Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #21 Skrevet 29. desember 2009 (endret) Han vil ikke bli raskere med årene ...det blir ikke bedre , heller verre med årene - når han er så " treg " nå i den alderen - tungpult som jeg kaller det . Så her må du foreta et valg - om du vil fortsette å slite med dette problemet resten av livet ditt - eller finne deg en som kommer mer normalt fort ? Jeg hadde valgt det siste alternativet : ) Noe jeg også har gjordt tidligere med x - kjærester . Man vil jo tross alt ha et problemfritt sexliv selv også , derfor gjorde jeg det .Av og til må man være " litt egoist " for å få det slik man ønsker å ha det her i livet , desverre ! Hilsen ww Dette har etter all sannsynlighet med desensitiveting på grunn av for hard, rask og repetetiv onani å gjøre og kan greit endres ved omlegging av onanivaner. Du gir altså råd til folk om å dumpe kjæresten på grunn av ting som lett kunne vært endret med enkle seksualkunnskaper. Jeg håper du er stolt av deg selv. Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 30. desember 2009 av Skya
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #22 Skrevet 29. desember 2009 Be ham endre onanivaner. Han bør begynne å onanere svært forsiktig og sakte og han bør bruke andre bevegelser enn han har pleid å gjøre. I begynnelsen vil han da knapt kjenne noen ting og nesten ikke klare å holde den stiv. Men, hvis han forsetter å gjøre dette flere ganger vil han etter hvert begynne å bli skikkelig kåt av dette også. Da vil gijen hardere stimuli som under ette samleie få ham til å komme mye fortere. Det kan også være en fordel om dere har noen sesjoner hvor du stimulere ham tilsvarende sakte og hjelper å massere og løse opp spenninger i underlivet. Du bør også prøve å få i ham mye fiskeolje. Det øker sjansen for å få orgasme betraktelig.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #23 Skrevet 30. desember 2009 Vi bruker også lang tid når vi har sex. En "kjappis" for oss varer i 20 - 30 minutter. Ellers bruker vi nesten alltid en time. Dermed kan vi ikke bare ha oss når som helst, for det tar tid. Han trenger faktisk endel forspill for å bli kåt og klar, men det passer godt med meg, for jeg trenger også endel forspill. Det var frustrerende for meg å være sammen med en som såvidt gjorde meg litt våt før han prøvde å presse pikken inn og syntes at forspill ofte var kjedelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå