sex, og hun babler om fremtiden? Skaff deg en mer sexy dame...høres lite kult ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...