Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk et elektrisk apparat til jul som jeg ikke har bruk for.

Ser at de har dette produktet på flere av de store kjedene, er det samme hvor jeg spør om å få bytte den ,eller MÅ jeg spørre giveren hvor den er kjøpt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen er strenge og andre ikke. Vil tro at i disse juletider er de kanskje litt mer slepphendte med kvitteringa så lenge de har produktet i butikken.

Jeg ville prøvd å bytte i butikken før jeg spurte giveren. Bare fortell at du fikk denne i gave uten byttelapp/ kvittering, og spør om du kan få byttet den likevel? Hvis du sier at du ikke vet hvor den er kjøpt, kan det være at de ikke vil bytte, men det aner jeg ikke. Skulle egentlig tro det burde være greit så lenge de har den på lager.

Skrevet

Jeg spør alltid giveren hvor den er kjøpt. Enklere synes jeg.

Skrevet

Jeg ville spurt giveren først, ettersom det er i disse dagene at alle butikker er ganske obs på mennesker som kommer med byttevarer uten kvittering, det er et paradis for de som har stjålet varer før jul og som nå vil bytte, uten kvittering såklart!

Så ville spurt giveren!

Skrevet

Takk for svar :) Varen er forresten for stor til at den skulle være stjålet ;)

Grunnen til at jeg ikke har bruk for det er at jeg har ett akkurat likt fra før

Skrevet
Takk for svar :) Varen er forresten for stor til at den skulle være stjålet ;)

Grunnen til at jeg ikke har bruk for det er at jeg har ett akkurat likt fra før

Jeg vet om stooore TV-er som har blitt stjålet fra butikker, så det argumentet holder ikke vann. ;)

Men jeg ville nok spurt giveren. Om du har et fra før så må det jo være i orden at du bytter til noe mer nyttig!

Skrevet

Hvis Elkjøp har varen, så får du byttet den der uten kvittering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...